päivän :)
Ihan mieletön viikonloppu Tampereella 
Ystävät ja keskustelut *sydän*
[q]OverDose, 30.11.2006 14:43:
Tänään on HYVÄ päivä
---
- Viimeisimpänä mutta ei todellakaan vähäisimpänä: VUODEN uurastus opinnäytetyön kanssa on tänään päättynyt. Sain hetki sitten kuulla että työni on hyväksytty hyvin arvosanoin. 
---
[/q]
Tästä kyllä isot onnittelut. Toivotaan, että mäkin voin muutaman kuukauden päästä hymyillä samalle jutulle.
Sain kutsun pääsykokeisiin helsinkiin, tänään sitten kirjastoon hakemaan materiaalia 
Wänkää!
Parvekkeen oven läpi paistaa aurinko niin, että varpaita ihan kuumottaa!
(Tuntuu ehkä siltä, että pitää avata mustikkasiideri)
Ja nottei menis ihan synkistelyksi, niin öinen Kallio on ihana. Astut alas kadulle, ketään ei näy ja ainoa ääni on vain kengän pohjista lähtevä kuminen murina, tupakan filtteristä kuuluu hieman vinkunaa, kun siitä imee. Joku raukka on hiekoittanut katua, ehkä jäisten kelien toivossa, mutta se saa kengän äänen muuttumaan. Hiekka rahisee askelten alla. Iäkäs mummo siivoaa muoviseen pönttöönsä tumpit kadulta, pönttö kumisee ja luuta suhisee. Joku toinenkin eksyy punaisessa takissa jatkoilta jonnekkin. Kotiovella avainten löytämistä hidastaa naiskorkojen kopina. Se on kai menossa töihin, tai toivottavasti ei. Ja minä sänkyyn.
Kuppi teetä aamun piristys
Elämä
Ikuisuusongelma siivoaminen on tänään sujunut!!! Makkari siivottu. Keittiön siivosin maanantaina, joten sille ei tartte ihmeemmin tehdä tai siis sitä ei tartte ruokota katosta lattiaan. Riittää, kun tiskaa kohta astiat. Olkkari ei olekaan niin älyttömän paha eli kohta mulla on siisti koti.
Tekisi mieli lähteä ulkoilemaan, kun tuolla toi kaveri möllöttää oikein kunnolla. Joskin illalla olisi luvassa luistelua, joten ehkä tyydyn kattelmaan sitä nyt lasin takaa ja ulkoilen sitten illalla.
Naapurissa soi Haddawayn What is love. Hyvä Römperi.
[q]pirpeli, 8.2.2007 19:42:
Mä saan kerrankin bonusta hyvin tehdystä työstä*jiihaa*
Tulospalkkio jeejee!
[/q]
Nuorisotyön ohjaaja saa tulospalkkausta
Kivahan se on sun kannalta, mutta miten se lasketaan.
(HäHää, mulla on idea, mutta haluan tietää totuuden *pepsodent*)
Maikkarin kymppiuutisissa oli käynyt pikkupikku fiba. Siellä haastateltiin jotain tyyppiä, joka oli sanonut nimekseen Janis Petke
[q]Timce, 17.2.2007 10:00:
Link 
[/q]
Aika hyvä/paha kyllä!
Tällaiset (lue krapulattomat) lauantai-aamut ovat ihania siksi, että voi ihan rauhassa heräillä ja tehdä itselleen naminami aamupalaa ja kaikki näyttää valoisalta ja kirkkaalta. En jaksanut eilen käydä kaupassa, joten en ollut varsinaisesti valmistautunut tähän aamuun, mutta kun katsoin tyhjyyttä ammottavaan jääkaappiin, niin näinkin siellä valon.
Siellä oli munia ja maitoa ja sulatejuustoa. Pakkasesta löysin ruisleipäpalasen ja siinä olikin ihanan aamiaisen avaimet. Iso kuppi cafe au lait:a, pari ruikkarisiivua ja munakokkelia, jonka kerrankin onnistuin hyydyttämään juuri oikean verran; ei liian kuivaa, ei liian märkää.
Ah...ihana aamu *sydän*
Kroppaan koskee kivasti urheilusessioiden jälkeen.
[q]Jinx, 27.12.2007 12:33:
Alesta löytyi ihanat kenkulit *sydän*
[/q]
Mistäs? Huomasin tänään, että menee kävelykengistä kantapäästä sormi läpi - tartteis varmaan ostaa uudet. Onneksi alkoi noi alet, niin ei välttämättä mene sitä rahaa niin älyttömästi (as if).
Jenni ja lumi*enkeli*kuvat *sydän*
[q]83212237, 15.5.2007 00:05:
---
dj upi, 14.5.2007 22:29:
Joskus lukion psykan kurssilla maikka jako meidät ryhmiin niin, että antoi meille jokaiselle jonkun lapun missä oli eläimen kuva. Sit piti leikkiä sitä eläintä (oltiinkohan me lehmiä tjsp) ja etsiä ryhmätoverit. Mun viereen istui semmoinen kaunokainen *sydän*... Sit sain tekosyyn kysyä muiltakin siinä ryhmässä meseä ni pyysin sit tältä yhdeltäkin. Yksi asia johti toiseen ja nyt siitä on 2,5 vuotta ja hyvin menee 
---
Niinhän siinä vain kävi! Mutta me oltiin kylläkin koiria
[/q]
Iso *reps* ja plur ja ihanaa
Tästä tuli kyllä päivän :)
päivän uintireissu ja viimeinen lomapäiviä ennen duunia! =)
[q]Occu, 21.9.2007 13:32:
---
Lyylikki, 21.9.2007 08:58:
Sovittiin 56-vuotiaan työkaverin kanssa, että tänään kuunnellaan radiosta jotain tosi kivaa!
No nyt mä kysyin siltä, että mitä se haluais kuunnella. Se sanoi, että jotain hyvää, joka pitää hereillä. Kyselin, että suomalaista, rokkia, konemusaa...niin se vastasi...
"Kuunnellaan vaikka teknoa, mä rakastan teknoa. Ja jos saa pyytää, niin sieltä sitä housea!"

OKEI! Kyllä se mulle vaan sopii 
---
löytykö yhteistä radiokanavaa?
[/q]
Ööh...klubbarin charts. Olisin soittanu sitä sun yhtä settiä, mutta ei se enää ollu jaossa
Oli ihan paska päivä töissä, mutta eihän sitä nyt jaksa olla naama norsunvitulla, kun M.I.A. - Jimmy soi *sydän* parhautta
Ja onhan tänään tosiaan perjantai.
Aaaah...mä niin rakastan lauantaiaamuja. Ihan kaikessa rauhassa saa heräillä ja tehdä jotain super-über aamiaista. Tänään vuorossa: maitokahvia, leipiä munalla ja cheddarilla, sekä hedelmäsalaatti, jossa tuoretta ananasta, verkkomelonia, omenaa, banskua ja satsumaa.
Jos tällä ei lähde krapulanpoikanen, niin ei sitten millään.
Eilisen :)
Käytiin taksilla Hesen autokaistalla. Enpä oo sitäkään ennen tehny. (Velottivat multa tosin 3 x aterian, vaikka otettiin vaan 2.)