päivän :)

Back to häröily O

Sunnuntailaskut jäi välistä kun jumituin ehkä parhaimmille tärskyille mitä on ollut vuosi kausiin! Lisää tämmöisiä kiitos ja paljon! *plur**ding**nauru**possu*

Onpas ollu mukava jumituspäivä Jaksaiskohan sitä huomenna sitten olla ahkera..*justjoo**nauru*

Yöllä tuli jopa lisää lunta :)

Onkohan täällä E-Suomessa ollut kertaakaan näin paljoa lunta maassa talven 2005/2006 -jälkeen... Sääli vain, että tottakai noi sulaa pois ja sitten saadaan tännekin perinteinen talvinen maisema, 6kk syksy...

Tulin taas tänään liian ajoissa töihin ku piti varautua et jos auton päälle olis taas aurattu lumet, mut se ei haittaa yhtään ku vihaan kiirehtimistä ja sitä jos aikataulu menee liian tiukaks! Sai syödä aamupalaa täällä rauhassa ja lukea hesarin rauhassa :)
... ja toinen päivän :) on toi systerin vanha nahkarotsi minkä se lahjotti mulle, se on niin jees :)

Mulla alkaa elämä tiistaina

mukava lounasreissu selloon shoppailun ja sushi take awayn merkeissä. vaikka sushi olikin ihan evo-tasoa, oli homma varsin onnistunut silti (kun sai mukavia vaatteitakin ja kissat herkkuja).

Aamun ensimmäinen kahvikupponen lämmittää käsissä ja tuntuu hyvältä olla tässä uudessa työssä :)

Pomo ojensi tänään perinteisen joulukorin ^_^ Mut sen lisäksi se oli ostanu tollasen J Marttiini merkkisen (?) puukon ja kaiverrattunu mun nimen siihen terään :O

Hikinen liikunta tekee aina hyvälle mielelle :)

Jes, nyt on espanjan tentti takana eikä enää yhtään koetta siis tälle vuodelle. Pari hassua lentoa ja luentopäivänkirjotusta ja se oli siinä Nyt voi siis keskittyä treenaamaan, tuleviin hyviin bileisiin ja matkan odotukseen. Ah, ihanaa, pois tästä loska/pyrytys/mikä lie:stä

Ekat joulukortit tuli

[q]ice-angel, 13.9.2005 20:01:
Melkein kahden vuoden seurustelun jälkeen pitää myöntää että olen korviani myöten rakastunut!!!...Mulla onkin maailman ihanin mies!*sydän*
[/q]

Ootko vähän hitaasti lämpiävää sorttia vai :)

[q]Steven Hoaks, 28.5.2007 08:26:
---
mayah, 28.5.2007 08:23:
Tilipäivä jo torstaina ja mun rahat ei oo läheskään loppu :D

---

Sama homma varmaan ensimmäistä kertaa moneen vuoteen
[/q]

Mulla vähän vastakkain, tilipäivä oli perjantaina ja nyt tilillä 30e toivottavasti tätä persaukeilua ei tarvi koko kesää kestää.

Uinti + lenkki

[q]sapeli, 22.7.2008 18:24:
Wow Kitchen Joy-firman Panang Curry Chicken kaupan pakastealtaasta, yllättävän hyvää Melkei tekis mieli lähtee ostaa viel toinen
[/q]

Joo! Se thai red curry (tms, samaa sarjaa), on kans jees! Tullu testailtua duunissa noita ku saarioisten mikroruuat jne tulee korvista ulos.
Ekat sanat multa, ku noita ostin, oli "mitä!? Oikeeta kanaa?!"

Nukuin hyvin. Oon viimesen about viikon nukkunu huonosti ja heräilly jatkuvasti, mut nyt heräsin vain yhden kerran :)

Systeri saanu kämpän Rhodesista :) Tosin aika kallis (A$530/vko), mut kuulemma brand new ja firma kuitenkin maksaa ekat 3kk :) Täytyy ehkä käydä tsekkaas se joskus

Nyt on kaks uutta tatuointia. Tuttu tatuoija teki, niin noista tuli just sellaiset kun tahdoin. Tammikuussa sitten vielä yks lisää. Tai kaks. :D

Tapasin duunissa filmitahtia tanaan.

Aardmanilta tultiin kertomaan firman filmi-puolelle uuden Wallace & Gromit leffan tuotannosta. Katottiin uudesta filkasta matskua ja hyvalta nayttaa. :)

Kyseessa aidot filmauskappaleet. Yllattavan painavia noi, Terasta ja savea.

Joulu on kohta, loma alkaa, kaverit tulee kylään !!

O