päivän :)

Back to häröily O

Sali, fiilis :)
Ihanaa ku ..on vaa hyvä olla.

tänä aamuna juostun Chiang Main 35th Mini-marathon (11.2km) voitto ikäluokassa 30-34v =)

afrikkalaiset kukkakepit kipitti karkuun jo lähtösuoralle eikä niitä sen koommin näkynyt ennen kuin maalissa. Vähän jäi vielä harmittamaan se kun maalisuoralla joku jaappanilainen 60v patu kiihdytti ohi =)

eli toisin sanoen vaikkakin ikäluokkani nopein kokonaiskisassa oli useita kymmeniä nopeempia sekä vanhempia että nuorempia juoksijoita, mutta anyway tosi hyvä fiilis ja kultamitalli kotona ja moni opiskelijatyttö antoi suukon juoksun jälkeen joten kyllä tässä hymyillään koko ensi viikko =)

lumi <3 kestäispä maaliskuuhun asti maassa!

2,5 viikkoa ilman nettiä loppu NY!

-Aurinko ja lämpö *sydän*
-kiva vkl takana
-oma raksu

-M

Oli merkityksellisten keskustelujen viikonloppu.

Ihan hassua, maksoin monta sataa euroa laskuja, ja tilille jäi 60 euroa. Perjantaina saan 300 euroa, josta maksan vielä laskuja. Oon siis aika persaukinen, mutta mulla ei oo varmaan IKINÄ ollut näin hyvä ja tyytyväinen olo silti! Mulla on ihan oikeastikin nyt sellainen olo, että asiat tulee järjestymään, koska mä niitä oon järjestämässä.

Hyvä mieli.

Hikoilu ja venyminen ja vanuminen ja suihku sen jälkeen - ah, ihanuus.

Oranssi vyö vapaaottelust!!!!!! Aivot meinas kuolla harkkojen jälkeen seuraavat 30min ku ei tuntunu tulevan verta tai happea sinne mut hengis ollaan! *plur**aplodit**piis**nauru*

Huomenna kuuntelee räbää : )

Oon selvinnyt aika hyvin 12 päivän työputkesta. Huomenna vielä 10 tuntia ylikivassa ja kiireisessä paikassa, ja se olis sitten siinä. Sunnuntai vapaata onneksi. Tänään aamul oli hetken sellane olo, et "eih, nyt on perjantai mut mulla ei", mut jotenkin kummasti sitä on piristynyt nyt.

Vesimelonia iltapalaks, ihanan mehukasta

Viesti, jonka sain tos ennen lounasta. :DDDD
Se on samalla päivän O_o koska en oo ollut ihmiseen yhteydessä ties millon viimeks, ja just viime viikol kaverin kaa mietittii et mitäköhän sille kuuluu. Sit se laittaa mulle viestin. Friikkiä. ja hauskaa. :D

Sain kehuja töissä korkeammilta tahoilta ja ne meni korkeammille tahoille. Tuli aika hyvä mieli. :)

Mä sain kesätöitä

Ja jopa saan olla fyssarin ominaisuudessa ja alottaa keväällä tuntityöntekijänä

Tosin mä tavallaan toivosin, et kerranki ois "oikee" työhaastattelu.. Koska tähän asti mun paikka on jo päätetty ennenku oon ollu haastattelussa :D

Harmittaa vaan ku ei voi juhlistaa esmes leffalla ja drinksulla kun pitää mennä opiskelee epsanjaa...

Mä olin saanu palkankorotuksen elikkäs saan sitten sopivasti paremman loppuliksan

Hauska.

[q]Vampyrella, 15.1.2009 17:04:
Jouduin lähtemään duunista kesken työpäivän pois, kun tuli niin heikko olo. Tällä kertaa en tainnutkaan kokonaan nujertaa flunssaa, vaan pitkittää sitä. :/ Positiivista on kuitenkin se, että mulla oli MAHDOLLISUUS lähteä kotio huilimaan, aina ei meinaan yksinkertasesti voi lähteä. Tää ja huominen saikkua, ja sitten onkin 4 vapaata. :) Saapahan lepäillä. Ehdinpähän tänään myös ekaa kertaa tällä viikolla ruokakauppaan, on ollu niin pitkiä päiviä etten ole sinnekään ehtinyt. Nyt on jääkaappi taas tankattuna.

Niin, ja mun suunnittelema poliisiasu tuli tänään, on muutes just pähee! Ainoo vaan, ettei sillä parane pyllistellä, tai hanuri ja toosa vilkkuu suht tehokkaasti.
[/q]

Uuuu poliisiasu *kuolaa*! Mut hey, älä oo kipeenä töis (sanoo joku joka on kans "pakotettu" lähtä himaan flunssan alla :P)

Toi meidän postipoika on vaan niin syötävän söötti että ihan itkettää *pökr*
Kivaa että työsuhde-etuna on hyvää silmäruokaa

Jostain itsellenikin tuntemattomasta syystä aivan käsittämättömän hyvä fiilis, aika jees

Taina!
oli niin ihanaa, kun sai taas vähä puhua, vaikka ees hetkisen. 43 päivää enää!

Edessä hummeriajelua aavikolla (:D), parasailingia, kuumailmapallolentelyä, shoppailua, oleskelua, ihmettelyä.. Aika helmee.

Ainii, ja simaa ja tippaleipiä :D

[q]Vampyrella, 15.1.2009 22:47:
---
anis, 15.1.2009 22:37:

Uuuu poliisiasu *kuolaa*! Mut hey, älä oo kipeenä töis (sanoo joku joka on kans "pakotettu" lähtä himaan flunssan alla :P)

---

Hehe, pitäähän sitä nyt kaapista löytyä nää legendaarisimmat ja kliseisimmät, eli hoitsu- ja poliisiasut. Molemmat oon ite suunnitellut, mutta harmi kun en osaa ommella itse. Onneksi jotkut osaa. :) Nyt onki sit kaikki kasassa frendin roolikekkereitä varten, on hatut ja pamput ja ruoskat ja käsiraudat ja virkamerkit ja kaikki. Ruoskahan onkin se poliisin vakiovaruste... :D

Ja juu, kipeenä ei saa olla töissä ei. Luulin nitistäneeni lomalla alkaneen lenssunpoikasen, mutta näköjään se tuli takaisin nyt sitten. Kelasin, että jos vielä koittasin pari päivää jaksaa duunia, ni sit ois 4 päivää lomaa, mut eih. Jouduin lähtee kesken päivän, kuukahtelin kokouksessakin kun oli niin rikkipoikkiolo. Noloa.
[/q]

Jeh, rooliasut on just *sydän* Itelläki toki hoitsun asu pitää olla... Eipä oo viel kivaa jeparin asua näkynyt, duunista sais kyl käsiraudat ja pampunkin : D

O