tanssimisesta...

Back to häröily O

I love dancing *sydän*
Aina niin lähellä sydäntä

Tanssiminen on kyllä niin fiiliksestä ja bileistä kiinni... jos molemmat kunnossa niin aina.. :)

Tänään Sipooseen sheikkaa letkeesti ja huomenna Säteisiin tamppaa oikein perinteikkäästi naama punasena ja jalat hapoilla - rakastan molempaa meininkiä, miks "tyytyä" vaan yhteen kun tarjolla on vaikka mitä ja kaikesta saa vähän eri fiilistä irti
I *sydän* dancing.

[q]alphamagic, 19.1.2007 21:57:
Tänään Sipooseen sheikkaa letkeesti ja huomenna Säteisiin tamppaa oikein perinteikkäästi naama punasena ja jalat hapoilla - rakastan molempaa meininkiä, miks "tyytyä" vaan yhteen kun tarjolla on vaikka mitä ja kaikesta saa vähän eri fiilistä irti
I *sydän* dancing.
[/q]

Edit: en jaksanu jonottaa Roseen, jammailua himassa siis

Baarissa ei kyl tuu hirveesti tanssittua, ku musa on mitä on. Nykyään menee baari-illat enemmän istumiseksi ja frendien kans juttelemiseksi.

Mut aina kun vaan pääsee lähteen kunnon pippaloihin, niin pistän kyllä jalalla koreasti. Saa tanssia sydämensä kyllyydestä ja voi unohtaa kaikki arkiset hömpötykset ja työ/koulukiireet.

oon mä aika hullutanssija kun siille tuulelle satun
eturiviin yritän aina päästä*pepsodent*

hullu mikä hullu ... *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

Aivan hullu olen... tanssiminen on ihanaa. *sydän*

On kivaa*aplodit*

Kaitpa mä ihan normaali olen. Välillä tulee kyl tanssittua vaikka koko ilta, sit taas välillä ei juuri lainkaan, mutta yleensä bileissä tulee kyllä viihdyttyä lattialla joku arviolta 2-5h. menen kuitenkin bileisiin pääasiassa jorailemaan musiikkia (jotkut ovat varmaan humanneetkin mun yleisimmän ininän aiheen täällä, eli "liian ahdas tanssilattia" <- kertonee vähän)

riippuu ihan fiilareista! joskun tanssin enemmän joskus oon vaan

tykkään tanssia tanssia paljon tanssia mikään ei ole ihanampaa!!!

en mä saa ainakaa paljoo mistää muusta ees kiksejä ku tanssimisesta ja musasta nykypäivinä.

Hullu tanssija*tanssittel* Tanssiminen on se oma hetki. Sama meno on jatkunut yli kymmenen vuotta... Ei musta normaalia saa.

[q]Denkel, 1.4.2007 16:58:
tykkään tanssia tanssia paljon tanssia mikään ei ole ihanampaa!!!
[/q]

second that

kaikki ketkä ei vielä ihan hallitse reiveissä tanssimista voi täältä kattella mallia.

How to dance at a rave (With Leroy):



edit: neljän minuutin kohdalla tulee musiikkikin mukaan

[q]Displacer, 4.4.2007 00:52:
kaikki ketkä ei vielä ihan hallitse reiveissä tanssimista voi täältä kattella mallia.

How to dance at a rave (With Leroy):



edit: neljän minuutin kohdalla tulee musiikkikin mukaan
[/q]

:D Vielä ruotsiksi. Ihanaa!

Mä oon hyvä tanssii tuoppi kädessä tolppaan tai seinään nojaten ja pöydässä istuen. Kaiteeseen nojaamis tanssi on kans aika hyvä mut siihen ei joka paikassa ole rakennettu tarpeellista kalustoa.

[q]Displacer, 4.4.2007 00:52:
kaikki ketkä ei vielä ihan hallitse reiveissä tanssimista voi täältä kattella mallia.

How to dance at a rave (With Leroy):



edit: neljän minuutin kohdalla tulee musiikkikin mukaan
[/q]

"milk the bull" hitto mikä liike :D

pffft...

O