päivän :)

Back to häröily O

"...rami kutsui sinua joskus kukkakepiksi, niin, sellainen pitka ja laiha..."

Vähän väsy mutta tänään pääsen onneksi ajoissa niin kuin pitääkin, ei tarvitse jäädä töihin :) Minulla kun on kerrankin lauantai-illalle suunnitelmia, ystäväni kanssa kokataan ja leffassakin käydään ehkä joutuu käymää sen jälkee slinkus yhellä mut ajoissa nukkuun, huomenna taas ajoissa töihin.
Töissäkin alkaa jo asiat luistaan ja ihan sama mikä chen-rysä tms olis ni minä handlaan ne
Ens viikolla saan vihdoinkin taas väriä tukkaan *sydän*
Ihana kulta kotona viikonlopun, ei tule ahdistuskohtauksia

On tuo mies ihana *sydän*

Ihana uni *sydän*

Eipä oo tullu tänne postailtuakaan.. Mutta aika monta hymiön aihetta on! Lennot plakkarissa ja gradua pitää kirjotella enää viikon verran. Alkaa olee aika jipii-fiilikset kun ollaan jo näin voiton puolella

Kiireinen päivä tuli mut kiva. *hikoil**hihu*
kaikki suunitelmat meni uusiksi mut ei se menoo haitannu yhtään.
Kulta

-Vimman kanssa vietetyt 30 tuntia putkeen
-Ensilumi
-Kruisailua ja popittamista ja huutamista ja fiiwistelyä
-Viimeisen puolen vuoden tapahtumien kertaus ja kerronta
-Äitin tekemät kaalikääryleet
-Äitin salaattikastike
-Saunominen
-Uudet kengät
-Rentoutuminen
-Hyvin nukuttu yö
-"Uudet" kamerat mitkä saan viedä kotiin

Yksinkertaisesti hyvä olo. Mä oon kotona *sydän* Mulla on hyvä olla ja olen nähnyt pitkästä aikaa ihanan ystäväni *sydän* On kyllä tullut naurettua sydämen kyllyydestä ja myös nautittua. Ja vielä on päiviä jäljellä

Kaksi hymiötä kertoo kaiken *blush**plur*

verinäytteet käyty antamassa ja nyt odotellaan että pitää haastatteluun lähtee pitkästä aikaa

Voi kylpy! Teki kyllä niiiin hyvää

Kauniit unet ja elämä

[q]BT, 10.9.2009 21:44:
Ilves aloitti jääkiekon SM-liigan 5-2-murskavoitolla Tapparasta.*aplodit*
[/q]
..ja SaiPa 4-0 voitosta Kärpistä. Lauantaina kaatuu sitten Lukko.

Viimene työpäivä ennen lomaa

[q]Freja, 3.1.2010 13:39:
Sain alotettua siivoomisen! o/
:D
[/q]

onnea, mä en :D

Tänään on sentä jo hyvä päivä (tosin eiliseen verrattuna ei päivän tarvi olla kummonen ollakseen hyvä, mut kyl tää ihan normimittapuullakin on hyvä päivä *nauru*)

[q]Steven Hoaks, 16.7.2007 09:07:
Stefu:
Jee Duunit alko tänään

Stefun maksa:
Jee Stefun duuni alko tänään
[/q]

Onko sun duunis joskus muka estäny sun maksaa olemasta kuoleman partaalla?

Reissuun tänään, ja vasta tiistaina takasin töihin :) Toivottavasti menis 7 tuntia nopeesti..

Ainii, si oli viel tänää punnituspäivä ku huomen ei pääse puntarin ääreen. -5,5kg helmikuusta :) [size=4](mulle on kasvanu lihaksia)[/size]

Olin mökillä hakemassa venettä ja samalla oli pakko käydä leputtaa aivoja kalassa. Sain kaksi kuhaa jotka odottaa nyt filerattuna pakastimessa :))

sit... ajoin tän karvakasan pois mun leuan alta joten viiden vuoden yhteiselo on nyt ohi, en tiedä oliko hyvä juttu, ehkä päivän :o no, saa ainakin näyttää taas papereita joka paikassa :P

Pihvit huoneenlämmössä, joulutortut meni just uuniin, sen jälkeen perunat uuniin, sitten iiiiiiiiiiihanaa salaattia, iiiihanat pihvit ja aivan loistavaa punkkua (Châteauneuf du Pape) ja mikä parasta, aivan loistavaa seuraa *sydän*

Nukkusin tänään pitkään ja luukutan ekaa mixiä.. tosin tekniikassa on hiomista*nauru*

Elämä!

O