päivän :)

Back to häröily O

Uaah!

Oulu!
Sivistys!
Kaupunki!
Hälinä!
Tietokone!
Internetti!
Kuuluvuutta kännykässä!

Teki toi viikko ihan hyvää, mut tekee tääkin. Huomenna etelään

lukioajan tokavika koeviikko ohi*piis*

[q]SyndroDome, 24.9.2007 13:39:
TEEJII KAKS MUT MIHIN?

Ps. En oo utelias
[/q]

Uuteen elämään

Nyt on hyvä ja raukea olo VoimaTotalin jälkeen : ) Kävin myös duunifrendin kaa safkaamassa intialaisessa. Nyt oottelen ystävää tänne, pidetään chillailuleffailta*hihu*.

Taas ajoissa hereillä, tänään saan varmaan aika aikasin kämpänkin nätiks. Ei täs ollutkaa nii paljoo hommaa ku luulin!

[q]mayah, 3.2.2007 15:12:
---
Annakins, 3.2.2007 15:09:
Bonuksena illalla keilaa kahden kivan tytsän kanssa :)

---

_o/ SAMIS!!
[/q]

Mäki samistelen!

<- 700. viesti klubbariin:)

Perjantai!

[q]Verano, 30.3.2007 20:02:
Onpa kerrassaan hyvä olo. Scandinavian Music Group soimassa, aivan sanoinkuvaamattoman kaunista. Suihkunraikkaana jääkylmää bisseä nauttien. Illalla ko bändin keikalle <3
[/q]

meinasin tulla kehumaan kuinka kivaa oli olla kahvilla kaverin kaa eikä kissakaan enää oo nii pahasti kiimassa, eikä raha-asiatkaan paina vaiks oonki persaukinen nii si sä laitat et SMGlla on tänää keikka! Mä olin missannu koko tiedon ja si mul ei ois ees rahaa! Eli jo 2 keikkaa tälle illalle tiedossa joidenka missaaminen harmittaa

Noh, ehkä mun on silti ihan hyvä säästellä olemattomia pennejäni :D

Päivä kului mukavasti kavereilla kyläillessä, ja ihmetellessä pientä vipeltävää kissanpentua. Voi että kun toinen oli vaan niin suloinen! Niin herttainen! Ihana! Iiiiih :')

Tänään nään "vanhaa" ystävääni *hihu*.

[q]Freja, 14.4.2009 18:22:

Tänään ollu sellainen päivä, ettei oikein ole jaksanut hymyillä, mutta tällä kertaa ihan vain omasta tahdostani, koska hymyily ei ole vain kiinnostanut. Siitä on tullut jollain kierolla tavalla hyvä mieli, siis siitä että ei ole hyvä mieli. Umh, ei tätä kaikki kai ymmärrä mut.. Silti.
Kiinnostumattomuus, ilottomuus, mitäänsanomattomuus = päivän ilon aiheeni *sydän*
[/q]

Ihana! :D

Oot nii nainen! <3

Ei tarvi ku kattoo omia sormiaan ni saa tajuttoman repeilykohtauksen aikaseks. :D

TPS-Jokerit 4-1

[q]mikke, 11.9.2009 23:32:
---
mardis, 11.9.2009 17:40:
December 12 Cablefactory, Helsinki, Finland | special guest: Breakfast

---
*whaat**aplodit**plur*
[/q]
Mielenkiintoista. Mitkähän kemut tuolloin on..?

Huomisesta lähtien luomuil!

Pääsykokeita saanut tehtyä sen verran että toinen tehtävä piirretty lyijärillä, nyt vain mustalla tussilla laittaa sen paremmaksi.. Toinen tehtävä vesiväreillä, siitä saattaa tulla mitä tahansa...
Pitkästä aikaa oon ylpee itestäni
Jotenkin semmonen olo että pääsen ainakin pääsykokeisiin asti..

Huomenna tulee kivasti palkkaa, saa maksettua laskut ja laitettua jopa matkapossuunkin vähäsen

Kullan kanssa oli jälleen kerran kiva aloittaa aamu kivasti
Melkein vuosi jo kihloissa ja olen kuin vastarakastunut *sydän**sydän**sydän*

Piirtämisen kakkoskurssi alkoi tänään ja piirretään alastonmallii koko päivä
Ihan törkeen kivaa. Eikä se mallikaan yhtään rumempi oo

[q]Freja, 10.2.2010 08:28:
Huomisesta lähtien luomuil!
[/q]
eli luomuolutta, luomusiideriä ja luomukossua *nauru*...onkohan luomujallua?....

[q]Syce, 27.12.2007 14:39:
---
Freja, 27.12.2007 14:35:
---
mayah, 27.12.2007 14:22:
---
Freja, 27.12.2007 14:09:
Hei jee, kuukausi ni oon Berliinissä! :)

---

Mitä vittuu :D koko ajan oot menossa johonki.

---

No ku teki mieli lähtee matkaileen. Meno-paluu maksoi vähemmän ku junal Vaasaan :D

---

Mut vaasassa varmaan menis asteen verran vähemmän rahaa kuin berliinissä?!
[/q]

Asteen verran, kun siel ei oo ikinä mitää shoppailtavaa. Mut mä halun nähä museioita ja nähtävyyksiä ja ostaa uusia vaatteita :)
(ja nii, se oli vaa tollanen koominen huomio tos matkas.. ) Mut Berliini, jeij!

O