päivän :)

Back to häröily O

[q]wiwi, 18.2.2009 16:49:
Seuraavaksi on varmaan tupareiden vuoro.
[/q]
No ne on sentään pidetty jo varmaan satoihin kertoihin. :D

Mut täytyy sanoa, että oli kyl hyvä saunareissu! :)

Opiskelijabileet *känni*

aamupäivän ostokset *sydän* *sydän*

halusin niin kovin yhtä juttua, ja luulin etten voi saada sitä (olin eilen todella pettynyt), ja sit kuitenkin sainkin sen... oon niiiiiiin onnellinen

kalmaavat lehdet, painiminen hurttien kanssa, gta 4, sunnuntain sujahdus dubliniin ja lontooseen sekä tietty hyvä musiikki.

Tulin töihin tänään.. Duunikaverit katselivat minua kieroon.. Vilkuilivat oudosti, kääntelivät päätään vinoon ja miettivät päässään jotain mistä en oikein saanut selvää. Supisivat keskenään selän takana, välillä vilkuilivat olkansa ylitse ja katsoivat minua jälleen pitkään.

Noin tunnin jälkeen työkaverini tuli luokseni, otti olkapäästä kiinni ja sanoi:

"Sinulla on tänään erilainen katse silmilläsi, katse ja olemus jota en ole nähnyt aikoihin"

Ja voi kuinka oikeassa hän onkaan.

Onnellisuus on asia joka näkyy. Oikeasti.

Lumi *sydän*

:)

Raahauduin Hyvinkäälle asti kuumeessa tekee yhden maalauksen loppuun plus maikan kanssa oli erittäin motivoivaa jutella :) Fiksu mimmi.

Kävin koululla hakemassa määräaikaisen keskeyttämistodistuksen ja mut siirrettiin aikuispuolelle monimuoto-opiskelijaksi, joka tarkoittaa, ettei mun tartte olla tekemisissä noiden teinien kanssa ja joudun olemaan Jämsässä vaan yhden viikon kuukaudesta. 31.12 asti sairaslomaa vielä <3

[q]Miinapiina, 10.9.2008 14:19:
aamupäivän ostokset *sydän* *sydän*

halusin niin kovin yhtä juttua, ja luulin etten voi saada sitä (olin eilen todella pettynyt), ja sit kuitenkin sainkin sen... oon niiiiiiin onnellinen
[/q]

*plur**sydän*

meilis tuli just kasa uusia promoja & mashupeja <3<3 namnam

ja taitaa sataa viel lisää lunta :)

hain ens viikolla kolmea palkatonta vapaapäivää,
mutta sainki koko viikon ihan normivapaana! :)

en enää muistanut, että mulla oli vielä yksi viikko
valmiiksi lomaa buukattuna, yay!

[q]ramsau, 10.9.2008 17:50:
Onnellisuus on asia joka näkyy. Oikeasti.
[/q]

*plur*!!
Sain saldovapaata pari päivää lokakuussa

tupo-palkankorotus. 1.9. alkaen käteen jää taas peräti 35,25€ enemmän kuussa.
\\\\o/ OMG!

Oon niin innoissani ja haljeta riemusta!!! Sain vihdoinki vastauksen Espanjan päästä, jossa kerrottiin että mut tullaan hakemaan lentokentältä ja viedään asunolle jossa asun kahden portugalilaisen kanssa ja vuokra on vaan 200 euroa kuussa + jotain kustannuksia päälle Mä kun luulin että vuokra tulee olee 450 e kuussa ja näin jo itteni kyhjöttämässä yksin jossain kouluasuntolassa mut toi kuulostaa hauskalta ja kieltä oppii kun noiden kans juttelee Ekaa kertaa oon näin innoissani koko prosessin aikana *riemustahalkeil*

tää + 7 päivää viel jälellä (*hikoil* & *jännittel*)

LOMA LOMA LOMA

http://www.youtube.com/watch?v=lybXgmYPC3c&feature=related

*nostalgistel*

Se ois niinku perjantai... ainaki mulla.

Dataluolaan tehdään patteriremonttia huomenna, joten töihin ei tartte kuulemma tulla vasta ku maanantaina!

Oh joy!

[q]domi, 7.12.2006 13:22:

Vittu kun on hyvä fiilis

[/q]

kyllä se voidaan korjata

O