päivän :)

Back to häröily O

Mun täti ja mun serkku on tulossa meille perjantaina viikonlopuksi!! ihanaa!!! onki ollu jo kova ikävä "siskoa" *sydän*

Ilma on kauniina vieläkin <3
Kävin kaupungil ja innostuin sormuksia shoppaileen Edelliset kun olin hukannut minne lie.
Mieli on ihan hyvä. :)

toi ilma varsinkin aurinko

Huippuhauska ilta takana ja joulu edessä

Sain työhaastattelun! Tosin nyt jänskättää....*uuh*

Elämä

Maailman ihanin avopuoliso oli ostanu mulle suklaapatukan töihin evääksi. (On mulla siis muitakin eväitä toki, mut öisin on kiva välillä hemmotella itteään.)

Pienet jutut *sydän*

Toi Suomen voitto :)

Sunnuntaiks luvattu +22 astetta ja aurinkoista

Sainpas hoidettua lukukausiilmoittautumisen pois alta ennen määräpäivää.

[q]Madda, 23.6.2009 09:11:
Falkor- kissani jolla on maailman ihanin luonne, maailman pehmein karva ja maailman söpöimmät isot tassut <3<3<3<3

Olen erittäin tyytyväinen adoptio päätöksestäni!!!*joo*
[/q]

Hyvähyvähyvä ^__^

Mun :) on toi sää, suht energinen fiilis ja kesäinen olo.. Tänään kattomaan Homojen Hommaa Manalaan, eli Stand Upia :))

Loma :)
Elämä

Vuorokausi ehti jo vaihtua, mutta menkööt.

Naapurin mummo oli eilen aamulla jättänyt meidän oven taakse pussillisen oman palstansa omppuja, jotka on vieläpä ihan järjettömän hyviä! Väkertelin sille tänään kiitoskortin ja tiputin laatikkoon ennen töihin lähtöä. Ihana naapuri :)

Lisäksi saattaa olla itsemurha sanoa näin, mutta uskallan silti jo tässä vaiheessa todeta, että on mukavan rauhallinen työyö menossa. Ja kiva kaveri valvomassa mun kanssa. Kyllä se tästä.

Nyt on koira pesty eikä enä haise mädille omenille... ja pesuki meni yllättävän sutjakasti vaik oli eka kerta :)

Knossoksen lounaalla saa keskiviikkoisin kakkua jälggärigs!!

Ja on vähä muutaki kivaa mut ei nyt viitti liikaa leijua

*sydän*

Ihana aamu.

Hih, tänään roolipeli ja huomenna pääsee pitkästä aikaa bileisiin, ulkona on kaunis sää ja mulla on tänään vähän lyhyempi työpäivä!

palkkapäivä*sydän*

[q]crissy, 25.9.2008 07:39:
palkkapäivä*sydän*
[/q]

minne mennään? :D

nyt on vaan niin makee fiilis! tätä suunniteltiin alku kesästä asti, ja nyt kaikki on purkissa, ja millä tyylillä!! ====))))

O