päivän :)

Back to häröily O

Sain tehtyy koulus paljo juddui

Päivällä suksilla hevoisen perässä pellolla ja illalla laskettelemassa ja testailemassa suksia iskän kaa.

[q]mayah, 30.1.2009 14:46:
Tilipäivä, siivouspäivä, salipäivä, koti-ilta.
[/q]
Jtn puuttuu... Mihin se tytöt-ja-pojat-perjantai jäi? Vai onks uusi vuosi ja uudet kujeet? *täh*

Loma tais alkaa

ja ekat thaiboxing treenit takana sitte 3v tauon jälkee, ja ny chillaa matrix 3 parii

Jumaliste!

Enkun yo-kirjotukset meni paremmin kun osasin edes uneksia. :D

Musta taitaa jopa tulla ylioppilas tänä keväänä!

Voi että mikä kevätsää ulkona!!

Ei ole edes krapulaa

Eilen oli kivaa ja se heijastuu myös tähän päivään - on hyvä olla.

Ystäviä ystäviä *sydän*

Huomasin just että ens viikolla alkaa maaliskuu siis eka kevätkuukausi.

Vaikkakin huonoa, niin jotain hyvääkin.

Tänään ollu rankin työpäivä uudes mestas. Ollu ihan kauhee päivä, ja oon joutunu "juokseen" hommien peräs ja vääntään rautalangast ja vaikka mitä, mutta sitten kun mä vaan hetkeks pysähdyn ja mietin, että millanen oli edellisessä duunissa hirvee päivä, ni tää ei oo MITÄÄN verrattuna siihen.

ja mun tulee heti parempi olo.

Pari sääntöä vielä tähän loppuun:

Sääntö 1: Älä murehdi pieniä asioita.
Sääntö 2: Kaikki työasiat ovat pieniä.

Ville. :)

Sohvantuojamiehet

Kerranki äiti oli oikees ku se soitti ja sanoi et ne on nuoria, komeita ja mukavia :D

Oon aika *pihkassa*, ja olo on kuin pikkupojalla.

Ihana puolentoista tunnin spinnbody heti aamulla. Tästä päivästä ei voi tulla enää nii huono!
Sit viel tajusin syynkin siihen, miks paino ei eilen ollu pudonnu ja heti tuli paremmalle mielelle!

Mä pääsen ulos

[q]mayah, 5.10.2007 08:14:
Perjantai
[/q]

Vihdoin!
Oon odottanu tätä hetkeä jo 5 päivää.

Kaikki ehkä sittenkin kääntyy parhain päin *hihu**hymy* En enää hengaa irkissä ja klubbarissakaan niin paljoaa, kiitos yhteisen harrastuksen eli pleikan peluun *plur**nauru*
Muutenkin kaikki ehkä hyvin, eikä pelkästään pleikan takia.
Vimma tulee pian *sydän*

Harmi vaan kun yks kaveri tulee mutta toinen lähtee.. Sunnuntaina käyn saattamassa ystävän koneeseen Jos haluu nähdä häntä vielä niin joutuu matkaamaan Dubaihin asti..
Mutta se, että se pääsee kultansa luo ja sinne minne tahtoo, on silti hyvä asia ja minäkin tulen onnelliseksi jos ystävä on.

Löytyi kauniit kynttilät

[q]mayah, 2.12.2005 21:10:
Ei sille vaan voi mitään, mut on täällä niiin hyvä olla, ettei paremmasta väliä.

*sydän* Turku *sydän*
[/q]

Vain kotona voi olla niin hyvä fiiwis.. Ihanaa mäkin pääsen pian!

Kummipoika *sydän* ja sen ilme kun se näki synttärilahjansa

[q]mayah, 10.8.2007 07:39:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat Edessä kesän kiistatta paras viikonloppu
[/q]

Se kyl on totta, et tulee varmaankin yks kesän kivimmistä viikonlopuista. Hirveesti actionia luvassa, ihan jees :)

Mun päivän :) on taas se, et ONNEKS mun yöllinen ja aamuinen pahoinvointipipiolo on lieventynyt, ja pystyn olemaan normaali kiemurtelematta hirveissä tuskissa. Oli aika ahistava yö, mut onneks nyt jo parempi olo.

On vaan hyvä fiilis *plur*.

O