päivän :)

Back to häröily O

Tänään Hankkilaan Venetsialaisiin :)

Viikonloppu ja tää päivä tai siis ilta

Pitäisi ensi viikolla napsahtaa tilille veronpalautukset tuolta Australiasta päin. Onpahan sitten taas rahaa millä rellestää...

Palkkapäivä + Vibrasphere

kerkeen sittenkin alkoon :----DDD

tässä ihan ärtyneenä istunu ja odottanu huoltomiehiä
tulevaksi, että ennen kuutta tulisivat, ja että kerkeisin
vielä alkoon, jonka luulin menevän jo kuudelta kiinni,
mutta eipä se menekkään

Olin tulossa töihin, niin aurinko nousi jo. Tai no, ei sitä aurinkoo näkyny mut kirkkaus. Valo. Ihanaa *sydän*

Rauha. Kynttilät. Laavalamppu. Musiikki. Ihanaa.

Tuli varattua pitkästä aikaa laivareissu tyttöjen kanssa. Niin hullun tavalla painanut kahta eri duunia marras- ja joulukuun ajan, että kyllä on vuoden vaihteen jälkeen aikakin päästä tuulettumaan oikein kunnolla! Vielä kun jaksais odottaa siihen asti

Mun työsuhde muuttui juuri vakituiseksi, maailman taloudesta huolimatta. Aika jees!

lost season2 maraton alkanu. E5 menossa, kattoo vaik sunnuntaina loput, alkaa jo väsyttää.

Mukava fiilis tulevaisuudesta; nyt on paatokset tehty ja suunnitelmat valmiina.

Sen enempaa hehkuttamatta kaikista ihanista yksityiskohdista, todettakoon vain; Suomi-Finland, here I come!!! *sydän*

Pakkaaminen alkakoon, soon!

sain auton takas tänään :)

[q]Skenemursu, 10.7.2009 06:02:
http://slamxhype.com/blogs/shanghai-that-extra-mile/ =)
[/q]

Paljo maksaa kämppä Shanghaissa ja lennot sinne? :D

Huolimatta kaikesta paskasta, mitä oon viime aikoina antanu ittelleni tapahtua, huomasin jotain ilon aihettakin tänään - mä oon tasan kuukauden päästä koneessa odottamassa nousukiitoa. Ihan kauas pois. Ihanan kauas pois.

Sen jos jonkun pitäis motivoida kaikkeen.

Nyt katse tulevaisuuteen, sillä sieltä löytyy kaikkee kivaa! :)

Toi ilma, ihana auringonpaiste ulkona *sydän* Saa koko mielen niin iloselle tuulelle ja semmonen olo että tästä tulee hyvä päivä*pihkassa*

[q]LiiNa, 30.8.2008 09:28:
Toi ilma, ihana auringonpaiste ulkona *sydän* Saa koko mielen niin iloselle tuulelle ja semmonen olo että tästä tulee hyvä päivä*pihkassa*
[/q]

[q]sapeli, 30.8.2008 09:42:
---
LiiNa, 30.8.2008 09:28:

---

[/q]

sit kun olis vielä vähän lämpimämpi.. aamulla oli ainakin pirun kylmä :/

Pitkä viikonloppu edessä

Eilen kyl huomas taas etten oo ihan normaali. Mulle selitettiin työtehtävää ja mä kuuntelis siinä kunnes silmään osu tieteen kuvalehti. Sn jälkeen mä en kuullu yhtään mitään ja nappasin sen enempää miettimättä sen käteen ja rupesin lukemaan, kunnes säpsähdin et; Hei, mitä mun pitikään tehdä? Onnex oli kaveri niin ei tullu huutia.

Mulla jäi pari vuotta sitten kuorma-autokortin suorittaminen vähän kesken ja kävin eilisen vrk:n puolella autokoulussa juttelemassa aiheesta. (Tää oli se virallinen päivän :) että pääsin sinne autokouluun asti...) Anywavy. Tyttö katto koneelta tietoja ja löysi toisen samalla sukunimellä varustetun henkilön.
- Onks tää sun veli...?
- Eiku son mun iskä.
- Voi ku ihanaa! Te tulitte tänne yhtä aikaa suorittamaan C-korttia?
- Joo.
[size=6](Sillä erotuksella siis, että iskä sai kortin käteensä sillon pari vuotta sitten...)[/size]

Toinen :) yhen henkilön puhelut, jotka tulee varsinkin nykyään täysin puskista ja aihe voi olla lähestulkoon mitä tahansa. :D

Ja ma-aamuyöllä nähtiin 2 (elävää) kettua välillä Kouvola-Helsinki. :)

O