päivän :)

Kaupas oli satsumoita! 
Vähän vihreitä tosin, mut oli silti
[q]SyndroDome, 8.9.2008 20:56:
Loytyy airconii, vetta tulee vittu ovesta, seinasta ja katosta, loytyy uv valoo ja radioo
[/q]
:D Siis missä ihmeessä sä oot nyt?
Meillä on nyt asunto. Jännittää myös hirveästi!
Ulkona oli taas erittäin kaunista, heti aamusta alkaen.
Sain tänään myös tehtyä jotain, mitä on oikeestaan pitänyt tehdä jo kauan aikaa sitten, mutta oon vaan siirtänyt ja siirtänyt moista. Nyt sitten sen tein, ja vaikka olikin jokseenkin ahistavaa, niin samalla se oli erittäin hilpeää. :D
Voin olla jopa ylpee itestäni. :)
Töihinkin kun tulin, niin heti tuli jostain kiva mieli, hih.
Elämä on.
Uusi, kiva päivä on täällä. Perjantai on täällä. Fiilis *sydän*
Tänää Hämylinnaan äitin ja iskän luo piiiiiiiiiiitkästä aikaa.
Elämä
[q]KooKie, 30.9.2006 23:13:
---
domi, 30.9.2006 22:59:
Lukko - TPS 6-2 
---
[/q]
Itseasiassa helkutin kiva päästä huomenna omaan työpaikkaan kahden päivän tauon jälkeen. Hmm tunnistanko pienen työnarkomaanin itsessäni :)
[q]onni3mk, 4.9.2005 19:56:
Mä rauhotuin. Mä pystyn ehkä olee loppu illan ja ehkä alkuviikonkin sillai suht rauhallisesti, etten pohdi ja mieti jokasta asiaa
[pieni]Ehkä...[/pieni]
[/q]
hyvähyvä 
Oma "päivän :)" on se, että alkaa viimein mennä oikeesti paremmin. Mennyt viikko on ollut kieltämättä yksi parhaista moneen kuukauteen. Ehkä tästä vielä noustaan
Hyvä mieli vieläkin, hymyä vieläkin :)
[q]anniharha, 28.3.2008 21:25:
Yks luistaa ratareissuistaan mun huonon päivän takia. En valita. 
[/q]
Sälli on jossain Vermon raviradalla kuitenki :D
ei yhtään pölliä enää tänä vuonna.. huomenna kone panssarivaunu halliin joulua viettään ja ukko suomeen vapaata tahtia mars mars...*nauru*
Hyvin nukuttua tuli ja sen seurauksena päivä on mennyt rennosti virkeällä otteella. Ja lumisade, kun kotio kävelin.
Mulla on ihania ystäviä.
Ja työkavereita; kun soitin päivällä sinne ja kyselin ens viikon työvuoroista, ni yks sanoi et mua on kaivattu
Vähäkö tuli kiva olo :)
[q]mayah, 3.8.2006 13:21:
---
domi, 3.8.2006 09:38:
---
as, 3.8.2006 09:37:
---
Anton on saanut pesää 
---
:D
Siskoltaan?
[/q]
NO EN TIENNYT SITÄ TUOSSA VAIHEESSA *igor**igor**igor**igor*
Huomenna matkalle
Tasasyke 55 -tunti oli perkeleen jees. Viime kerralla tuntu niin raskaalta että meinas pala lentää ja ohjaaja sätti mua kun en osannut säätää pyörääni. Ei jäänyt siitä niin huippufiilis, joten menin uudestaan. Kannatti! Oli eri ohjaaja ja paljon mielekkäämpi tunti. Hyvä olo :)
Niin ja joku kiltti oli palauttanut mun viikko sitten pukuhuoneeseen jättämän lukon. Jee jee!
Ja sit mulla on vielä maailman ihanin mies. <3
Oli aika hemmetin kaunis kuunsirppi ulkona. Tähdet tuikki. Nättiä.
[q]onni3mk, 3.10.2005 22:04:
---
Fresia, 3.10.2005 22:03:
Niskat ei oo enää yhtään niin jumissa kuin eilen, kiitos kylmävoiteen ja viltin 
---
Auttaako noi voiteet oikeesti, jos on lihakset jumissa? 
[/q]
Kyl kylmävoide auttaa, joku Ice Power. Ja jos haluaa olla HC, niin hakee jostain isosta tavaratalosta sellasta kylmävoidetta, mikä on tarkoitettu hevosille (juu, tiiän *nauru*). Se on ainaki ollut kokemusten perusteella paljon parempaa, mitä tuo Ice Power. Ja se on ihan oikeesti samaa ainetta ainaki käytännössä.
[q]kimonoid, 26.11.2008 13:55:
more like päivän lol: Manpowerin joulujuhla on peruttu laman takia :D
[/q]
are u serial? :D
[q]anniini, 9.9.2005 00:23:
piinallinen nettiyhteyden kanssa takkuaminen päättyi tänään ja elämä hymyilee jälleen aivan toisella tavalla.
I have a connection to the outside world. <3
[/q]
KUKA OTTAA PROPSIT TOSTA*nauru**nauru**nauru*
(ps. tyhmä kytkin tietty)