päivän :)
JES! SAIN VIHDOINKIN NE ANTIBIOOTIT! sais luvan auttaa. poskiontelotulehdukseen laittoi, tosin epäilyttää että auttaako se tähän nieluun ollenkaan. kohta menee pelkkä jogurtti alas ku ei mahdu muutakaan.
mut siis lääkettä! tätä on odotettu.
Tänään ei oo enää yhtään sellanen olo, et saattaisin olla tulos kipeeks
[size=9]En ehkä silti mee salille viel tänään, treenailen vähän kotona ja[/size] keskiviikkona sit pääsee jo joogaan 
Eilisen :) oli ompelukone
Toi keli!*plur**hihu**sydän**pihkassa*
Noniin, nyt on jälleen yksi muutto hoidettu. Laskeskelin tässä, että tämä on 13. muutto kolmen vuoden sisään ja 6. muutto tänä vuonna. En aio tänä vuonna muuttaa enää yhtään kertaa, enkä muuten toivottavasti ensi vuonnakaan.
Ja mun huone on aivan ihana. <3 Ja kaksi lainakoiraa <3
Oon töistä kotona jo tähän aikaan :)
Ja eilinen ilta/yö oli...*plur*
[q]Mellu-, 22.9.2008 13:15:
Disturbed *sydän*
http://www.kimmovolley.fi/index.php?st=ak&id=46 ja tietty *sydän*
[/q]
Eiks ton joukkueen nimeks vois vaihtaa Team Kervinen? ;)
[q]anis, 17.11.2007 15:23:
Jee pääsen tänään kokeilemaan uutta Puman suihkugeeliä+bodylotionia+hajuvettä+deodoranttia
Kyllä on ihmisellä pienet ilot =D
[/q]
Ei oo sattumalta Puman Flowing? Mulla just loppu se hajuvesi ja tahtois lisää.
Mut en vaan tiedä saako sitä enää mistään.
Siihen kuului suihkugeeli ja suihkutettava dödö kans.
perinteinen lauantai-illan saunavuoro aah!*hih*
Olin tosi kauan (ainakin 2 viikkoa :D) odottanut, että pääsisin sairasteluideni jälkeen kiipeilemään, juoksemaan ja salille. Noh, eikös meidän rakas urheilumestamme ollut sitten kiinni kun ovelle pääsin.
Meinasi hymy hyytyä, mutta lähdinkin sitten sporttikamun huudeille lenkkeilemään. Noh, siellä sitten oli juuri ollut kaatosade ja mietin, että voi ny hele jos kaatosateessa joutuu juoksemaan, tihkusta viis mutta kaatosade näjje kiva. Taas meinasi hymy hyytyä. 
Noh, summa summarum, kaatosade oli putsannut ilman ihanan raikkaasti, lenkki tuntui niiiin ihanalta ja aurinko pilkotteli pilvien takaa. *sydän* Ai että kun tuntu jaloissa juosta jätemäen huipulle, vaikka vetelin vaan hiirenaskelia. :P Jaksoinpa kuiteskin! Kaverilla kävin sitten suihkussa ja ah sitä euforiaa! Siihen päälle frendin valmistama ateria, poronkäristystä con perunamuussi ja fetasalaatti, jälkkäriksi vadelmasorbettia tuoreiden mansikoiden kera.
<3
Ei voi muuta sanoa kuin PLUR ja kiitos Rixu! *sydän* Nyt jaksaa taas tehdä duunia huomenna ja viikonloppuna! :)
Oon onnellinen!
Sain äsken ihanan lahjan yllättävältä taholta (ilmeisesti oli joululahjaksi tarkoitettu, mutta sain sen vasta nyt). Tai lahja itsessään ei niinkään ole ihmeellinen, vaan megasulosta se, miten joku on nähnyt semmosen vaivan mua/meitä (muutama työkaveri sai saman lahjan) ajatellen
Ihaistuin pokeripöydässä. Voi taivas...Ei raaskinut rokottaa tätä ihanaa naista. :) Voi huoh..Toivottavasti vielä joskus törmätään. *sydän*
Huomenna on vapaapäivä, ja muutenkin hyvä fiilis
Mä SAIN SEN KäMpäN !!!!!!!!!!!!!! Huomenna avaimet käteen ja muuTTo-hoMMiin!!!! *sydän**jiihaa**pepsodent*
Duunivuoro hemmetin kivas mestas. Jäi hyvä mieli, ja huomennakin darraton olo.
Back to the roots. I loved it.
[q]LiiNa, 20.1.2009 15:22:
Sain äsken ihanan lahjan yllättävältä taholta (ilmeisesti oli joululahjaksi tarkoitettu, mutta sain sen vasta nyt). Tai lahja itsessään ei niinkään ole ihmeellinen, vaan megasulosta se, miten joku on nähnyt semmosen vaivan mua/meitä (muutama työkaveri sai saman lahjan) ajatellen

[/q]
No mikä se lahja oli?
tää päivä oli kyl
Edelleen hyvin humalassa, vaikka viimeisestä drinkistä on jo 9 tuntia aikaa.. O_o ja tässä olotilassa ei vielä osaa pelätä sitä krapulaa, joka on illaksi luvassa, siitä plussaa. Sen lisäksi Atlantic ocean - Waterfall, jonka kuulin todella pitkästä aikaa ja Subilta tulee Katuhaukka.
Tänään äitille *sydän*
Sain alotettua siivoomisen! o/
:D