päivän :)
Google Mapsin kautta pääsee nykyään sellaiseen hienoon 3d-näkymään monessa paikassa niin kävin katselemassa paikkaa missä asuin useamman vuoden Seattlessa - tulvahti oikein unohtuneita muistoja mieleen ja tajusin että olin siellä asuessani oikeastaan aika onnellinen. 
(Eipä sillä, kun sieltä lähdin niin tuntui siltä että se paikka oli nähty, mutta paljon hyviäkin asioita olin jo unohtanut.)
Ulkona vesisateessa pomppiminen oli entistä hauskempaa, kun on keltainen sadetakki, jossa voi tehdä sitä.*hihu* Oispa vielä salamoita.*joo*
[q]sapeli, 31.3.2006 12:21:
---
domi, 31.3.2006 12:17:
viskipullon *joo**känni**hihu*
---
Hyi että
Ihan yleisen periaatteen vuoks *eikä*
[/q]
No älä nyt, ennemmin tommonen ylityökorvaus, kuin pelkkää lämmintä kättä
Absoluuttinen paskapiste saavutettu ja ohitettu ainakin toistaiseksi
[q]onni3mk, 18.6.2009 14:33:
Pääsin työhaastatteluun!!! *super**iloinen**tanssittel*
[/q]
JES!
^________________________________________________^
[q]Kon-tiki, 19.11.2008 12:39:
---
DJ Rx, 19.11.2008 12:13:
---
Kon-tiki, 19.11.2008 11:49:
Käynnistin puoli tuntia sitten itunesin ja se alkoi kyselee jotain ihmejuttuja ja tyrkyttää muuntoa aac-tiedostoiksi (joo ei kiitti). Muutaman rastituksen jälkeen itunes aukesi tyhjänä. Kirjastosta oli haihtunut 2300 biisiä -- mutta mä sain ne takaisin kirjastoon muutamassa minuutissa 
Hyvä minä! itunes tyhjeni viimeksi heinäkuussa ja sillon en osannu palauttaa kirjastoa vaan jouduin tuomaan biisit omista musiikkitiedostoista käsipelillä. Enkä kaikkia ole tuonu vieläkään.
---
Yksi syy enemmän olla käyttämättä itunesia, perkeleen keksintö 
---
Kundikaverilla on ipod, niin että kyllä meillä itunesia käytetään jatkossakin. pc:llä vielä, mikä ei ainakaan vähennä sekoiluja ja jännitysmomentteja.
Ja jospa joskus sais jostain iphonen, joka ei sitois itseä Soneran orjaksi.
[/q]
Siellon semmonen XML-tiedosto, joka pitää kirjaa niistä biiseistä. Jos sille käy jotain niin kirjasto on "kadoksissa", biisit siis on kovalevyllä edelleen. Jos annoit iTunesin järkätä biisit itse, niin senkun vetäsee kaikki biisit takas iTunesiin. Jos biisit on pitkin kovalevyä, niinkuin PC-käyttäjillä yleensä, niin voi voi.
Veikkaisin, että tossa tapauksessa olis tarvinnut vaan valita iTunesin käynnistyksessä se kirjastotiedosto manuaalisesti ja homma olis skulannu taas normaalisti. En näkis minään ihmeenä, että jostain Windowsin rekisterikaaoksesta se kirjaston sijaintitieto häviäis tai korruptoituisi.
Menee nykyään oikeesti aika hyvin =)
Parvekekeskustelu äiskän kanssa*sydän*
[q]pirpeli, 1.8.2008 22:07:
---
a-j, 1.8.2008 22:02:
ensimmäinen krassin kukka aukes :)
---
Tiedän tunteen*hihu* Meillä parvekkella iiiiiso pensas mahtavasti kukkivaa krassia(punasta, oranssia, keltaista), kaksi laatikkoa ihanan sinistä päivänsineä, valtaisat tomaatintaimet(jossa jo 14 tomaattia, vihreitä vielä) sekä siniset ja keltaiset orvokit plus yhdessä ruukussa lohenpunainen pelargonia, valkoinen lobelia ja 50cm!!! korkea basilika :DDD
Kesäkukat<3
[/q]
Quottasin 5krt näitä viestejä ja lopulta poistin kaikki. Kesäkukkatuotannosta ois hieman sanottavaa mutta empä jaksa.
Kivipuutarhosio pihalla on pikkuhiljaa valmis, paljon katajia, marjakuusta, tuiviota, isoja kiviä ja kaiken kruunaa Rhododendron repens 'Elviira'. +Oma symbolinen mt. Fuji! Maissit tekee tähkiä ja valkosipulia on tulossa ihan hitosti. :)
Maa on valkoinen.
[q]ice-angel, 13.9.2005 20:03:
---
Ana-5000, 13.9.2005 20:02:
---
ice-angel, 13.9.2005 20:01:
Melkein kahden vuoden seurustelun jälkeen pitää myöntää että olen korviani myöten rakastunut!!!...Mulla onkin maailman ihanin mies!*sydän*
---
Ootko vähän hitaasti lämpiävää sorttia vai :)
---
juuri korjasin viestin ja laitoin sanan "edelleen" väliin...sä oot liian nopee..
[/q]
En ehkä oo hyvä, mut oon nopee ^__^
Tavoitteet ja työhaastis!
Eka koti-ilta omassa kodissa omassa rauhassa yli kahteen viikkoon *sydän* Miten oonkin ollu kokoajan menossa jossain? 
Tein just maailman herkullisimman munakkaan ja nyt sit suklaata ja Simpsoneita ja aamulla nukun vähintään kahteentoista 
Aivan loistava fiilis :)
Tänään reeneissä muistin miks rakastin harrastamaani lajia, sellanen idiootin into iski ja oli helvetin kivaa, hetken tätä ootellukkin ku rupes jo vaiheessa tuntuman puulta. <3
Luntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntalunta.
I just love winter *sydän*
[q]phear, 20.11.2008 08:42:
Maa on valkoinen.
[/q]
Sama.
Kesä yllättää toisinaan
Ei vittu jes!
Tänään sain tietää et tulin 2. sijalle F.B.S.K.n aktiivijäsentestissä. Ekalle hävisin 3 pisteellä.
Nyt on helppo hymyillä, ei se mennytkään niin reisille :D
Nonni, koululta lähtee 12.6 mun tutkintotodistus postiin. Onhan tätä jo odotettu!