päivän :)
[q]gnomex, 22.6.2009 23:04:
Anna Abreu katto mua silmiin 
[/q]
jokos huomenna saadaan lukea iltalehdestä ;)
Kaunis ilma ja yks ihminen
Talvi ja luonto, tuli vietettyä metsässä se pari tuntia kameralla leikkien ja talsien pisin lumen peittämää maata. Voiko mikään olla sen mukavampaa, kuin istua repun päälle, kaivaa termarillinen kaffea esiin keskellä ei "mitään" ja nauttia täydestä hiljaisuudesta luonnon keskellä.
[q]NaSu*, 22.6.2009 22:59:
Mä SAIN SEN KäMpäN !!!!!!!!!!!!!! Huomenna avaimet käteen ja muuTTo-hoMMiin!!!! *sydän**jiihaa**pepsodent*
[/q]
Mun on pakko kysyä, miks ihmeessä sä kirjotat tolleen TäLLeeN?
Onnea uuden kodin johdosta kuiteski :)
Tänään kampaajalle siistimään tukkaa
Olin ens viikolle varaamassa aikaa, mut sattukii olemaan sopiva aika tälle päivälle.
Ja oli kiva herättää muru aamulla viemällä sille synttäriaamupala sänkyyn
Kerrankii olin ekana ylhäällä
Pirssiin tuli tänään telkkari ^_^
Eli niille harvoille tylsille työpäiville jolloin istutaan tolpalla tekemättä mitään, onkin nyt muutakin tekemistä kuin lukea kännykällä ircquoteseja miljoonatta kertaa \\\\o/
Pari sidua "olohuoneessa", keskustelut, elämä.
Tästä täytyy nauttia kun vielä voi.
Eilen sai töistä hyvän äijjän lisän palkkaan ja niitäpä ei moni muu sitten saanutkaan *pepsodent*.
Anna Abreu katto mua silmiin
sohvi *sydän* on se vaan niin hellunen otus
http://www.mirrorsedge.com/
jumaliste <3 instant hook!
edit: ja nyt sit myös :( koska en ehtinyt anttilaan hakemaan ko. peliä.. ja huomenna ei sit tiety auki. voi v.
[q]blastic, 27.7.2007 18:09:
18.00-18.01
:-D
[/q]
Komppaan! Vidun hyvää settii. =) Onks videoo?
Kohta saa vissii kaljaa
[q]mayah, 23.8.2007 17:24:
Vein muorin korjaamolle ja väänsivät siitä vartissa pellit suoraksi ja vetivät sudilla mustaa spraymaalia päälle. Kustannukset seitsemän sadan sijaan 35. Vähän se on kolhitun näköinen, mutta pitäähän sitä 320 000 kilometriä ajetussa autossa elämän jäljet näkyäkin!
MUSTAA PAHOLAISTA EI NUJERRA MIKÄÄN.
[/q]
Löytyiskö muorista kuvia?
broidin kaa järkyttävä naurukohtaus
päivän pelastus.
[q]mayah
Tossahan se seisoo kahden korttelin päässä sun kämpästäs, et senku meet kattoo livenä :D
[/q]
Jasså, älä sitte ihmettele, jos joku hyypiö joskus potkii muoris renkaita ja kokeilee iskareiden jäykkyyttä. Se saatan olla minä. :P
[q]ezzy, 23.8.2007 16:26:
Tuli ostettua uus luuri, Nokian 6300. Edellinen oli 5+ vuotta vanha 8310...
Toivotaan, että tää on yhtä varmatoiminen :)
[/q]
Olen jostain syystä viehtynyt tuohon kanssa ja olis kiva kuulla käyttökokemuksia.
On se kivaa, kun on kivaa. On hämmentävän positiivinen olo, kun on liikaa tekemistä ja mielenkiintoisia asioita edessä koko ajan. 
Lihaksissa on pieni kolotus eilisestä 4h taktiikka/tekniikka treenistä, mutta sitä kombinoi kivasti pirteä olo heti aamusta. Syksyn aktiivisen treenauksen jälkeen on pitkästä aikaa erittäin innostunut ja motivoitunut olo kamppailulajeihin. Oikean lajivalinnan jälkeen saa kaiken oman osaamisen yhdistettyä toimivaksi kokonaisuudeksi ja koko ajan oppii jotain uutta. *sydän*