päivän :)

Back to häröily O

Tuliaiset Alankomaista:
2 heppalehteä ja curry-ketsuppia (*kuolaa*).
^___________^

Sain potkut.

Oon saanu jo nyt ihan kauheesti kaikkee kotihommii aikaan, ja päivää on jäljellä viel vaikka kuinka kauan!

[q]pululu, 17.7.2009 01:59:
Ihanaa olla taas Suomessa. Kotona
[/q]

paras sit ettet tuonu sika-pulululu -flunssaa mukanas!

Me still happy. :)

Tänään kun olin Kian kanssa parvekkeella (Kia rakastaa lintuja mut ne sanoo vain kraa kraa *nauru*) niin lintunen lensi tohon puuhun jossa on sen pesä niin Kia heitti tänään tutin vauvalinnuille koska hän on iso tyttö. Odotin kauhulla tätä iltaa mun meidän neiti on jo nukkunu kohta tunnin ja hoki kokoajan "lintunen sai tutin."*tirsk*

Eipä se oo koskaan kyl ees ollu kova syömään tuttii et on ollu aina vain unitutti mut nyt on vain iso kasa unileluja. Muutenkin ihan mega harppaus kehityksessä käyny ihan pienen ajan sisään, tänään tuli 5 sanainen lause.*hihu*

Mukava ilma ulkoiluun

[q]Jutu, 6.8.2008 15:13:
Ostin tänään torilta pistaasipähkinöitä ja herneitä *slurps*. Ja tietenkin se, että tänään nyt sitten varmistui, että lähdetään parin opiskelukaverin kanssa harjotteluun Viroon. Hyvistä klubeista ja muista "nähtävyyksistä" otetaan vinkkejä vastaan
[/q]

Tallinnassa Club Priven tarjonta kannattaa tsekata sekä vieressä stereo lounge.

Tartossa paras mesta lienee Pattaya.

Pärnussa jos käyt niin Sunset Clubilla on kivaa ja Sugar niminen mesta on törkeen siisti.
Tiiviin tunnelma löytynee silti Bravosta joskin mestassa haisee hielle rankasti.

Tässä vois olla hyvä saitti jeesaamaan:
http://www.inyourpocket.com/

ihana herätys *sydän*

[q]Freja, 29.12.2009 11:17:
Me still happy. :)
[/q]

Toista päivää perättäi ja viel duunipäivii... Mitäs sää giltsi oot vetäny?

Ensimmäinen metsälenkki tämän vuoden puolella, oli pimeää (lamppuja olisi voinut olla yksi enemmän), oli liukasta joissakin kohtiin (ketä niitä nastoja renkaissa tarvitsee, amatöörit *tirsk*) ja hauskaa oli haparoidessa pisin kovia polkuja (yksi pahempi passi tuli, kun erehdyin väärälle polulle).

[q]nomic, 6.8.2008 19:07:
---
Horzi, 6.8.2008 16:07:
Tää olis pitäny postata jo eilen mutta sanotaan se nyt:
viimeinkin sain ajokortin!

---

Hah, tiedetään sit kuka on kännikuskina, kun sinne ilmestyn. >:j
ASIA ON NÄIN ILMOITETTU!!!!!+10!
[/q]

Jeps, täähän on yleensä se uusien kuskien velvollisuus. :D

Hhhhhah. Sainpas ton satulan selätettyä. Eli korjattua. Vaikka yhenkin reiän kans joutu nysvää joku 20 min. Mut nyt son tehty. Jiihaa.

[q]., 7.8.2008 15:31:
Lihasten kasvatus miinuskaloreilla on taitavien touhua. Joko olet geneettisesti tämän maan lahjakkaimpia yksilöitä, tai sitten sinulla on hyvät horkat. Osunko oikeaan, jos arvaan, että rasvojasi ei ole mitattu pihtimittauksella? Suurin osa markkinoiden vaa'oista ilmoittaa rasvaprosenttia mitatessa aivan hölynpöly lukemia.
[/q]

No tuskinpa olen niitä lahjakkaimpia Aineenvaihdunta on kyllä tooodella vilkas, mut joo, tuskinpa noi luvut oli muuta kun suuntaa antavat. Eioo käytetty pihtimittauksia :)

ps. en mä kyllä horkkaa syö, protskuu vaan :)

-M

Pääsin opiskelemaan. Aika helpottunu olo on kyllä nyt, pakko myöntää (Pääsee pois työelämästä!:D).

[q]Annakins, 7.8.2009 09:17:
New York, baby, New York! =)
[/q]

Mä oon vähän kade, mut hyvää matkaa silti*hihu*

Jos yksi juttu menee nyt pulkkaan, niin alan voimakkaasti uskoa siihen, että mulla on jonkinlainen suojeluspyhimys olemassa. Aika mukavaa. Jei. :)

[color=darkgrey]Nyt-liitteen seksikysely: Yli puolet harrastanut seksiä ruokapöydällä
Julkaistu: 14:15

Juhani Mykkänen

helsingin sanomat

Jopa 58 prosenttia Helsingin Sanomien Nyt-liitteen suureen seksikyselyyn vastanneista kertoo harrastaneensa seksiä ruokapöydällä. Saman selvityksen perusteella joka kolmas haluaisi seksiä työpaikalla, neljä kymmenestä haikailee ryhmäseksin perään ja mieluiten sängyssä oltaisiin ilman peittoa valot päällä.

Heinäkuussa HS.fi:ssä tehtyyn selvitykseen vastasi lähes 11 000 suomalaista aina 16-vuotiaista seitsemänkymppisiin. Vastaajilta kysyttiin muun muassa seksinharrastuspaikoista, seksikumppaneista, erikoisimmista mieltymyksistä sekä ikimuistoisimmista seksikerroista.

Nyt tiedetään sekin, että naiset suosivat käsivarsia ohi vatsalihasten, Condoleezza Rice kiihottaa montaa miestä ja lesbonaisten unelmakumppani painaa 60–69 kiloa.

Joka neljäs puolestaan on harrastanut seksiä rasittavan ihmisen kanssa, PMMP:n Mira ja Paula ovat miesten keskuudessa tasan yhtä suosittuja ja seitsemän prosenttia vastanneista on huutanut väärää nimeä sängyssä.

[/color]

[q]noena, 8.12.2008 09:05:
Jostain itsellenikin tuntemattomasta syystä aivan käsittämättömän hyvä fiilis, aika jees
[/q]

Toi sun avatarikin ihmettelee et "ei voi tietää"

[q]Kirurgintarkka, 22.11.2005 01:54:
Sama!!!!*jiihaa*
[/q]

Mä oon ihan fiiwiksissä siitä! Pääsen jo 23.pvä aamulla lähtemään ja 28.pvä iltaan vasta töihin Ihanaa kun saa rauhoittua ja olla vaan ja haistella joulumäntyä ja kuunnella enkelikellon kilinää ja syödä hyvin ja käydä saunassa ja... *huokaus* ah, ihanaa *sydän*

O