päivän :)
sain vihdoin ostettua 20" littunäytön
[q]pyllyjumala, 3.9.2006 16:40:
hahah! no mutta myönnän, että näin on käynyt myös mulle
Ja varmasti monelle muullekkin. Hyvät naurut sain sillon ja samoin nyttenkin! 
[/q]
Mimmoset sängyt teillä on?
html-koodit! *sydän*
riemulla ei ollu rajaa ku duunikaverin kaa keksittiin noiden toimivan yhes tärkees työkalus. Voi helmee!
[q]kindertin, 22.6.2009 23:02:
---
NaSu*, 22.6.2009 22:59:
Mä SAIN SEN KäMpäN !!!!!!!!!!!!!! Huomenna avaimet käteen ja muuTTo-hoMMiin!!!! *sydän**jiihaa**pepsodent*
---
Mun on pakko kysyä, miks ihmeessä sä kirjotat tolleen TäLLeeN?
Onnea uuden kodin johdosta kuiteski :)
[/q]
KiiTos ! !
no Katsos kun kiRjotan käsiNkin näin, eli aiNa tullut isot ja pienet kirjaimet miTen saTTuu...
äiDinkieli ja kirjoittaminen ei ollut koulussa mun vahvin juttu ;)))
hehee.. Oon siivonnu kaksi päivää aamusta iltaan. On kiva olla kotona kun on ihan puhdasta. Tai siis vähän olis vielä siivottavaa.
Vitsi mä olen hyvä emäntä
Tupakka ei enää pyöri koko aikaa mielessä. Muutenki ollu hyvä mieli koko päivän
tulipa revettyä jatkoaika.comin kommenteille joku kymmenennen kerran tällä viikolla.
Olin nimittäin Billy Idolin aivan sairaan hyvässa ulkoilmakonsertissa ja lavan edessa totta munassa. Väki oli kypsää, iso osa jopa *XXXXX (*Kirjoittaja itse) vanhempia. Bileitä se ei haitannut, meinaan naiset meni heti keikan alkuun täysin sekaisin: rintsikoita lenteli ilmassa ja ekat "daisarit" nähtiinkin jo baut neljännen biisin kohdalla. Kaikenkaikkiaan siella tais vilkkua viidet "flapat" ilmassa. William itse ei ollut kovin kiinnostunut niistä, sillä hän selkeasti havaitsi sen mika näilta naisilta oli ilmeisesti jäänyt hieman hämärän peittoon:
Ne daisarit, jotka oli 80-luvun puolivalissa Rebel Yellin aikoihin viela kiinteät ja muodokkaat, oli nyt lähinnä kärpaslatkää ja puolityhjää karkkipussia muistuttavia roikkuvia nahkapusseja. Huh huh! Hirrrveetä kattella. Alkoholilla ja totsillä oli toki vaikutusta naisten (ja miesten käyttaytymiseen), mutta ei saatana, etta joillain ei ole mitaan itsesensuuria:
Roikkuvat 45-vuotiaat tissit kera kunnon jenkkakahvojen ei ole millaan muotoa sita mita pitää näytellä julkisilla paikoilla, lol! Enkä mä usko, että edelleenkin vetavassa kunnossa ollut Boardin poika sellasia haluaa edes nahdä.
Arwostan. :D
kulta *sydän*
Joku soittelee huilua naapurissa. Biisivalinnoista tuli mielikuvaks Lisa Simpson, mutta kepeämmällä otteella :)
Ai-van uskomaton kissa osui kohdille äsken jouluostoksilla. Syvään uurrettu paita pursuavine sisälmyksineen tarjos kyllä sellasen näköalan, etten muista koskaan nähneeni vastaavaa. Siinä se kassalla hymyili ja meitsi yritti peitellä veren pakkautumisesta johtuvaa "etukenoa".
Playmate of the year materiaalia kannasta kattoon. Ja mikä vielä innostavampaa, tämä kaikki ihanuus palvelee joka kerta siellä samassa pikkuliikkeessa Wanhassa Raumassa. Seuraavaks kamera mukaan.
Oih.. *sydän*
Nyt vaan harmittaa, ettei tullut tehtyä mitään peliliikkeitä. Tuolla sais kaverit aika kateelliseks. ;)
-Morkkis.
uus kesäduunipaikka on
kaikki on kauheen ystävällisii ja huomaavaisii.
nuha alkaa pikkuhiljaa väistyä, on tässä jo räittykin joku 100 nenäliinaa
[q]Vampyrella
Niinhän se vaan on, et jotkut miehet on niiiin yksinkertaisia. 
[/q]
Ja kuule ihan samat terveiset sinne suuntaan. 
[q]
Ja siksihän sitä seukkailemaan aletaan, että frendit tulisi kateellisiksi hotista kumppanista (ainakin yläasteella)
:D
[/q]
Ja sä luulet, että mä ihan tosissani olin tuon kommentin kanssa? Pitäiskö sitä miettiä vielä vähän aikaa, ennenkö avaudut asiasta, koska sulla ei näköjään ole hoksottimet ihan parhaassa terässä.
Ei midist. Ota se sitruuna pois perseestä ja ota internet vielä vähän enempi tosissaan. Sulla on pokkaa sanoa ihmisiä yksinkertaiseksi tuntematta tapausta lainkaan? OK
Höllennä sitä pantaa ja ota iisisti. Hyvää joulua.
Asiat tapahtuukin nopsakasti ja sekös tekee hyvää minunkaltaiselleni "emmä taida sittenkään" -tyypille
[q]Janisa, 10.1.2008 03:29:
Ma sain tanaan uuden poikaystavan itselleni. 
Han on musta, han on nopea, hanella on hyva muisti ja hanen nimensa on Dell.
Tasta meidan ensimmaisesta yhteisesta yostamme tulee piiiiiiiitka. 
[/q]
? ;)
http://i.dell.com/images/global/products/314x314/optix_740_314x314_text.jpg
[q]Zenni, 16.5.2008 12:40:
Oon nyt sit virallisesti ylioppilas :)
Tai no, yks matskun koe vielä mut se menee läpi kyllä.
[/q]
[size=18][color=pink]Kuin kevään
kaunein kukka
tämä juhlapäivä olkoon,
yhtä kauniita päiviä
runsain mitoin
tiellesi tulkoon.
Uutta ylioppilasta
sydämellisesti onnitellen
-T[/color][/size]
http://www.bermuda-online.org/roses2.gif
^^
Uittu..Vihdoinki tämä paskaviikko ohi. Voi vetää itsensä täydelliseen levyyn ja vaan olla..Huomenna Suomen suurruhtinaskunnan pääkaupunkiin kikkailemaan ja illalla Filterheadz *sydän*
[q]fantaB, 15.6.2008 14:52:
---
pirpeli, 15.6.2008 14:51:
---
fantaB, 15.6.2008 14:41:
Maailman parasta on herätä maailman komeimman miehen vierestä 
---
Nyt joutuu kyl komppaamaan, mut lisään listaan ihanan, suloisen, unentuoksuisen ja rakkaan. Kaikki siis samassa miehessä*nauru*
---
Ooooo
Ollaan me tytöt onnekkaita!
[/q]
Kummatkin deittaa maailman komeinta miestä?
BUSTED!
2000 sivua hymynaamoja. Hyvä me!
Päivän O_o :) :( :P
Löysin kaapin kätköistä elämäni ensimmäisen nauhoitetun "dj-miksauksen". Buddy, old pall, we meet again. Tuntuu hiton hyvältä kuunnella vanhaa kuminauhapolkkaa ja samalla vituttaa, kun tuli aikoinaan myytyä kaikki kovatalot pois.
Laukkaa muuten ai~wan älyttömästi. :D Pitäiskö pistää miksaus-osioon.
Niin ihana päivä!