päivän :)

Back to häröily O

Löysin kirppikseltä kivan mekon ja siskolle syntskälahjan. Ja Sokoksen alennusmyynneistä vihdoin ja viimein järjellisen urheilukassin.

Ja kun tulin kotiin, pupu oli tilannut kiinalaista ruokaa jälkiruokineen kaikkineen. <3

Tää terveellisempi ja parempi kuntoiluelämä alkaa maistumaan mulle koko ajan enemmän
Salilla käynti onki kivaa

[q]Vampyrella, 22.2.2009 12:31:
Lauloin eilen luokkakoukouksessa kuppilassa ekaa kertaa elämässäni karaokea! Jee, I did it!

Vähänkö oon ylpee itestäni, ku aina ennen oon hannannut. :) Nyt innostuin siitä, niin pitää kyllä ehrottomasti alkaa lauleskelemaan useamminkin. Niin, ja olipas muuten kiva nähdä yläasteen luokkalaisia näin 10 vuoden tauon jälkeen. :)
[/q]

Ja olit vieläpä tosi hyvä, haluun kuulla useamminkin

Loistava päivä, ainakin toistaiseksi!
Elämäkin on aika ihanaa. :)

haa, mun tekemiä leipomuksia oli vielä jäljellä porukoilla (lauantaina tein siskon sunnuntaisille synttäreille vaiks mitä *hymy*) joten kävin tänään rääppijäisillä. nams nams!
voi mussuttaa hyvällä omalla tunnolla ku viikonloppuna tuli tampattua niin paljon
... selityksen maku on myös sanoinkuvaamattoman hyvä

hyvä musiikki, parempi mieli ja miun temperamaalauksia kehuttiin, jeejee en oo ihan käsi.

Aion tehdä oikeen hyvää lihaa :

Ja ainii, VIIKONLOPPU JEE!! *NAURU*

[size=5]ihan ku mä jotenki erottaisin näitä päiviä ku joka päivä on vapaa päivä *igor*[/size]

Se ois pian alle 50 päivää enää :)

52.

Ei hitto oikeesti, täs tulee melkee itku ku kattoo kaikkee ja suunnittelee ja iiiiih iha uskomaton fiilis!
Pääsis jo matkustaan.

Sain kasettisoittimeni toimimaan [o]:)[/o]

...Hetkeks

Mukava päivä. Treenit ei kulkenu, mut ei aina voikkaan. Sen jälkeen sitten velskolan järvelle jossa auringosta nauttimista ja diippiä (ja välillä vähemmän diippiä :D) läppää hyvässä seurassa Illalla vielä puhelu joka myös paransi mieltä ja oli kiva kuulla, et puhelun toisella osapuolella oli parempi mieli

Chillailua mussukan kanssa =)

Hammaslääkärissä korjattiin pari kohtaa mitkä on pitkän aikaa häirinnyt - nyt oikeasti on nätimpi hymy.

Fileoin ensimmäsitä kertaa elämässäni lohen Lopputuloskin oli ihan kelvollinen (työvälineenä kohtuu tylsä leipäveitsi*nauru**nolo*) oli potra jässikkä 2,5kg. Ei tosin ollut itse kalastettua... se voisikin olla seuraava tavoite.

3 kuukautta niin paras ystäväni tule takaisin Suomeen.. On se sielä Intiassa jo 9 kk ollutkin.. Mä niin odotan sitä. Ei enää kauaa :)

jeiii sain sohvan. päällys oli vaan mitä karmein kasari-farkkupersekuosi-imitaatio mut onneks se on irrotettavaa mallia.. Pitänee käydä ikeasta ostamassa tohon uus päälline. vaikkaps tummansinine.

[q]Amarie, 16.12.2008 12:32:
o/!!! Tänään tatuointiaika!! o/ <33333
[/q]

Toi näyttää siltä että sä oot menossa tatuoimaan kainaloos "33333"

Taas uus, kaunis, ihana, stressiton ja lammin paiva edessa

PARHAUTTA, NIIIIN PARHAUTTA! *super**hikoil**plur**pihkassa**sydän**purr*

Oltiin seinäkiipeileens, alotettiin alkulämmittelyjuoksut ym. lihasreenit ja venyttelyt klo. 14 ja sit vedettiin kiipeilyt ja loppujuoksut ja -venyttelyt ym. ja vasta nyt oon kotona! Teki niiin hyvää!

Aika hyvin sitä jakso vaiks on nukkunu vaan 4h yöunet ja suoraan töistä urheileens, ja vielki on megasti energiaa ja kohta lähen kyl sitä siirtään etiäpäi.

Kiitos ihana Rixu ihanasta seurasta, tästä tulee kyl meijjän jokaviikkonen perinne! Olit ihan parasta seuraa ja oli ihan megamahtawaa!

JUMALEISSÖN MITKÄ VIBAT JA ENERGIAT!

Ja pääsinpä kiipeemään yhen kiipeilyreitin ylös asti, mis on vaikee kohta josta en oo ennen päässyt etiäpäi. JEI!

!

Teejii 2 aamua hei!

[q]sapeli, 16.12.2008 12:33:
---
Amarie, 16.12.2008 12:32:
o/!!! Tänään tatuointiaika!! o/ <33333

---

Toi näyttää siltä että sä oot menossa tatuoimaan kainaloos "33333"
[/q]
Täällä ei näköjään näy noi toisinpäin oleva kauttaviiva. :D Ton piti olla hurraava hymiö :D

O