päivän :)

Back to häröily O

[q]terraluna, 25.1.2010 00:58:
---
wiwi, 24.1.2010 23:50:
Mahtava viikonloppu. Ihmiset, lumi, huono huumori, elämä <3 En muista koska oisin viimeksi nauranut näin paljon.

---

x2! Ainoo vaan mikä laski fiilikset nopeesti kotiintultua, oli kämppis ja sen meininki. Täytyy alkaa näköjään ettii uutta kämppää, en jaksa enää katella tätä meininkii. Kokoajan sellanen olo kuin oisin nalkuttava vaimo/mutsi ja ettei mulla ja mun mielipiteillä oo paskan vertaa arvoo. :/
[/q]
No vit. Ei hyvä. :/ Kyllä kotonaan pitää voida olla rennosti ja tehä niitä juttuja mitä haluaa. Eiks sellanen yks kiva ja nauravainen hippi muuten kans etiskele kämppää kallion suunnilta...

Mukavasti on paikatkin kipeinä, ei harmita niin paljon etten jaksanut tänään yliväsymykseltäni urhoilla. Ei oikein julkishallinnon viestinnän seuranta- ja arviointijärjestelmät uponnu kaaliin aamulla. :´D

Uuniomenat

Kahden viikon stressi yhdestä asiasta kilpistyi täydellisen paskaan perjantaihin, mutta olen äärettömän ja ikuisen kiitollinen ystävistäni, jotka on olleet tukena ja turvana *sydän*

Saldovapaa!
Pian Ikeaan!
Hyvä fiilis!
Iltapäivällä saan uudet silmät!
Elämä!

Kerrankin, on kivaa opiskella. Tänään oli ekat luennot aiheesta, ja huomasin yhdessä vaiheessa täriseväni innostuksesta. :D Ja aiheenahan oli kuitenkin kidetiede ja mineralogia.. Tuli niiiin hyvä mieli!

Saatiin vihdoin lopullinen päätös ja saatiin asuntolaina

Sit vaan tekemään plussat ja miinukset listaa niistä kahesta kämpästä, mitä on vähän kateltu..

*tähti*

Asiat alkaa järjestyä. Muutto, koulu, elämä, terveys, terapia, raha.

[q]Reivaaja, 19.10.2009 10:07:
Eilen kyl huomas taas etten oo ihan normaali. Mulle selitettiin työtehtävää ja mä kuuntelis siinä kunnes silmään osu tieteen kuvalehti. Sn jälkeen mä en kuullu yhtään mitään ja nappasin sen enempää miettimättä sen käteen ja rupesin lukemaan, kunnes säpsähdin et; Hei, mitä mun pitikään tehdä? Onnex oli kaveri niin ei tullu huutia.
[/q]

Miks tää on sit päivän :) osiossa? Tuo kuvailemasi tapahtuma viittaa selkeästi tarkkaavaisuushäiriöön (ADD/ADHD) eikä mielestäni se ole missään määrin :) asia. Jokainen tietysti tavallaan.

Uusi tukka

Riikka. *sydän*
Päivästä toiseen, aina vaan enemmän ja enemmän.

Oltiin salilla parin kaverin kaa, olipas kivaa pitkästä aikaan. Ja sen jälkeen saunas*hihu*. Nyt on rento olo.

Masukki on jo reilu kilon kokonen *sydän*

Tänään on ihan selkeesti ikea päivä

Viikon tauon jälkeen oli pirun kiva päästä taas treeneihin, vaikka oliki vielä pirun väsyny viikonlopun jäljiltä. Spinnit suju pirun hyvin eikä lavan alta enää vihlonu inverteissä I'm so happy!

Oikein, oikein hyvä nyt.. :)

uusi kaunis koti. *sydän*

Olin tänää oikein ässä ja reipas. poljin töihin, olin töissä 9 tuntia, ja vielä poljin takasinki. Kaiken lisäks toi hirvee ruuhkasade loppui ja tilalle tuli auringonpaiste just ku pääsin töistä :)
Reilu 30km tuli poljettua. Iha jees fiilis :)

GooM!

Matkalle lähtöön aikaa reilu pari tuntia.. saas nähdä millasta häröä tänä vuonna kehittelee.

Nyt sitten kuulun TUI konserniin. Eileen kurssi päätty ja parin viikon päästä Kyproksell pariks kuuksi oppaaks sit talvikohteeseen.

Mukava beachi päivä ja treenit takana Nyt maistuu papaya shake

Tropiikki *sydän*

O