päivän :)

Back to häröily O

[q]N to infinity, 21.8.2008 16:23:
Pyykkäsin tuossa päivällä ja onnistuin roiskimaan klorinia mustalle paidalle. Huomasin että roiskeista oli tullut jännän ruosteen/liekin väriset, joten roiskin vähän lisää ja nyt mulla on kieltämättä aika uniikki paita :D

-kuva-

Aika sitten näyttää mitä tapahtuu seuraavan pesun jälkeen...
[/q]

Ei ne siitä mihkään lähe.

T. toinen vahingon uhri

[q]tiiplis, 20.8.2008 17:24:
On vaan niin siistiä
[/q]

*sydän*

mtv3 20.00 Hot Shots! - kaikkien elokuvien äiti E
nelkku 21.00 Elokuva: Austin Powers - agentti joka tuuppasi minua E

valkkaa tost ny sit!

[q]Sand3, 22.8.2008 08:14:
Pienistä asioista tulee isoja mikä aloitus viikonlopulle (okei nyt on perjantai mut kuitenkin LÄHES viikonloppu). Oon nyt niin onnellinen et valun varmasti siirappia
[/q]

Yhh, toivottavasti tuli tamppoonit mukaan

beibe<3

Oli kiva käydä heittämässä metsässä parin päivän pienehkö reissu:

+Hieno auringonlasku, joka heijastui järven pintaan
+Nuotiosafkaa
+Ilta/ yö nuotiolla
+Laavussa yötä, joka oli pienellä saarella keskellä järveä
+Hienot maisemat joita tulikin katseltua pitkään korkealta kalliolta (näkyi tosi pitkälle)
+Rankkasade (kuuro oikeastaan), kun käveltiin takaisin ja piristi vain kun kastui läpimäräksi (sade siis yllätti ihan täysin ja siinä vaiheessa oli turha vedenpitäviä vehkeitä kaivella)
+Tähtitaivas jota tuli katseltua kalliolta maaten ja yssikseen sai miettiä siinä asioita

Eli kokonaisuudessaan hyvinkin onnistunut reissu jälleen keskelle luontoa *hihu*.

Tuli käytyä tänään ihan urakalla shoppailemassa ja kerrankin ostin juuri niitä mitä oikeasti tarvitsenkin. Vaikka rahaa paloikin aika paljon, niin nyt on ainakin taas kaikki peruskamat kunnossa

[q]Hitchhiker, 21.8.2008 23:24:
Oli kiva käydä heittämässä metsässä parin päivän pienehkö reissu:

+Hieno auringonlasku, joka heijastui järven pintaan
+Nuotiosafkaa
+Ilta/ yö nuotiolla
+Laavussa yötä, joka oli pienellä saarella keskellä järveä
+Hienot maisemat joita tulikin katseltua pitkään korkealta kalliolta (näkyi tosi pitkälle)
+Rankkasade (kuuro oikeastaan), kun käveltiin takaisin ja piristi vain kun kastui läpimäräksi (sade siis yllätti ihan täysin ja siinä vaiheessa oli turha vedenpitäviä vehkeitä kaivella)
+Tähtitaivas jota tuli katseltua kalliolta maaten ja yssikseen sai miettiä siinä asioita

Eli kokonaisuudessaan hyvinkin onnistunut reissu jälleen keskelle luontoa *hihu*.
[/q]

Oon kade.

Tänään alkaa LOMA!

On tullut nukuttua paljon viimeisen 2pvn aikana. :D

on vaan

sitä vaan on niin hyvä mieli... kun ei oo paha mieli... ja muutenkin...
elämä on aikas mallillaan... kaikki muuttuu, mut ainoastaan hyvään suuntaan.. =)

-happyhappyjoyjoyuhuu

Oli mahtavaa tehdä taas yöllinen kävelylenkki Hietsun rantaa pitkin ku muutti takas Tölikkään. Tuuli puhals vielä lämpösesti, vaikka onkin pimeetä ja syksy tekee tuloaan. Mulle jonkunlainen henkireikä noi iltakävelyt. Niistä tulee vaan sairaan hyvä fiilis!

Pienistä asioista tulee isoja mikä aloitus viikonlopulle (okei nyt on perjantai mut kuitenkin LÄHES viikonloppu). Oon nyt niin onnellinen et valun varmasti siirappia

[q]Sand3, 22.8.2008 08:17:
---
sapeli, 22.8.2008 08:15:
Yhh, toivottavasti tuli tamppoonit mukaan
---
SAPELI!! *släp*
[/q]

Oma syys ku käytät tommosia sanontoja

Hihii. Meikä pääsee väsään kunnon hifistelysapuskat kotiinsa! Jihaa!

Voiko mies enään onnellisempi ruoanlaitosta olla? :D

[q]Super-Kerttu, 22.8.2008 07:15:
Perjantai! *sydän*

Tytöt tulee tänään meille..*tanssittel* Hyvää seuraa, ruokaa ja juomaa siis tiedossa!

Chilli viikonlopussa tiedossa jälleen ja se on niin mukavaa!

[/q]

No niin tulee, kivaa

Back to school :) Pääsin opiskelee!

Lontooseen tänään :)

+ löyty eilen Spanbauerin uudehko kirja, Now Is the Hour.
ei malta, että pääsen aloittamaan sen <3

Taiteidenyö

O