päivän :)

Back to häröily O

Tavaraa tulee melkee ovista ja ikkunoista töissä.
Pomon ymmärtäväisyys huojens oloa kummasti "sähän vasta alotit täällä joten no hätä, iltavuoro jatkaa sitten".

[q]mayah, 24.8.2008 07:49:
Eilen oli kertakaikkiaan aivan älyttömän hauska ilta. Meikäläinen valvoi pisimpään, kyllä, kuulit oikein, pisimpään itse järjestämissäni tupareissa. Ja kello oli siis oikeasti puoli kolme, kun nukahdin, kyllä, kuulit oikein, puoli kolme yöllä. Se on melkein kuin olisin ollut baarissa tappiin asti, kyllä, kuulit oikein, kuin olisin ollut baarissa tappiin asti.

Mä en oo niin vanha ja väsyny, ku te väitätte :D
[/q]

Ja olit jo ennen kasii hereil o_O

No et oo vanha ja väsyny. Ite oisin nukkunu koko päivän.

tänään tukholmaa matkaopas kurssille. viikon kestäis ja sen jälkee muailmalle.

Yövuoron paras hetki kohta käsillä: omaan punkkaan nukkumaan

Vetäydyn viileiden vällyjen väliin, untuvapeitto kuitenkin lämmittää mukavasti, otan sikiöasennon, tyyny kainaloon, ehkä peukku suuhun... Tiedän, että uni tulee lähes välittömästi, joten hetken aikaa kiusaan itseäni pitämällä silmiä auki ja nauttimalla hiljaisuudesta. Sitten nukahdan kuin vauva, vaivun koomaan, kuolaan tyynylle ja tuhisen mukavan unisen lämpimästi. Sitten kolmen neljän tunnin päästä herään hirveään kusihätään, käyn tyhjennyksellä ja taas koittaa autuas hetki kun on aivan uninen ja pääsee taas punkkaan rakko tyhjänä.

Ai että... vieläkö vähän aikaa kiusais itseään...

Oma muru :)

Koesuorityspäivä, ei tarvi mennä töihin, ulkona 15-20 astetta lämmintä, paljon aurinkoa, nättejä tyttejä ja puisto *sydän*

en olis uskonut, että sanon näin... mutta ihana palata
tänään Dubliniin! :D

+ enää alle kuukausi Modeselektorin keikkaan <3
++ uudet lapaset <33

Rentouttava viikonloppu maalla ja mökillä *sydän*
Ja sen myötä maksavaurio

Yritin pihassa pumpata pyöränrankaaseen ilmaa ilmeisesti melko avuttoman näköisesti, kunnes tuntematon naapuri tämän huomattuaan riensi apuun ja hoiti homman puolestani onnistuneesti. Oikein sydäntä lämmitti

Eilinen jumppa. Ensi kerralla voin laittaa lisää painoja =) Kohta Ateneumiin piirtämään luokkalaisten kanssa. Mukava aloitus päivälle

Mä löysin mun kaks kuukautta sitten hävittämäni elacinit!!! *super**iloinen*

Jeii, vihdoin sain aikaseks jotain mitä on pitäny jo pitemmän aikaa tehdä :)
Poistin irc-galleriasta yli 200 kuvaa, ja ihmettelijöille ilmotin että alan pikkuhiljaa siirtymään naamakirjan puolelle kokonaan

Jää sitten enemmän aikaa mullekkin kun on 1 sivusto vähemmän mitä pitää kytätä

Eräs uskomaton tyttö, miksei tällästä ole kokenut ennen elämässään .*pihkassa*

Tää oli jo perjantaina, mutta ei oo ehtinyt *hymy*: teknarit ja Serato, joita varten on koko kesä aherrettu, saapuivat viimein. Ja sopivasti vielä samana päivänä kun vittumainen kesäduunini loppui *jiihaa*. Muutaman viikon päästä pitäis vielä hankkia uus mikserikin ja sit alkaa olla dj-laitteisto pikkuhiljaa iskussa.*pepsodent*

äitskä ei heränny ku kömmin näin ma aamuna kotia hirvees tuubas. luotan että kuorsaus korina kertoo että joku nukkuu =P

hajosin tälle vaan niiiiin paljon.. joku käyny vähän trollaamassa ellien forumilla.. :D

Pitsannyplääjä: Joku minulle antoi semmoisen neuvon, että Italiassakin laittavat taikinaan munan just siksi, että pitsasta tulis rapea. Kotona ei ole onnistunut, mutta pitserioissa joskus se pohja on tosiaan rapea.

Jx:Eivät laita munaa taikinaan Italiassa.

? (vierailija): Eivätkö edes piirakkaan laita munaa..??

Jx: No tässä ketjussa ei ollut puhe piirakoista. Kyllä asiayhteydestä pitäisi tietää mitä vastaukseni tarkoitti.

niiin ja nyt alko meitin juhannus!!!

Kotiaskareet *sydän*

Oon ollut nyt jotain viikon "sokerilakossa" eli en oo mitään namuja, limua, yms lisättyä sokeria syönyt ja tänään just tajusin, että mun ei ees tee mieli mitään makeaa *iloinen*. Ensimmäinen askel tottumuksien muuttamiseen :)

viimeinen työpäivä!

Kiva vkl parhaassa seurassa takana ja tuleva viikko ei jaksa oikeen masentaa Nii ja maanantai lähtee hyvin käyntiin kiksulla

-M

O