päivän :)
Mukava viiden tunnin beachi paiva takana
Vittu mun perse on valkonen aka vittu ma oon ruskee =DDD
Noi meidan hostellin suihkut
siis vittu mita vehkaita!! :D Suihkukoppeja siis. Loytyy airconii, vetta tulee vittu ovesta, seinasta ja katosta, loytyy uv valoo ja radioo
Mageet kayda suihkussa uv valossa ja put your hands up for detroit soi korvan juuressa
Huomenna helpottaa ressi. Alkaa loma. *sydän*
oioioiuiiii alkais näyttämään aika todennäköiseltä asunnonvaihto mistä ollaan haaveiltu jo hyvän aikaa. asunnossa josta tätä keskinäistä asunnonvaihtoa ollaan puuhattu on kaikki kohdillaan <3 aivan satavarma ei vieläkään ole, ei ennen kuin nimet on paperissa, mutta tänään kun sain puhelun ett he ovat kiinnostuneita vaihtamaan, teki mieli hyppiä tasajalkaa innostuksesta.
hui kääk ja jeee!
Viikonloppu, colorsit hyvässä porukassa sekä toki onnelliset hetket erittäin ihanan ihmisen kanssa *sydän*
[q]domi, 13.3.2008 11:32:
Monta hyvää:
a) Pääsin työhaastattelun kaksi vaihetta läpi, huomenna oottaa kolmas
b) Pääsen nykyisestä työstä suht. helposti irti
c) Näyttötutkinto onnistuu, saan paperit toukokuussa
d) Huomattavasti parempi olo em. asioiden vuoksi
[/q]
Mahtavia uutisia! 
Mulla ois kans huomenna työhaastattelu. Tulee kyllä olemaan vaikeeta kertoa nykysessä paikassa, jos aion irtisanoutua. Mulla on paljon vastuullisia asioita siellä, joihin olen sitoutunut. Kaikista eniten harmittaa asiakkaiden puolesta, koska henkilökunnan vaihtuminen ei vaikuta heihin aina hyvällä tavalla, ja uuden henkilön perehdyttämiseen menee taas voimavaroja muilta tiimiläisiltä. Mut välillä on vaan pakko ajatella omaa jaksamistaan. Eipä ihmisrauniosta oikeen ole hyötyä kenellekään.
Noh, täytyy katsoa mitä tuleman pitää.
Mahtava synttäripäivä ja ihania lahjoja ^.^ ja uus tukka!
Ei tunnu vanheneminen kovin pahalta, vaikka terveys meinaakin reistailla atm.
Elämä hymyilee
Ajatus siitä et tiiän mitä väistämättömästi tapahtuu, helpottaa, koska osaan suhtautua siihen jo nyt oikein. :)
Se ei satu. Ei varmasti.
On ollu aika rattosa päivä töissä. Oon ihan yliväsyny ja juonu kahvia kohtuullisen reippaasti, ja tästä yhdistelmästä johtuen kikatellu täällä itekseni omille hölmöilyilleni
Onneks oon kuitenkii saanu työt tehtyä, eilen oli vähän vähemmän aikaansaava olo..
Palasin töihin pitkän tauon jälkeen eikä hermo ole mennyt vielä vaikka päivä on kohta puolessa
Puhelu päivällä Australiasta piristi kyllä kummasti
Loma alkoi :)
levyjenostopäivä. tässä näitä on katteltukin jo 7 tuntia, kuluu aika sukkelaan :]
[q]josbe, 18.2.2009 15:59:
Tänään pääsen korkkaamaan meidän talon saunaosaston uima-altaineen! JEI
Enhän oo asunutkaan tuossa talossa ku vasta kymmenisen vuotta. 
[/q]
Seuraavaksi on varmaan tupareiden vuoro. 
Oma :) on se, että oon ollut harvinaisen aikaansaava eilen ja tänään. Koulujutut oon saanut aika hyvälle mallille, tänään jopa käytin hyppytunnit hyödyllisesti. Ja Bodypump oli niin jees. Ehkä huomenna en ole ihan niin kuollut kuin viimeksi.
Aurinko! Ja oma rakas, joka lupasi leipoa tänään ensimmäistä kertaa elämässään.
Käytiin raksun kanssa sen synttäreiden kunniaksi lentämässä kuumailmapallolla. Oli niiiiiiiiiin hienoa *plur**sydän*
Juhannus töissä = ei häsläämistä, ei alkoholia, ei ruuhkassa ajoa, pyhäliksa =
loma
[q]noena, 27.5.2009 22:56:
---
mariq, 27.5.2009 15:50:
Saatiin vihdoin lopullinen päätös ja saatiin asuntolaina

Sit vaan tekemään plussat ja miinukset listaa niistä kahesta kämpästä, mitä on vähän kateltu..
*tähti*
---
Hui jui, päheetä, isot onnitteluut teille kummallekkin !!

[/q]
On sitten kaikilla mahdollisilla tahoilla asunto-asiat kunnossa =) Jee!
Hihii, tuli yhdeltä asiakkaalta kehut...
Antaa uskoa siihen että ehkä mulla tässä firmassa on tulevaisuus.
Parin viikon pääst ajelen Audilla *sydän*