tanssimisesta...

Back to häröily O

noh jos sattuu tippumaan hiano legenda biisi niin voi kieltämättä eläimelliset tannsipuolen kikat astua kehiin*hih* .... muutoin oon suht koht normaali kuntoni rajoissa tamppaaja

Yleensä selvinpäin varsinki tulee tampattua monta tuntia putkeen. Jos on jotain ottanu, ei jaksa samalla tavalla tampata... Näin ainaki mulla. Eli aika virheellinen mullaki oli joskus käsitys siitä, että piri-, esso- tai kolapäissään parhaiten jaksais. Ei ei. Vaan ihan vesilinjalla. Ja siitä kyllä melkoset kiksitki lähtee! Itellä semmonen tampataan kuolemaan saakka -asenne. Sillä asenteella menee aika mukavasti sekasi, vaikkei ois mitään ottanu...

[q]ee102:
Yleensä selvinpäin varsinki tulee tampattua monta tuntia putkeen. Jos on jotain ottanu, ei jaksa samalla tavalla tampata... Näin ainaki mulla. Eli aika virheellinen mullaki oli joskus käsitys siitä, että piri-, esso- tai kolapäissään parhaiten jaksais. Ei ei. Vaan ihan vesilinjalla. Ja siitä kyllä melkoset kiksitki lähtee! Itellä semmonen tampataan kuolemaan saakka -asenne. Sillä asenteella menee aika mukavasti sekasi, vaikkei ois mitään ottanu...
[/q]

Selvinpäin aina myös.. Kännissä menee koko homma tavallaan ihan hukkaan ja missaa kaikki pikkuseikat biiseissä, eikä innostustakaan oikeen jaksa enää riittää.. Alkoholi ja muut mömmöt pilaa kyl illan varmasti mun kohdalla - tai ei siitä ainakaan niin hieno ja onnistunu tule, ku selvinpäin..
Tanssityylistä sen verran, et on se energinen, mut ei niin hullu, että vahingossa toisia tai itteäni teloisin - huitoisin kyynärpäillä ja talloisin toisten jaloille.. Ite olen kyl monet kerrat ollu ihan mustelimil ja pää kuhmuil, ku on tullu yllättäviä iskuja suunnasta *släp* jos toisesta..

Riippuen aina miten jaksaa, mut kyl yleensä alusta loppuun tulee polcattuu aina lahjakkaasti Mut välillä on pakko kyl pitää juoma ja hengähdys taukoja Kerran tuli tampattua vähän reilu kax tuntia täysin ilman juomataukoja sit, loppu illasta ei oikeen enää jaksanu Nykyään otan jo iisimmin*lmao*

Tamppaan niin kauan kuin vaan polvet jaksaa(omaan ylikiertyvät polvet joiden takia en tule 50+ kävelemään enää kunnolla). Jos ei meinaa jaksaa niin tuet paikalleen ja jatketaan. Toivottavasti polvet ei sano itseään tän takia nopeemmin irti hommastaan.

Raivotust siihen asti ett rupee pistää sisältä, sit voi pitää tauon*jiihaa*

maailman vaikein asia on lähtä tanssilattialta pois..*joo*..
aina ku on lähössä ni tulee joku hyvää nostatus tai muu ni eihän sielt pois pääse..
nyt joutunu 1,5 viikkoo kulkee polvet paskana ku ei lopettanu tamppausta ajoissa.mut oli kyl hauskaa..*iloinen*

EI bileet oo sama ellei sinne mee tanssimaan :D

Tanssi on elämä *sydän* Sitä ilman ei voi elää.. ja sen kyl huomaa bileissä Meikkis ei oo kaikkein sosiaalisin sillon, ku lähetään bilettään. Tai polccaan *sydän*

Tietenkin tanssin, miksi maksaisin pelkästä kuuntelemisesta? *täh* Minulle riittää, että saan maksaa bussissa siitä istumisesta

Mikään ei oo hienompaa kuin tanssia hyvässä musiikissa*nauru*!*aplodit*

Tanssi on henki elämä ei bileitä ilman tanssia
Oon tanssinu koko pienen elämäni tanssi tunneilla kävin ja muuta tommost...
kun tanssi tunneilla lopetin käymisen niin heti melkein aloin bilettää eli tanssi jatkuu edelleen..
Enkä varmaan ikinä lopeta

kyllä varmaan itse on aikalailla normaalitanssija. se on vaan ärsyttävää jos joku tanssii ihan itsessään kiinni. kun kuitenkin tarvitsee tilaa. ettei tarvi varoo ketään kun kädet menee miten menee...

Ehdottomasti tanssin kyllä! Mulla se on bileisiin mennessä pääajatuksena! Tanssiminen on aivan mahtavaa!! Alko nytkin tanssijalkaa vipattaan. Mutta tietty välillä on ihana "huokasta", kuunnella musaa ja kattella ilosta väkeä.

Omasta mielestäni olen normaali tanssija.. Selvinpäin sitä tosin tulee tanssittua enemmän, ehkä siihen syy on se että kestää kuntokin enemmän kuin alkoholin vaikutuksen alaisena.. :) Ajan kulua ei edes huomaakkaan kun tanssii.. :) Mikäs siinä on tanssiessa monta tuntia putkeen jos siitä kerta tykkää..

Nyt on kyl muutamis viime bileis tultu polkattuu aika antaumuksel... ja sama meno jatkuu seuraavissaki bileis...*joo*

Ihan normaalisti polkkaan.

Joo ite oon kans ihan vesilinjalla bileissä mukana, dokaamine vie koko idean siitä tanssimisesta ja fiilistelystä mun mielest. Mitä tanssityyliin tulee nii en osaa tanssia pätkääkään, osa varmaan huomannu *nauru*, ihan fiiliksen pohjalta lähetää tanssimaa. Sit ku tulee joku aeva ehana biisi nii raivolla vaa

..humalainen heiluu ja kompuroi, eikä pysy mukana kun rumpu soi..

Meikäläinenhän on parkettien partaveitsi... Tanssin niin hyvin että muita heikottaa

O