päivän :)
Tänään sushia naisen kanssa ja se itse jopa ehdotti tota. Kyllä se siitä shake nigirien kautta vielä muihinkin erehtyy. Kohta vedetään yhdessä ties mitä uramakeja. Parhautta. *sydän*
Kultsi kotona
keittiön pöydältä aamulla löytynyt viesti <3
uu jeah, puol tuntii ja sit kotiin
[q]Miinapiina, 22.8.2008 13:27:
[/q]
*kade* puol tuntii ja sit töihin...:D
Se olis sit viimenen päivä töissä :)
Reenit *sydän*
Vihdoinki rupee tupakoinnin lopettaminen auttamaan ja kestää keuhkot taas reenaa ihan vitusti kovempaa. Koko 2½tuntia olin aivan liekeissä tänään ja sain sairaat määrät kohteliaisuuksia hyvästä kamaesta, ukemeista ja perus taijutsusta. Siinä sitten koitin pysyä nöyränä ja sensei pyysi mua demonstroimaan bo-sauvatekniikan jonka sitten näyttävästi ryssin lyömällä itseäni päähän sillä kapulalla kesken tekniikan.
Reenit keskeyty noin 5 minuutiks kun kaikki reenaamassa olevat ja minä revettiin nauramaan.
diggaan.
[q]sapeli, 22.8.2008 08:18:
Oma syys ku käytät tommosia sanontoja

[/q]
Mäkin sua
Pulloarvonnan voitto + firman saunailta illalla = katastrofin avaimet.
2.5h töitä ja sit la & su vapaata
serkku pääs kotio ja puukottaja on vangittu... hyviä uutisia
[q]crissy, 22.8.2008 13:29:
---
Miinapiina, 22.8.2008 13:27:
---
*kade* puol tuntii ja sit töihin...:D
[/q]
*kade* oispa töitä.
Kesäloma!
Näen tänään yhden kivan kaverin piiiitkästä aikaa.
näen murun 5 päivän tauon jälkeen
hirmu ikävä ollu..
[q]KooKie, 17.2.2009 14:33:
Maksoin lauantaina lennot ja eilen möksän Rukalle. Maaliskuun puolessa välissä snoukkaamaan ja rälläämään wanhojen kavereiden kanssa, can't wait! *sydän*
[/q]
Tää lentää samaan paikkaan ens sunnuntaina! 
Ja talviloma alkaa perjantaina... *känni*
13 päivän työputki vihdoin takana, ja nyt oon vapaalla. Helmi tunne kun huomenna ei tarvi heräillä aamuneljän-viiden pintaan. *sydän*
Ma sain just kaverilta postissa kortin, jonka kannessa komeilee David Hasselhoff ja kortin sisaan se oli laittanut banaaninmakuisen kondomin. 
Tosin en ole ihan taysin varma etta mita helvetin tekemista nailla kahdella on keskenaan...?
vielä viikonloppu vapaata ennenkuin duunia tarvii ajatella..*nauru*
On hyvä fiilis tällä hetkellä siitä huolimatta, että olis miljoona syytä vitutukseen. Ei mitään erityistä syytä, hyvä olo vaan:D