päivän :)
Kävin ex-työparilla kylässä, oli mukavata:) Jutskattiin ja juotiin teetä. Niiden perheeseen syntyy kohta vauvelikin :)
[q]tiiplis, 15.8.2008 17:05:
- nyt se on loppu, nyt ei enää
... ja lauma muita loppumista kuvaavia kuolemattomia lauseita. Tekisi mieli vaan kiljua riemusta

[size=4]kiitos kaikille mukana tsempanneille, you know who you are[/size]
[/q]
oohhh mikä biisi: Random - Spontaneous Devotion <3<3 ja perään Janis Joplin - Piece of my heart <3
[q]Jinx, 19.8.2008 11:44:
Elämä 
[/q]
o/ joo
-M
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808188127928_ul.shtml
Ahahahahahah D;Dd:DD D*lmao*
"Vitty määäpä löyn tota krokotiiliii", *hauks* D:D:D:D.dd*D :Ödlam :DD Ei saatana mitä pellejä tuolla onkaan liikkeellä.
Btw. saleen nyt jotkut spedet on jo lopettamassa noita eläimiä "vaarallisina".
[q]Super-Kerttu, 19.8.2008 13:03:
Laitettiin mikserin päälle suoja ja nyt kissaakaan ei enää kiinnosta kauheesti sen päällä makailla..
[/q]
Tyypillinen katti, heti ku kaikki mikä hermostuttaa omistajia kielletään, ei siit mitn iloa enää sen jälkeen oo
kaan :D
-M
Elämä
Nyt se koulu sit alko =) Pientä muutosahdistusta havaittavissa, mutta mahtavaa alottaa opiskelut omalla alalla.
Iso tuoppi kaakaota
selkä paskana, rahat loppu ja kaikki päi helvettii mut jurrissa on aina :)
Maksoin lauantaina lennot ja eilen möksän Rukalle. Maaliskuun puolessa välissä snoukkaamaan ja rälläämään wanhojen kavereiden kanssa, can't wait! *sydän*
spontaani repeäminen, kun huomasin Jkl:n Sampo-pankin johtajan nimen: Pekka Lainas.. Mistä näitä kasveja ja pollareita oikein tulee... Varmaan nimi ohjaa hieman ammatinvalintaan.
Hmm... Jotenki kumman hyvä fiilis. Mulla on pesukoneet pyörimässä, ruoka valmistumassa, kynttilät pöydällä palamassa ja rokki soi. Flunssaki tuntuu kadonneen jonneki viime yön aikana. Voi vaan olla ja nauttia olemisestaan.
[q]rose, 19.8.2008 19:20:
Nyt se koulu sit alko =) Pientä muutosahdistusta havaittavissa, mutta mahtavaa alottaa opiskelut omalla alalla.
[/q]
Mä muistan sen fiiliksen kun istuu ekaa kertaa ventovieraiden ihmisten kanssa uudessa luokassa, sellanen tabula rasa-fiilis.
"Olet ilmoittautunut Avoimen yliopiston kurssille Tietojenkäsittelytieteen perusopinnot 25 op, ryhmään ****."
Jos aloittais taas opiskelun
Alkaa pikku hiljaa menemään taas tajuntaan, että oikeesti enää 12 (ehkä 13?) päivää duunia jäljellä tällä erää. Ja 28 päivää niin mä oon taas jo reissussa
Ei jumalauta, et tää aika menee nopeesti. No johan täs on taas kolme kuukautta himassa oltukkin ja paikallaan pysytty
kyl tää ratrace alkaakin taas riittämään 
Tänään duunissa todettiin sitten vielä, että "siirrymme tammikuussa kolmivuorotyöhön" Joo siirtykää vaan, mä en oo kyl siirtymässä... Kelasin siirtyä aasiaan *nauru**nauru*
Ellan ja Aleksin Yöjuna Rovaniemelle 
http://www.youtube.com/watch?v=EFZg9KmzUF0
Deadlineen mennessä tehty ja toimitettu 2 lehtijuttua + kuvat ja yksi tiedote.
Lisäksi väännetty esite MM-kisoihin [size=7](kunhan vaan arvoisa jury vielä kelpuuttaisi sen...)[/size].
Posti toi tänään kutsun toisiin MM-kisoihin (=akkreditointi meni läpi). Tää tosin meinaa sitä, että pitäisi ajaa Puolasta Saksan läpi Hollantiin [size=7](yksin?)[/size].
[q]Madda, 3.7.2009 08:16:
Saatiin eilen Venezuelasta ostettu riippukeinu ripustettua pihalle. Aah, se on vaan niin paras paikka!!!!
[/q]
Ou jeaaahhhh hammock *sydän* Place 2 be
[q]Amma, 20.8.2008 10:55:
...saavutuksia...
[/q]
Hyvä Amma! Hyvin sä vedät *hihu**sydän*