päivän :)

Back to häröily O

Tänään on hyvä päivä. :)

Pikät yöunet. Uiminen, joka parin kuukauden tauon jälkeen alkaa taas sujua ja olo on sen mukainen. Tulevat pari työvuoroa vanhassa työpaikassa, vanhojen ihanien työkavereiden kanssa. Helsingissä vietetyn viikonlopun sijaan tiedossa mökkeilyä ja saunomista ja uimista ja syömistä Itä-Suomessa. Se, ettei tänään vituta eikä itketä. :)

Pannukakku

[q]mariq, 19.11.2008 10:28:
Eilinen fysio Löyty vähän uudenlaista diagnoosia näihin niskavaivoihin ja oli tosi mukava ja kiva se fysioterapeuttikin.
[/q]

Toihan kuulostaa lupaavalta! Hyvä että on osaavia ihmisiä, ja hyvä että joskus se avun tarvitsija ja osaaja löytävät toisensakin.

*känni*

Jes jes, kyyti Brainbashereihin järjesty, ei tartte mennä julkisilla :)

Tänään on hyvä päivä, tänään on hauska päivä. :D

[q]Miinapiina, 1.1.2009 19:19:
serkku pääs kotio ja puukottaja on vangittu... hyviä uutisia
[/q]

Hieno juttu!!

Koko päivä, miinustaen yksi asia. :)

Söin tänään töissä ja kotona hapanvelliä *sydän*
Niille jotka eivät tiedä mitä hapanvelli on http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/158405/Hapanvelli%20Virolahdelta

Tänään on paljon parempi päivä kuin eilen! :)

[q]Optik, 21.6.2009 13:48:
---
Metz^^, 21.6.2009 13:00:
---
Optik, 20.6.2009 10:38:
Kyllä se vaan on niin, että paras tuoksu maailmassa ikinä on syreenien (Syringa Vulgaris) tuoksu sateen jälkeen... ^_^

*nuuh*

Tuoksuu aivan kesälle..

---

^ noukittiin juuri kotiin ruukkuun muutamat ja yllätyttiin kuinka paljon ne oikeasti tuoksahtaa!
Mutta päivän :)- on onnistunut juhannus ja oma kulta <3

---

Paljon?

Minusta niissä on hyvinkin kevyt kukkamaisen hennonmakea tuoksahdus..

Huomattavasti pahempia, huomattavasti voimakkaampia ja ylilyövempiäkin tuoksuja on omaan nenään sattunut..
[/q]

Niistä se tuli, ja koko 40 neliön kämppä tuoksahti niiltä :D niitä tosin taisi olla 5-6 ruukussa.

Eilinen fysio Löyty vähän uudenlaista diagnoosia näihin niskavaivoihin ja oli tosi mukava ja kiva se fysioterapeuttikin.

[q]Freja, 28.8.2008 11:04:
Tänään on hyvä päivä, tänään on hauska päivä. :D
[/q]

Tuli mieleen:

on tänään onnen päivä
ei huolesta häivää
on tänään onnen päivä
ja onnellinen ooon

edit: tosi tyypillistä - kun koitin googlettaa näitä sanoja hakusanoilla alfred kvak "on tänään onnen päivä" niin kaksi kolmesta osumasta oli klubbarista

Ihana olla vihdoin kotona!
Jo 21 tuntia hereillä, ei kyl tunnu oikeestaan siltä. Aamulla heräsin ennen kuutta, olin töissä puoli kasin maissa, ja just tulin toisesta duunista kotiin.
Mä oon vaa nii ilonen, et mä selvisin tästä päivästä. :)

Eräs puhelu ja mahdollisuus..

[q]Kon-tiki, 19.11.2008 11:49:
Käynnistin puoli tuntia sitten itunesin ja se alkoi kyselee jotain ihmejuttuja ja tyrkyttää muuntoa aac-tiedostoiksi (joo ei kiitti). Muutaman rastituksen jälkeen itunes aukesi tyhjänä. Kirjastosta oli haihtunut 2300 biisiä -- mutta mä sain ne takaisin kirjastoon muutamassa minuutissa

Hyvä minä! itunes tyhjeni viimeksi heinäkuussa ja sillon en osannu palauttaa kirjastoa vaan jouduin tuomaan biisit omista musiikkitiedostoista käsipelillä. Enkä kaikkia ole tuonu vieläkään.
[/q]

Yksi syy enemmän olla käyttämättä itunesia, perkeleen keksintö

Tein tänään hyviä ja tavoitteellisia päätöksiä*hymy*

Takana oikein onnistunut uusivuosi ja tänään vika päivä töissä kunnes maanantaina taas kouluun Viikonloppu menee sit pyykätessä ja ulkoillessa ja löhötessä *sydän*

Jipii, tuli 500 euron palkankorotus ja lisää vastuuta! *aplodit**hihu**joo**whaat*

O