päivän :)
Mukava päivä takana, uskaltauduin ulos asunnostakin. Alan uskoo, että selviän tästä leikkauksestakin
Ja ihanat kaverit, jotka on mua jaksaneet tukea.
Loisto viikonloppu takana! Kiitoksia kaikille ihanille ihmisille siit...tiedätte ketä olette...*plur*
Uuteen valloittavaan persoonaan tutustuminen *sydän*
Olipas mukavat synttärit*hymy*.
[q]Vampyrella, 11.12.2008 22:24:
Huhhuijjaa! Eipä oo ollu vähään aikaan kunnolla aikaa nukkumiseen työvuorojen välillä, saatika omaa aikaa muutenkaan. Sainpahan sentäs tänään siivottua koko kämpän, pestyä pyykkiä 2 koneellista ja laitettua joulukuusen koreaksi!
Niin, mun ei pitäny ostaa MUSTAA kuusta, eikä ainakaan PINKKEJÄ valoja, mut mut... mihkäs sitä gyntteri viiksistään pääsee. :D
Voisin vielä leipoa pipareita, kun muutoin tulee kiirus senkin kanssa. Itsekoristellut piparit on
ja *slurps*!
Mukavaista joulun odotusta immeisille! :)
[/q]
Meilleki tuli eilen musta kuusi... tosin ei pinkkejä valoja. Pysyttiin sinisissä valoissa ja hopeisissa koristeissa ;) Olisin kyl ehdottomasti perinteisen OIKEAN kuusen kannalla, mutta ton koiruuden vuoksi ei viitti ees haaveilla... ei muuten, mutta sen turkin putsaaminen niistä neulasista ei oo ihan sellasta hommaa mitä jouluna jaksaa duunaa...
Muksaa joulun odotusta teitin perheeseen, piparitki näytti olevan teillä jo leivottuna :D
Valmistun koulusta 2h 40min kuluttua, BILEET! <3
tulihan ekan kerran syötyä hevosenliha piffiä italialaisessa, ku ei härän sisäfilettä ollu.
Vaikka nyt onkin hieman hutera olo töissä niin ei pätkääkään kaduta - oli todella hieno viikonloppu. *sydän*
Harmi vaan että ei oikein ehditty näkemään kavereita kuin vilaukselta, oli sen verran paljon kaikkea muuta juoksemista...
Mut parempi se vilaus ku ei mitään.
Viikon päästä leville o/ viimein.
Olipas taas nätti aamu, kun pyöräilin Etelärannan kautta duuniin. Hyvä mieli! :)
Ai niin, ja viikonloppukin oli varsin mukava. Kiitos siitä Porvoon emännälle ja isännälle! *sydän*
[q]UnityF, 29.5.2009 09:21:
Broidi lähtee sittenkin japaniin! 
Nyt on lennot ym maksettu ja hänen pitkä unelma toteutuu. 
[/q]
Hianoo, et joku jaksaa olla noin vilpittömän iloinen jonkun toisen puolesta!
Siitä minä pidän :) Tuntuu usein, että vaikka kyseessä olis kuinka läheinen ihminen, niin silti kadehditaan ja vingutaan. Eihän se ole itseltä pois, jos muilla menee hyvin
Päinvastoin!
Mä ainakin olen vaan iloinen, jos ihmiset mun ympärillä on iloisia :)
Pulkkamäki ja kuuma kaakao
[q]josbe, 13.10.2008 08:38:
Ai niin, ja viikonloppukin oli varsin mukava. Kiitos siitä Porvoon emännälle ja isännälle! *sydän*
[/q]
Eipä midist! Kiva kun mekin välillä päästään houstaan :)
Ihana viikonloppu takana <3
Yks tooooosi mahtava mies *sydän* Voi ku sen tapais äkkivä...
Jouduin/pääsin eilen groomaamaan neljää valjakkoa maratonesteharjotuksissa. En ollukaan roikkunu vaunun perässä muutamaan vuoteen. Nyt on jalat mustelmilla ja habat hellinä, mut pää on tallella enkä ees tippunu kyydistä, vaikka vauhtia ja monttuja oli ihan kiitettävästi. Oli vaan niin siistii!
Ihana viikonloppu sekä lintsi ja valokarnevaalit kullan kanssa
Postilaatikosta tipahtanut kirje, jossa oli superpaljon mieltä piristävä synttärikortti ja lahja! (Vaikka syntymäpäivä nyt ei ookaan vielä puoleen vuoteen XD) ..Se olikin kunnon yllätys; en osannut odottaa :)
[q]Freja, 13.10.2008 19:23:
*plur*!
Pump!
Oli niin ihanaa olla siellä tunnilla että melkeen tuli itku :)
Fiilis aivan loistava.
ihan uskomaton maanantai! Ih!
[/q]
Ihan paska maanantai *hmpfft*
[size=1]:D[/size]
Johtoryhmäesiintyminen meni helvetin hyvin.
Ja enää kaks päivää reissuun! <3 Me in luv!!!