päivän :)
Siis aivan käsittömättömän kaunis aamu, kirkas sininen taivas, täysikuu, usvaa pelloilla ja ihan uskomattomat värit. Olin niiiin fiilareissa tuolla aamun kajossa töihin pyöräilessäni huh *sydän*
harmi ettei ollut kameraa mukana!
niin ja ...*pihkassa*
Maksaavat mulle keväältä opintotukea ja 3 kk tuet lävähtävät maksuun huomenna.
Siivoaminen on yllättävän kivaa. Sain aloitettua ikuisuusprojektin "The Vaatehuone siistiksi".
Ihan tässä mielikin puhdistautuu samalla
Mua vaan hymyilyttää, vaikka oon käyttäytyny eilen, kuin pahainen teini.
Oolin unohtanu, että mulla oli koko kaappi täynnä tyhjiä pulloja. Ei haittaa, vaikka oon ihan köyhä, kun saan kuitenkin kaupasta kaiken mitä tonnikalalasseen tarvitsen.
RUAKAA, NAM NAM
Pääsin kuitenkii sinne combattiin
Kiva päivä ollu muutenkii
Meitsi lähtee 1.11. Lesothoon viikoksi.
Ikinä en oo käyny Euroopan ulkopuolella, enkä siis päiväntasaajan toisella puolella...aika WOW...siellä on muutes sama aika kun meillä, vaikka on aika hiton kaukana, matka kolmine välilaskuineen kestää about 20 h. Oon ehkä ihan täpinöissä, kun vielä 23-30.10 meen siskon synttäreille Dubliniin. Jee Jee!
Yllättävän hyvää läppää roastissa
[q]Kipatsu, 16.10.2008 13:26:
Vautsi!!
No et sä paljoo jälessä oo.... Mut kiinni et saa, se jos jokin on varmaa! ;) Pidetään välimatka samana :)
[/q]
Jep, näin ainaki yritetään :)
Kone TOIMII, jos joltakulta jäi vielä epäselväks.
Mulla oli kirjastosta 5 kirjaa myöhässä about 40 päivää. Menin palauttaan niitä ja matelin sen kirjastonsedän edessä, että "mä olen paha ihminen".
Sitten yritin tarjota sille pankkikorttia, että se velottais multa ne sakot ja se katto mua ihan ihmeissään ja sano, että: "sulla on sakkoja 0,80 e". Mä olin ihan että hä ja se sano, että mun lainat oli lastenosastolta 
OK. Mä luulin, että ne oli nuortenosastolta ja että niistä velotetaan, mutta ilmeisesti siis lapset ja nuoret on vähän niinkun sama asia. Hee...siistii.
Siinä se toivotteli hyvät viikonloput ja mä saatoin yhtyä siihen ihan täydestä sydämestäni.
Ihana aamu
Havaintoasema: Kuusamo lentoasema
Tuorein havainto: 21.01.2006 18:00
lämpötila -32,5 °C paine 1050,1 hPa kosteus 72 % itätuulta 1,0 m/s pilvisyys 0/8
Havaintoasema: Helsinki Kaisaniemi
Tuorein havainto: 21.01.2006 18:00
lämpötila -20,4 °C paine 1040,1 hPa kosteus 75 % koillistuulta 6,0 m/s pilvisyys 0/8
Juuri nyt olen onnellinen siitä, että asun Helsingissä.
lähde: http://www.ilmatieteenlaitos.fi
Viikko lomaan!
[q]martina, 19.4.2006 22:41:
http://ihqdaa.kirjiz.net/ 
[/q]
Jooh...kerrassan mainio äm-irc...
Mun isä *sydän*
Eiku sori, niitä täytyyki olla viis :D o/ (edit.no voi perhana tää ei enää tykkää musta, kyl sen merkin jotenki tolleen saa \\\)
Onnistuin syömään älytsin hyvän rullakebabin sotkematta vaaleanvihreää puseroani ollenkaan siihen kastikkeeseen (voisi tää kai olla päivä o.O -kin). Olisikohan tällä tekemistä sen kanssa, että otin valkoisen päälypaidan pois, jotta se ei sotkeutuisi.
Parasta mitä rahalla saa!!!
Venäläinen taksikusi veti pyynnöstä käkkärikäännöksen Porthaninkadulta Neljäonlle Linjalle. AU AU AU AUUUUU!!!
[q]Avernian, 17.10.2006 12:26:
Oliko siinä siis virhe vai eikö se vaan ollut sun makuusi?
[/q]
Se oli liian suolaista minun makuuni. Saman juuston "normaali" rasvainen versio ei ole liian suolaista ja suolaprosentti molemmissa on kuitenkin sama. Ajattelin sitten panna palautetta Valiolle tekemästäni havainnosta.
Asiakaspalvelija epäili, että tuote on saattanut olla liian kauan suolausaltaassa, esim. koneen rikkoontumisen vuoksi. Juustot kun kuulemma pakataan suoraan suolausaltaasta. Asiakaspalvelija pyysi minulta lisätietoja juustosta, mutta pakkauksessa ei näkynyt enää kuin osittainen parasta ennen -päiväys ja osa EAN-koodista.
Veikkaan, että Valiolla on ollut tuollaisia suolausallas ongelmia, koska asiakaspalvelija osasi sellaista epäillä. Varsinaisesti siis tuotteessa ei ollut mitään näkyvää vikaa, oli vaan saakelin suolaista. Testattiin useammalla suulla.
Selvensiköhän tämä 
Itse panin viestin menemään ihan palautemielessä, jota teen muutenkin ihan suht usein, jos en ole johonkin tyytyväinen. En siis valittanut mikään mahdollinen hyvitys mielessäni.