päivän :)
Hymylit
Salitreeni! 
Huomenna voikin sit olla liikunnallisesti estynyt. :D Venyttelin kyl tosi hyvin, mut veikkaan silti olevani aika jumissa.
Mä nään
Huh mikä fillarilenkki, seuraavaksi grillailemaan.
Uus tukka
+ se että on ollut monta päivää putkeen tosi hyvällä tuulella, mikä on aika harvinaista mun kohdallani (varsinkin aamuisin), niin se on myös päivän :)
++ nappasin astro.fi:n joulukalenterista:
"Jos päiväsi alkaa hyvin ja olet hyvällä tuulella, etkä anna minkään pilata mielialaasi, houkuttelet vetovoimanlain mukaan luoksesi lisää tilanteita ja ihmisiä, jotka ylläpitävät hyvää tuultasi." (Salaisuus kirjasta)
eilisen:
mulle soitettiin yhestä duunipaikasta, et "nyt ne ilmotukset on siellä intrassa, soitin kun lupasin ilmoittaa"
Seuraavat pari viikkoa ja niiden sisältö on tän päivän :)
Pe-la-su tiedossa n.20tuntia tiukkaa budoreeniä, siitä suoraan rampana lentskariin ja helsingin kautta tukholmaan jollain ruotsinlaivalla. Sit pari päivää lööbailua frendin nurkissa tampereella, lennot takasin ja paluu rääkkireeniviikoarkirutiiniin.
Lomalomaloma.
Ihana päivä! Aurinkoa, alpparissa loikoilua, illan pimetessä raivokasta tanssahtelua... En tarvii muuta! Ah ihanaa...!
Wihii! Sain postia tosi kiinnostavasta tarjolla olevasta työharjottelupaikasta, johon hain. Lähetin pyydetyt juttunäytteet ja tällä viikolla pitäisi sopia haastatteluaika. Ei sais vielä innostua, mutta vaikea estellä kun olin niin asennoitunut siihen, ettei sieltä varmaan mitään kuulu. Ja siinä paikassa olisi niin monia hyviä puolia, ei pienimpänä palkallisuus - ei tarvitsisi erikseen hakea laitoksen harjoittelurahaa.
Muutenkin aika jees. Oon jaksanut treenata tosi ahkerasti ja iltasin on aina ihanan raukea olo. I feel good!
Eiliset onnistuneet treffit*joo*.
[q]Jódís, 8.8.2009 18:58:
Sain opiskelupaikan
Rupeen siis syksyllä opiskelemaan arkeologiaa Berliinissä. Upeeta!
[/q]
WAH 
Tää kuulostaa kyl jo niin uskomattoman upeelta et pakko onnitella vaikkei tunnetakkaan. Onnea!!
Sää 
Musiikki *sydän*
Rakkaat *super**sydän*
Täydellinen päivä
Työpaikan talonmies oli löytänyt 4 jäniksenpentua harhailemassa kun oli ajamassa nurmikkoa. En oo kyllä vähään aikaan yhtä übersöpöjä ilmestyksiä nähnyt :) Talonmies kuulema vei pennut samaan paikaan mistä löysi, toivottavasti äippä vielä löytää ne
Ylihuomenna alkava viikon mittainen loma... Ja eilinen ilta.
Ostin Eurokankaasta älyttömän hienoa kangasta ja tein siitä tyynyt eilen. Tänään olen menossa perheen kanssa Helsingin ainoaan oikeasti italialaiseen ravintolaan syömään.
Viimeinen hetki ennen kuin sisko lähtee takas Singaporeen perjantaina.
Onpas hyvä fiilis!=D
Tissit
[q]kindertin, 9.8.2009 01:24:
---
Jódís, 8.8.2009 18:58:
Sain opiskelupaikan
Rupeen siis syksyllä opiskelemaan arkeologiaa Berliinissä. Upeeta!
---
WAH 
Tää kuulostaa kyl jo niin uskomattoman upeelta et pakko onnitella vaikkei tunnetakkaan. Onnea!!
[/q]
Kiitos! 
Toivottavasti siitä tulee mukavaa... :) Ja oli vielä niin helppo päästä.
it's a date
Isänpäivälahja hommattuna!
Enpäs ees muista koska viimeksi oisin ollut näin iloinen aamukahvista! :)