päivän :)
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1573233
Musta toi on pirun hyvä uutinen.
Se että GM ei saa hummereitaan myytyä on toki kurjaa siksi että ne on jo valmistettu ja ovat nyt "romurautaa" mutta se että jopa sellaisissa maissa kun Yhdysvallat, Intia ja Kiina kieltäydytään tilaamasta näitä autoja, koska ne kuluttavat niin paljon kallista polttoainetta, on mun mielestä todella terve suuntaus.
Toki tiedostan että kuluttajat ei valtaosin jätä noita ostamatta saastuttamisen takia, mutta korrelaatio löytyy suoraan, jos kuluttajat ympäri maailmaa haluavat vähän kuluttavia autoja ja niilläkin ajavat koko ajan vähemmän, niin imho on hyvä juttu että polttoaineen hinta on kallista, koska saastuttaminen vähenee.
Toki Suomessa pitäis saada julkinen liikenne halvemmaksi ja toimivammaksi jotta omaa autoa ei tarttis ajella ollenkaan, mutta polttoaineen hinnan nousu poistaa mukavasti sitä turhaa ajelemista pitkin poikin.
Kaunis ilma, influenssa lähes kaikonnut, työsopparin kirjoitus..vihdoin. Kyll nyt vähän jo voi hymyillä :)
Mulla on ollut elämäni paras kesäloma
Olen tehnyt kaikki ne asiat, mitä halusinkin tehdä ja enemmän. Suurin kiitos tästä onnistuneesta kesästä kuuluu tietty ensin iki-ihanalle kullalle *sydän* ja sen jälkeen kaikille kavereille
Te tiedätte keitä ootte, thanks!
Tuntuu vaan oudolle ajatella, että tää kesä oli nyt tässä, mutta niinhän se taitaa olla. Ja ehkä ihan hyvä, nyt alkaa sitten yli kahden kuukauden paussi kaiken maailman kekkereihin..
On vaan niin siistiä
Äipän ja iskän kaa käppäiltii parin tunnin lenkki jonku hämäläise järven ympäri, oli kyl nii ihana kävellä ku ei tuullu yhtää, mittari hipoo kahtakymmentä, t-paidalla ei ollu ees vilponen ja housunlahkeetkin sai nostaa ylös 
Tääl o niiiiiin kuuma! 
Ihana kesäfiilis. Aivan loistava veto oli tulla tänne viimeseks viikonlopuks ennen reissuun lähtöä, Hesas kuulemma hieman kylmempikin ku täällä.
Hyvä olla. Selkäänkään ei satu :) ja 4 päivän päästä oon jumbojetissä matkalla aavikolle
Hetki sitten koitti vapaus!
Ihanan letkee vapaapäivä, aamulla krapulaista laatukoomailua kaverilla ja kotona sit siivoilua ja oleilua<3
Huomenna sit leirikouluun ja perjantaina Parikkalaan mökkeilee 
Vähän vaihtelua elämään
[q]rose, 19.8.2008 19:20:
Nyt se koulu sit alko =) Pientä muutosahdistusta havaittavissa, mutta mahtavaa alottaa opiskelut omalla alalla.
[/q]
sithän me ollaan kun kaks marjaa
mä saan palkankorotuksen syyskuun alussa, käy.
[q]mayah, 5.10.2007 20:07:
Turku rules *sydän*
[/q]
Se o kuulemma rutku. Pidä hauskaa siel, oo kunnos sunnuntaina
(mäki ehkä yritän.)
Uimareissu Chassen ja Kian kanssa 
Kolmipyörä *sydän*
:DDDDDDDDDDDDDDD
tuli vastaan, nauroin! kuuntelen ripiitillä :DDDDD
piristyin
ja krapula alkaa vähän hellittää
[q]Cjet, 9.5.2006 23:18:
Söin äsken lettuja ekaa kertaa varmaan pariin vuoteen.. 
[/q]
MÄKI HALUUN!! mut sanon EI!! herkuille..*igor*
kohta pääsee kivaan paikkaan
[q]Cjet, 9.5.2006 23:18:
Söin äsken lettuja ekaa kertaa varmaan pariin vuoteen.. 
[/q]
MÄKI HALUUN!! mut sanon EI!! herkuille..*igor*
Hollantiin 27.-31.7
ja 29.7 Scumworld - The Global hardcore Syndicate @ Hemkade , Zaandam 
siel o soittaa mm. Angerfist, Drokz, Outblast, Nosferatu etc.etc.etc.
but most of all *kuolaa**slurps**sydän*[size=29]PROMO[/size]*sydän**slurps**kuolaa*
piristyin
[q]jusqu, 22.8.2008 09:27:
Se olis sit viimenen päivä töissä :)
[/q]
Täällä samoin.
Tein eilen päätöksen, ison sellaisen ja kauan odotetun ja olen siitä iloinen
nii ja tietty perjantai, ens viikko lomaa ja TJ 8