päivän :)

Back to häröily O

[q]Jone, 17.8.2007 08:14:
Pääsääntöisesti näin:
http://www.sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/marmorikuulia

Tosta puuttuu osa säännöistä. Se on täysin aivotonta toimintaa ja sellaisena hyvin rentouttavaa. Pitäis vaan saada vielä muutama pelaaja lisää - toi kun olis kivempaa esim. neljällä tai viidellä henkilöllä kuin kahdella. Et tervetuloa pelaamaan vaan. Hiekkalaatikolla kohdataan.
[/q]
Kiitti, tuo valaisi vähän täyttä pimentoa säännöistä. Mut ehkä pitäis kohdata siellä hiekkalaatikolla et säännöt tulis vähän enemmän tutuksi :)

[q]Freja, 13.8.2007 09:59:
Elämä alkaa voittaa taasen.. Hitaasti, mutta varmasti :)
[/q]

[q]Vampyrella, 22.8.2007 18:22:
Päivän LOL
[/q]
Sä sait kaksi, mä sain vain yhden :(
"Pistetäänpä noret offille josko herra domilta täten sitä sanottavaa löytyisi? Jos sulla pieni mies on jo ongelmia allekirjoittaneen kanssa niin: OTA YHTEYTTÄ JUMALAUTA ÄLÄKÄ VIKISE SIELLÄ SAATANA, KU JOKU PIKKU PILLU PELKURI PASKAHOUSU!!! Jos taas oikeasti kerjäät pentu verta nenästäs niin se järjestyy minun kanssani hyvin nopeasti ihan käytännön tasolla. Sinulla ei tietääkseni pitäis olla niin mitään asiaa minun kanssani, itsellä ei senkään vertaa siihen suuntaan joten: OTA SE PÄÄ SIELTÄ PERSEESTÄ JA KÄYTTÄYDY SEN MUKAAN SAATANA! POHJA SE ON MINUNKI KAIVOSSA!!!!!"

Emmä tiiä mikä tän pointti kuitenkaan on, mut tosta käyttäytymisestä vois joku katsoa kyllä peiliin. Mut täytyy kyl antaa palkinto parhaasta trollista sitten Eddy Satanin

...koskakohan Vantaa UG järkkää FAST-bileitä....

Viime yön unet oli niin kivoja, että näillä pluristaan vähintään koko päivä
Ihanaa vaihtelua jatkuviin painajaisiin

[q]astaroth, 23.12.2007 18:17:
---
MaoTse, 23.12.2007 18:06:
Hah! Eti ittelles jotain parempaa viihdettä! :D

---

oon kattonu tätä repeatilla jo kaksi päivää. vois vaikka välillä hyväillä tota mun kyynistä ja sarkastista puolta, ettei vahingossa tuu inhimilliseksi ja ihquksi

VOIS VAIK KATTOO PAKOO KU SIINÄ ON WENTWORTHLESS MILAH!
[/q]
Tuliko himo vihreisiin putkiin?

Meillä on työhuoneessa sellainen ilmastointi joka aina kerran-pari päivässä viheltää ihan samankuuloisesti kuin joku viheltäisi laiskasti vieressä. No, tänään kävi salskea asentajakaveri korjaamassa laitetta onsite-huoltona. Ilmastointi vihelsi sitten samalla kun tää korjasi ja meikä seisoi vieressä. ....taisi luulla jotain, kun katsoi vähän pitkään :D

[q]Verano, 26.2.2008 13:08:
Linkin Park tulee Provinssiin!! *pökr*
[/q]
Right-o!

Jee, pyörämatka duuniin taittui tänään 10 minuuttia nopeammin kuin toissapäivänä ja sujui helpommin myös.

[q]Miinapiina, 1.2.2008 08:40:
---
domi, 1.2.2008 08:37:

Votiivit?
Tuikkivat?

:D

---

http://www.partylite.fi/products/lang_fi/page_featproducts/subSect_featured/detail_candles/line_votives.htm
[/q]
Kiitos, nyt olen taas viisaampi.

tää uus duuni on kyl aika monenkin päivän :)

[q]anniharha, 26.2.2008 13:51:
---
Verano, 26.2.2008 13:08:
Linkin Park tulee Provinssiin!! *pökr*

Mä niin oon hyppimässä korkeelle siellä!

---

MMMMMMITÄ!
Voi mummo, tarvii vissiin lähtee taas vuoden tauon jälkeen rypemään Törnävälle. Anni *sydän* Provinssi

edit: AAAAAAAAAAA The Sounds tulee kans, miten oon missannut senkin! *pökr*
[/q]
LOL OMG OOKS KÄNNIS

Yks juttu, joka oli ihan kiva!
Vaikka samalla ehkä jotain :( -tyyppistäkin, mut ..sellasta tää vaa on. Elämä siis. Ja elämä on

:)

- kaamos ja sininen hämärä
- tuuli joka katkoo sähköt vähän väliä (yhdistettynä edelliseen kohtaan -> ihan helevetin pimmeetä meininkiä *nauru*)
- takkatuli ja kynttilänvalo
- loma yhdessä raxun kanssa
- tää paikka
- yleisplur
- hullut hupputyypit

Zygäily kesä stadissa *sydän*

Vihdoin sain zygää vähän kuositettua ja pääs polkee. Lähtee kyl vaihtoon jossain vaiheessa, mut kylhän tolkin onneks pääsee :)

- Sain jatkettua yht sopimust ja varmistu että mulla on Oikeesti rahaa autoon minkä haluun alkukeväästä.
- Kekkasin pari kivaa liikeidist
- Sain ärsyttävän duunin tehtyä
- Muutenkin kiva olo

hirvee flunssa huippaa ihan älyttömästi mutta ei onneks okseta yhtää! :)

kannattaa ajatellas asioita positiivisesti!

[q]Vampyrella, 22.1.2009 23:21:

Niin, ja pääsen TAAS risteilylle, ja vieläpä heviristeilylle! Ihan loistavaa! Can't wait!
[/q]

Ihan pylleröstä

[q]alek szahala, 22.1.2009 23:42:

Ihan pylleröstä
[/q]

Oih keksin sulle just äsken tekemistä niin ei tuu aika pitkäksi.

Kissojen yö @ Korkeasaari :)

Mietin pitkaan onko taa paivan :) vai paivan :(, mutta eikohan nyt kaanneta tammoisetkin "surut"
ja lahtotunnelmat positiivisiksi.

Olin siis tanaan viimeisella spinning-tunnilla ja jouduin sanomaan hyvastit mun suurelle joukolle ystavia. Itkemisekshan se meni mutta sain ihania laksiaislahjoja niilta seka todella ihanan kortin, johon kaikki mun laheisimmat salikaverit + spinningystavat oli laittaneet nimensa ja kirjoittaneet jotain ihanaa. (en kylla tosin vielakaan ymmarra miten ne oli sen tehneet...?)

Huoh. On taa raskasta.

O