Nykypäivän trance

Back to musiikki O

Tästä vähän perspektiiviä aiheeseen:




Similarity of Plucked Melodies In Trance Music Vol. 1
Similarity of Plucked Melodies In Trance Music Vol. 2

anjunabeats ftw

henkilökohtaisesti oon alkanu näkemään ton shw / avicii / ymv. soundin uusiin vaatteisiin puettuna eurodancena. yhtä paljon trancea (tai edes housea) mulle kuin puhuisi jostain pit bull-paskasta hip hoppina

tästä mielipiteestä ei ole valitusoikeutta



yakety sax toimii!



yakety sax toimii!

Hahaha! Ei ole Boots:n voittanutta. Pojat tekee sirkustyöntekijöistä työttömiä.

Tästä vähän perspektiiviä aiheeseen:




Tää iski



yakety sax toimii!


Tää kiteytty mainiosti

Tiukasti aiheeseen liittyen, xkcd!
http://imgs.xkcd.com/comics/crazy_straws.png

MUN mielestä oikeaa trancea on vain kunnon looppaava goa. *ökkö*

ps. eli tämmöstäkö on nykyisin verkkomarkkinointi...

Alakulttuuria harrastaa nykyään vain patologiset keissit, joka on hyvä asia kaikille muille.

Tämän keskustelun siivittämänä kaivoin levyhyllystä Makus Schuldzin mix-cd:t ja samalla laitoin tilaukseen herran vastaavan tämän vuotisen Los Angelesin. Kyllähän täytyy todeta, että näin pitkän tauon jälkeen jumalauta potkii ja lujaa. Tuleehan sielä välillä vastaan joitain itkuvirsiä, mutta ei ne nyt niin hirveesti loppupelissä haittaa, kun parhaimmillaan nää on kumminkin jotain aivan taivaallisia... Nyt vaa odotellaan että streetbeat saa kyseisen lähetyksen. Myyty loppuun jo ennakkoon ja taisin saada sen viimeisen:)


---
Nykyinen trance olisi ollut jokunen vuosi takaperin house/tech house..
---

millasta trancee meinaat?
Nykyään on kanssa esim "dutch house"(uus temi mulle, mutta on 1 niistä genreistä mitä oon circuit-bileissä kuullu), mikä on käytännössä melodisia powertrance melodioita groovaavan housen päällä


Meinaan sellaista suoraviivaista ajavaa trancea, jossa melodiat on pääosassa. Mitä esimerkiksi oli kaikki kokoelmat täynnä 2000 luvun vaihteen molemminpuolin. Nykyään on todella upeasti tuotettua trancea, mutta joskus tuntuu että se tuotannon laatu on sisältöä tärkeämpää...

Ite on nykyään huomannut ajautuneensa melkein täysin tuolle tech-trance puolelle mutta Summer Soundeissa kesän aikana käyneenä pakko sanoa että kyllä se Dash Berlin, Buuren ja Schultz potki edelleen ihan hyvin monen vuoden tauon jälkeen. Emery tosin maistu jo liian ihme huoraamiselta ku tuli sandstormia ja jotain cold play remixiä toisensa perään eikä ainakaan alkusetistä bongannut yhtään niitä miehen omia tuotoksia joiden takia sitä oli ylipäätänsä oli vielä paikan päällä mutta pointtina ehkä se että kyllä niitä lahjakkaita tekijöitä löytyy nykypäivänäkin ne vaan pitää jaksaa kaivaa jostain muulta ku näistä ison budjetin megabileistä joihin raahataan just skrillexit ja axwellit tanssittaan perus juntteja.

Täs on kyllä sellanen killeri, ettei mitään rajaa...

O