päivän :)

Back to häröily O

o/!!! Tänään tatuointiaika!! o/ <33333

Ihan järjetön rengassäätöpäivä.
Piti aamulla olla klo 8 hakemassa uusia kesärenkaita 10km:n päästä. Huollon pihalla todettiin, ettei oo lukkomutteriavainta (tjsp) mukana. Uus aika ti-aamuksi ja kotiin kääntämään auto ja autotalli ympäri. Avainta ei näy, ei kuulu. Autoliikkeeseen kysymään, saako ne niitä auki tai voiko tilata uuden avaimen. Ei oo välineitä avaamiseen, ei voi tilata uutta avainta, mutta tilattiin Belgiasta uusi mutterisarja, joka ois Suomessa pe:na. Muutaman sadan metrin päähän kysymään rengasliikkeestä, josko ne sais mutterit irti - juuei. Seuraava liike 15 km:n päässä - joo, to-aamuna voidaan yrittää hajottaa ne. OK, joten ti-aamun rengasajan peruutus, koska ei oo renkaat siihen mennessä irti autosta. Tässä vaiheessa klo oli n. 15. Tulin kotiin hengittämään ja pohtimaan, että missä ihmeessä se voi olla. Vähän väsymys paino, kun olin nukkunu aamulla klo 3-7.20.

Avainta oli ollut tapana säilyttää hedelmäpussissa, joka oli ollut solmittuna ristikkoavaimeen. Olin joskus miettiny, että se on vähän epäkätevää ja että jos avaimen vaikka teippais kiinni ristikkoavaimen päähän. Iskä vielä käänsi alkuillasta autotallia ja autoa ympäri. Klo 18 tuli viesti "Hehheh, arvaa mitä löysin ja mistä?" Joo. Avain oli nätisti teipattuna ristikkoavaimeen ja yhdistelmä oli ollut koko päivän autossa mukana. Ihan oon tainnu omin pikku kätösin sen siihen teipata viime keväänä renkaidenvaihdon yhteydessä. Ai mikä puusilmä? :,D

No, nyt on kesärenkaat irti ja nastat alla. Kyllä kelepaa. :)

Loppu viikko lomaa, ahhhh, tätä on odotettu! Ja hoomen heti sit reissuun *sydän*

[q]Amarie, 16.12.2008 12:42:
---
sapeli, 16.12.2008 12:33:
---
Amarie, 16.12.2008 12:32:

---

Toi näyttää siltä että sä oot menossa tatuoimaan kainaloos "33333"

---

Täällä ei näköjään näy noi toisinpäin oleva kauttaviiva. :D Ton piti olla hurraava hymiö :D
[/q]Näkyy kun niitä laittaa neljä peräkkäin \\ :D

tanaan leimattiin vuosi lisaa viisumia passiin seka toistaiseksi firman suurin asiakas soppari vahvistui.

Pesen täällä ihan innoissani pyykkiä ikiomalla pesukoneella Puhtauden tuoksu on käsinkosketeltavaa! Ja tää iloinen fiiwis, et ei enää ikinä tarvi kasaa pyykkiä ja raahaa sitä kauemmas.. Eikä saisi edes itse niitä pestä.. mutta nyt saan vaikka joka päivä!

Valokuvat vihdoin albumissa! :) Nyt enää pakkaaminen ja sitten nokka kohti Hämettä

[q]Takyon, 16.12.2008 13:25:
---
Amarie, 16.12.2008 12:42:
---
sapeli, 16.12.2008 12:33:
---
Amarie, 16.12.2008 12:32:

---

Toi näyttää siltä että sä oot menossa tatuoimaan kainaloos "33333"

---

Täällä ei näköjään näy noi toisinpäin oleva kauttaviiva. :D Ton piti olla hurraava hymiö :D

---
Näkyy kun niitä laittaa neljä peräkkäin :D
[/q]
Tää täytyy muistaa. \\o////

Toinen päivän :), tai ehkä päivän :D Kattelin äsken, että mitä toi meidän kissa syö. Tora on jotenkin ninjannut mun patjan alta kortsun ja saanut raadeltua sen paketin auki sillei, että se jäytää nyt tossa sitä kondomia aina hetken ja ilmeisesti se on pahaa ja tuhahtaen lähtee sen luota ja sitten kun nostan kortsun tosta lattialta, että heittäisin roskiin, niin se tulee hirveellä vauhdilla ja tarttuu kortsuun ja syö sitä hetken, kunnes uudelleen tajuaa, että se on pahaa. Sitten se rupeaa leikkimään sen kortsun paketin kanssa ja heittelen sille sitä ja se juoksee perään ja on nyt monta kertaa törmännyt seinään. Hieman vähä-älyinen tää meidän kissa, sellasia taitaa noi sukurutsaiset olla.

Ilves aloitti jääkiekon SM-liigan 5-2-murskavoitolla Tapparasta.*aplodit*

Kaikesta tän päivän ja aikojen surkeuksista huolimatta, mä nään tänään aivan ihania ystäviä pitkästä aikaa.

Jalkakin toipuu hyvin, ei pahemmin satu :)

Muuttoilmotus tehtynä

Systeriltä tullu mailia. Tuli hyvä mieli, ja joutu pariin ääneen repeileenkin asioille taasen. Vitsit et sen kaverit siellä on vaa loistavia :D Tuli ihan ikävä. Taasen. Jälleen.

[q]mayah, 30.12.2007 20:15:
Pumppi ja Reija
[/q]

Pelastit päiväni. Pump myös. :)

Wii fit veikan luona pelasti paskan päivän.

Systerin soitto. Oli koonnu ikean yöpöydän käyttämällä kenkää vasarana <3 Muutenkin siellä kaikki hyvin.

Ja tänään mulle tuli viesti, että pyörä saapunu matkahuoltoon. Haen sen ja vien korjattavaksi, toivottavasti sen saa pian sitten takaisin ja pääsee polkemaan, ettei tarvitse pummilla matkustella niska hiessä että tuleeko lisää maksettavaa laskupinon päälle.

mikähän ny on ku ei yhtää ahrista

Alkuillaks soittelemaan ja sit Juankoski here i come!

Tyylikkäästi pukeutuva luennoitsija.
Toi nyt on most obviously gay mutta kyllä sitä mielellään katselee. :)

[q]Annakins, 1.6.2009 21:21:
:)
[/q]

;)

:)

O