päivän :)

Back to häröily O

[q]Vampyrella, 29.5.2009 21:29:
Meninpä suoraan yövuorosta kaupunkille hoitamaan asioita. Maksoin koko opintolainani kerralla veks, sinne män niin notta hujahti! Kauhia summa kerralla maksettavaksi, mutta eipähän tarvi enää korkoja maksella ja ressailla takaisinmaksun kanssa. Astetta kevyempi olo! :)
[/q]

Mun mielestä, jos on varaa maksaa opintolaina pois (eli on konkreettisesti tarpeeksi euroja tilillä), on se aina hyvä idea maksaa pois. Muuten sieltä vaan vuotaa rahaa jatkuvasti pois täysin hyödyttä, ja varmasti stressaa takaraivossa koko ajan ja haittaa muihin asioihin säästämistä.

Mulla on nyt säästövaihe päällä kun kerään rahaa säästöön, kun tiedän että tän vuoden aikana tulee pankista maksuehdotus, ja ajattelin kanssa maksaa koko summan kerralla, tai ainakin niin suuren osan kuin vain pystyy. Sitten kun tuo on maksettu pois voi alkaa taas säästelemään lomareissua varten.

[q]Zenni, 6.5.2009 15:33:
Sain kutsun Metropolian pääsykokeisiin! o/
[/q]

onnea onnea ! _o/ _o/

[q]NaSu*, 22.6.2009 23:13:
---
kindertin, 22.6.2009 23:02:
---
NaSu*, 22.6.2009 22:59:
Mä SAIN SEN KäMpäN !!!!!!!!!!!!!! Huomenna avaimet käteen ja muuTTo-hoMMiin!!!! *sydän**jiihaa**pepsodent*

---

Mun on pakko kysyä, miks ihmeessä sä kirjotat tolleen TäLLeeN?

Onnea uuden kodin johdosta kuiteski :)

---

KiiTos ! !

no Katsos kun kiRjotan käsiNkin näin, eli aiNa tullut isot ja pienet kirjaimet miTen saTTuu... äiDinkieli ja kirjoittaminen ei ollut koulussa mun vahvin juttu ;)))
[/q]

Onnea kämpästä, mut pliis lopeta toi jos näppikses ei o rikki, sulaa silmät :)

Netti toimii taas. Eilinen oli tuskaa... Ilman nettiä, kiitos soneran. Mutta loppu hyviin, kaikki hyvin.

muutto about tehtynä :)

Onpas ollut kiva päivä. Ensin töissä 11-17, Kaarina- päivän kaupunkiseikkailun joulukorttipajassa. Vanha hieno talli paikkana, ulkona ulkotulet ja mahtava talvikeli. Sisällä kynttilät palamassa ja vanhempia lapsineen tekemässä joulukortteja. Yksi pieni tyttö halusi halata, kun olen kuulemma niin kiva*plur*

Kotona sitten Kiian kanssa lisää joulukortteilua, yhdessä tehtyä ruokaa ja koko perheen voimin hassu leffa :)
Mainio päivä, ja kaiken lisäksi huomenna ja maanantaina vapaata*jiihaa*

puol tuntia töitä jäljellä tältä päivältä, sitten ensimmäinen yö omassa kodissa
jee! toivottavasti ei ala pelottaa. ja toivottavasti yläkerras ei oo taas bileitä!
jos on niin saavat huomenna aamulla seittemän aikaan kuunnella junkkaa mun toimesta

Todella toimiva ja rankka puntti jussin kanssa.
Mukava huomata että tuloksia tulee ja rankalla kädellä.
Kyllä se vaan urheilu on paras masennuslääke tän kaamoksenkin keskellä.

Olin tänään kummitytön (3v) ja pikkuveljensä (1,5v) kanssa pihalla leikkimässä ja kummityttöni oli oikein ilkikurinen, joten jouduin vahtimaan silmä tarkkana ettei hän juokse autotielle tai lautakasojen päälle ja aina kun käänsin selkäni, pikkuveli kipitti hirveää vauhtia kuralätäkölle, heittäyty mahalleen ja rupes juomaan kuravettä, ja jouduin nostamaan hänet siitä ylös. ^__^

Mukava viikonloppu ollu

[q]Mar6, 22.11.2008 21:09:
Todella toimiva ja rankka puntti jussin kanssa.
Mukava huomata että tuloksia tulee ja rankalla kädellä.
Kyllä se vaan urheilu on paras masennuslääke tän kaamoksenkin keskellä.
[/q]

KULLA!! *super*treenit!

Haettiin tänään kasvattajalta cockerspanielin pentu. Koko päivä ollut yhtä hymyä.

Kävin jouluostoksilla, ja löysin isälle aivan ihanan merinovillaisen paidan *sydän* Voi olla, että se löytyy piakkoin omasta vaatekaapista..

Viimein hoksasin että kännykässäni on Opera mini :) eli pääsee klubbaroimaan reissun päältä :D (tosin taitaa joutua vaihtamaan dataliittymään x) Lisäksi on viimeinen työviikko ennen lomaa! Ensi viikolle tarttis keksiä jotain kivaa :)

olipas sairaaaan kivaa juhlia murun synttäreitä fujivillagen kabinetissa sakea, sapporoa ja sushia nauttien hauskalla porukalla. ja sitten kävelylenkki terassin kautta kotiin mm. töölönlahtea myöten kävellen.

tosi pirun mukavaa.

[q]Jutu, 19.9.2005 15:25:
---
dominikh, 19.9.2005 10:32:
Ja kannettava JÄÄ kotiin

---

lyödäänkö kympistä vetoa?
[/q]
Ei lyödä *nauru*, ja kyl se jää

oma :) oli vierailu viherlaaksossa järven rannalla ja vaikka pedo olo olikin rannalla kameran kanssa (seuralainen ui, mä en. eikä siellä pahemmin ollu muita) niin piti jotain räpsiä :)

http://ezzy.1g.fi/kuvat/nature/2009/2206_quick_beach_dip/

ihan mahtava viikonloppu ilosaaressa takana ja onnellisesti kotona<3
kiitos elisa oot ehana

[q]mayah, 28.11.2007 20:12:
Istun uuden kotimme lattialla keskellä avaamattomia muuttolaatikoita, sylissäni on läppäri ja TEH intternet toimii.

Huomenna päästään jo ekaksi yöksi tänne *sydän*
[/q]

parasta :)

Falkor- kissani jolla on maailman ihanin luonne, maailman pehmein karva ja maailman söpöimmät isot tassut <3<3<3<3

Olen erittäin tyytyväinen adoptio päätöksestäni!!!*joo*

O