päivän :)
Luisto huomisista muuttotalkoista (joissa ei olisi ollut alkoholitarjoilua, vaan ikäviä ihmisiä... *tirsk*)
[q]KiimanenKurre, 8.1.2009 22:26:
JES JES JES... saan vihdoin alotetuu oman kaijutin proge vihdoin ja viimein....*jiihaa**jiihaa*
[/q]
ensimmäinen kajari on valmiskin... en kyllä tänään viitti häiritä naapureita enempää nii jatkaa huomenna toisen tekoo
Kaunis aamu
Logiikan toisesta välikokeesta läpi!
S+aP-*släp*
Ei nappaa pätkän vertaa koko aine, mutta se on edellytys rikosoikeudelle ensi vuonna.
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Studio+Julmahuvin+Touko+Pouko+palaa+televisioon/1135240461386
[color=darkgrey]Studio Julmahuvin Touko Pouko palaa televisioon
Julkaistu: 11:25
helsingin sanomat
Sketsisarja Studio Julmahuvista tuttu kulttihahmo Touko Pouko palaa televisioon uudessa sarjassa Subilla.
Jukka Rasilan esittämä Touko Pouko nähtiin ensimmäisen kerran 1998 Yleisradion tuottamassa Studio Julmahuvissa. Venla-palkitusta sarjasta tuli suuri menestys ja Touko Poukosta ehkä sarjan suosituin hahmo.
Epäkorrektia lastenohjelmaa vetänyt hahmo palaa ruutuun Jugi Style -nimisessä sarjassa tammikuussa.
Touko Poukon rooliin oli yllättävän mukava hypätä kymmenen vuoden tauon jälkeen. Hahmo on pysynyt melko paljon samana, ehkä se on hieman aikaisempaakin sekopäisempi, Touko Poukon esittäjä Jukka Rasila kuvaa.
Jugi Stylen käsikirjoittamisesta vastaavat Rasilan lisäksi Petteri Summanen ja Kari Hietalahti. Rasilan mukaan sarjassa on samoja elementtejä kuin Studio Julmahuvissa. Se on kuitenkin hieman perinteisempi sketsisarja", hän luonnetii.
[/color]
Työhaastattelu meni nappiin 
Ja löysin itelleni täydellisen noita-akan asun ens viikonlopuksi hahaaa
Todistin tänään torakoitten parittelua. Kiehtovaa...
Sain eilen valmiiks koosteen meidän kissanpennun vauhdikkaista ensimmäisistä kuukausista :)
FAST AND FURRIOUS
jei sain sovittua riidan yhden tärkeän ihmisen kanssa, nyt on paljon parempi fiilis :)
Sain vihdoin ja viimein kuulokkeet duuniin. Tilasin puolisenvuotta sitten bluetooth lähettimet ja nyt jo saatiin käyttöön.
Ei siinä että noita IP puheluita tulis pahemmin tehtyä, mutta saapahan popit soimaan, ja videoihin äänet
Löysin mun nopat!
Ja ehdin jo ostamaan uusiakin, mut se tuskin haittaa... 
PS: vähänkö mulla on hyvä salatasku mun repussa...
Kelasin, että käyn kotona duunin ja kauneushoidon välillä, sitten muistin, että ainiin, mulla ei ole vessaa käytössä ja rakennusmies kotona häsläämässä. En meekään sit! Ajatus vaan nauratti, että oisin menny kotiin ja käyny pissalla keittiön lavuaarissa raksaheebon edessä
Huudellut siinä samalla, että viittiks tuoda paperia
[q]Saarre, 15.8.2008 15:53:
---
Fakiiri, 15.8.2008 15:52:
Vastaleikatun ruohon tuoksu
---
aattelin itseasias just samaa.. ja sit tulee se bentsiinin haju viel mitä ne käyttää nois vanhois ruoholeikkureis *sydän*
[/q]
Kyllä se haisee vielä uusissakin.
Ikeaan huomenna!
Pääsen shoppaamaan loputkin palaset vielä vähän keskeneräiseen sisustukseen.
Sain töiden jälkeen kierreltyä kaupoissa ostelemassa kosmetiikkaa ym., vein saappaat suutarille, kävin porukoilla ja hain matkalaukut, kävin apteekissa, ostin ruokaa, selvittelin juttuja Finnairin toimistossa, palautin pullot (aikaansaanut olo!)... Ja kotimatkalla törmäsin sattumalta rakkaaseen immeiseen ja juotiin teekupposet mun luona. :) Ja sain halin! Piristi yksinasujan päivää kummasti.
Mukavata. 
Nyt vähän tiskailua ja sitten alan lukemaan tuota opponoitavaa työtä.
[q]sapeli, 23.10.2008 14:16:
Löysin mun nopat!
Ja ehdin jo ostamaan uusiakin, mut se tuskin haittaa... 
PS: vähänkö mulla on hyvä salatasku mun repussa... 
[/q]
Mähän sanoin et ne löytyy! Onneks olkoon!
eilisen päivän :)
oli kiva nähdä ystäviä hyviä joita ei ollut nähnyt liian moneen kuukauteen, pitäisi hankkia lisää aikaa ystäville ennen kuin ne katoavat 
ja tämän päivän :)
pääsee murun kainaloon
Siivous tehty
Mulla on ehkä maailman ihanin vuoropäällikkö