päivän :)

Back to häröily O

No tää on kyllä jo vähän niinku eilisen, mut eilen lapsetti nii sitte...

*sydän* Paula-vanukas *sydän*

Joutu vaan pähkäileen, että ottaako suklaavanukasta vanilijapilkuilla vai toistepäin. Otin sitä suklaata. Hyvää on, 4 kpl maksoi alle 2 euroa eli hintakaan ei päätä huimannut.

[q]X-RAY, 14.11.2007 20:30:
Nyt kun on muisteltu oikein kunnolla ja aivojen syövereitä kaiveltu, niin tuli mieleen pari valitusta jotka hotellinjohtaja sai (siis joka viikkoisten metelivalitusten lisäksi).

Koska valoja oli niukasti käytössä, niin satsattiin sitten kunnolla laatuun eli isoimmat strobot mitä löytyi ja tietenkin myös kaikki. Markkinointi mielessä ja huomion herättämiseksi noin tuntia ennen paikan avaamista strobot suunnattiin terassin ikkunoista alaviistosti ulos vastapäätä sijaitsevaan puistoon. Koska stroboja ei synkronoitu vilkkumaan samaan tahtiin ne vilkkuivat kuin hälyytysajoneuvon valot. Ja kun tehot oli kohdallaan, niin Kotkan keskustan liikennemerkit (heijastinpinta) vilkkuivat siten että autoilijat häiriintyivät ja liikenne meni aivan sekaisin (ne pari taksia) kun luulivat että jostain on tulossa hälyytysajoneuvo.

Aiemmasta valituksesta viisastuneena, keksimme että suunnataan strobot kattojen tasalle ja laitetaan ne vilkkumaan samaan tahtiin ja mahdollisimman hitaasti, jotta saataisiin aikaan majakan valoa muistuttava efekti. Idea toimi, mutta sitten puiston toisella laidalla talojen asukkaat eivät saaneet unta kun makuhuoneissa vilkkui outo valkoinen valo. Ja taas hotellinjohtaja sai soitella peräämme.
[/q]

Eihän tälle voinut kuin *naurukikatus*

Mun määräaikanen työsoppari päättyy kuun lopussa, mut pomo tuli just kysyy, et josko haluun jatkaa*iloinen* No haluunhan mä...

[q]astaroth, 11.3.2008 14:49:
kaveri maksoi velkansa. 4 kuukautta venattiinkin
[/q]

Ah, sama.

Paitsi että ehdin venata vaan reilut 2 kk (heti piti toki maksaa "toisella tilillä rahaa" jne), enkä ole tiliä käynyt katsomassa eli tiedotusviestiin uskon tässä kohtaa sokeasti.

Talvilomaan 33 aamua ^__________^

Telkkarissa on upee japanilaisnainen pesee autoa, päällänsä pienen pieni minihame. Mutta sohvalla ukko hyppää ihan innoissaan pystyyn ja tokasee että "UIUI!! ..... UPEE SKYLINE!"

On se niin <3

[q]ianna ei anna!, 30.5.2008 09:49:
Niin ja jippikajee ens maanantaina alkaa kesätyöaika eli työpäivä lyhenee tunnilla mut palkka pysyy samana

PERRRRRJANTAI *sydän*
[/q]

Minäkin haluan tuommoisen lyhennetyn työpäivän. Vitjat kun se olisi nannaa näin kesäisin. No mut joo, voinan mä tehdä joka toisen viikon pidennettyä ja joka toisen lyhennettyä

Perjantai on ky *sydän*

Kultsi is bäck!!

Olen jo pitkään laskuja saadessani miettinyt, että pitäisi käydä syöttämässä ne verkkopankkiin heti kun ne tulee, eikä vasta eräpäivänä (lue palkkapäivänä tai pari päivää myöhemmin, jolloin rahaa on jo ehtinyt kulumaan "muuhun"). Myöskin voisi päästä eroon siitä rumbasta, että kun näkee rahan vähenevän tililtä, niin päättääkin "siirtää" joitakin maksuja, josta tietenkin seuraa lumipalloefekti. Ei siis kovin aikuismaista käytöstä.

No. Nyt otin itseäni niskasta kiinni. Kävin laittamassa kaikki laskut (myös ne kaksi joita vetkuttelin viime kuulta) maksuun ja tällä hetkellä ne näkyy vain siellä yläpalkissa, että "Sinulla on n määrä erääntyviä laskuja". Rahat ehkä katoavat tililtä, mutta eipähän tarvitse katsoa niiden huventumista krokotiilin kyyneliä vuodattaen.

HYVÄ MINÄ!

Seuraava askel taitaisi olla se suoraveloitus, mutta ei nyt mennä asioiden edelle.

Jahuu! Töissä voi kuunnella musiikkii koneelta, iih, helmee!

ja joo, perjantaiviikko jatkui taas jälleen yhdellä perjantailla. ^__^

[q]pirpeli, 26.6.2008 09:16:
Ilmottauduin Turun yliopiston tutkimukseen, jossa syödään 10 kk erilaisia marjatuotteita, mustikasta ja tyrnistä valmistettuja. Kuulostaa tyhmältä, mutta kerrankin on ylipainosta hyötyä, sitä vaadittiin kyseiseen tutkimukseen osallistuvilta.

Mielenkiinnolla odotellen...
[/q]

HiHii. Huomasin saman ilmoituksen, mutta mä en valitettavasti sopinut kohderyhmään. Muuten toi marjojen syöminen olisi kuulostanut ihan älyttömän hyvältä. Tykkään nääs marjoista, mutta talvella se on niin saakelin kallista syödä niitä.

Oma Päivän :) oli äskeinen lounas. Käytiin hakemassa SubWaysta Subit töihin. Omnomnomnom.

[q]Lenita, 26.6.2008 14:16:
---
Lyylikki, 26.6.2008 11:56:

Tykkään nääs marjoista, mutta talvella se on niin saakelin kallista syödä niitä.

---

Lähe mun kanssa sipooseen poimimaan vattuja talven varalle sitten kun ne kypsyy!
Ja mustikoita kans johki metsään.
[/q]

Ai Sipooseen. Hmm.

Mut joo, joku vattupuska olis kiva löytää, koska mustikoita ja puolukoitahan on metiköt pullollaan eli niitten löytämisessä ei oo mitään sen suurempaa ongelmaa. Vatuissa enemmänkin.

(+ et meidän mökin lähellä on jossain hillametsä, sielläki pitää käydä)

[q]pirpeli, 25.8.2008 21:48:
Löysin koiralenkillä EuroCityn kaiteesta bookcrossing- kirjan Suku sammuu :)
http://www.bookcrossing.com
[/q]

Vitsit toi olis kyllä hauskaa löytää joskus tommonen crossing kirja! Onnea!

Ihana päivä hyvässä seurassa auringossa <3
(suomeks liikaa aurinkoo, palaneet hartiat ja selkä ja ehkä semidarra ekana kesätyöaamuna *lmao*)
Mut se ois kesä

Mukava aamu, olen saanut aikaiseksi jo vaikka mitä ja mikäs sen mukavampaa kuin nauttia aamukaffet parvekkeella auringon lämmittäessä. Seuraavaksi pitäisi lähteä mummin luokse koneeseen asentelemaan pari softaa.

Ei tuo tcp-koodaaminen ole sittenkään vaikeaa, kun löysi jonkin järkevän oppaan asiasta. :)
Ja joo, helpommalla oltais päästy, mutta kun on idiootti ja tahtoo tehdä kaiken ite. *töks*
Ja parseri toimi kuten pitääkin. <3

[q]Kipatsu, 26.8.2008 10:20:
Kahdeksas savuton päivä alkaa :)
[/q]
[color=darkgrey]Onks pysynyt tupakanhimot kurissa yhä...eli päivät yhä savuttomia?[/color]

[q]larzizi, 14.12.2009 23:03:
tyttöjen kanssa tuulettumaan
[/q]Mä oon aina pitänyt tätä ilmausta niin (vaikket sitä noin sanonutkaan) perus tyttöjen iltamaisena, että pisti naurattamaan (kuten aina) ja oli pakko quotee vaikkei mitään järkevää sanottavaa olekaan.

Mutta pitäkäähän ihmeessä hauskaa. :)

Reipas tervehdys mielyttävänoloiselta nuorelta mieheltä rappukäytävässä aamulla... :) (ehkä sitten uusi asukas? )

(toivottavasti) kohtapuoliin pääsee taas snoukkaa ja katkoo luita :D/

O