tanssimisesta...

Back to häröily O

tanssiminen roks roks

eillen lähdin heti herättyäni kuskaamaan kavereita baariin ja ne pääty premiin ja päädyin sinne kaveriks.. kivaa oli juuuu.. pitäs jonneki jonneki kunnon mestaan mennä kans piiiitkästä aikaa riehuu ja fiilistelemään

Tuli tästä aiheesta mieleen.
Kävi itselle eilen koneistossa. Ei ole aikoihin tapahtunut.
Jatkuvasti olisi tehnyt mieli tanssia, fiilis oli täysin oikea, tunsin voimakkaasti tarpeen saada liikkua, mutta.....

En päässyt liikkeelle kunnolla. Normaalisti se tapahtuu luonnostaan, niin että pikkuhiljaa alkaa pienesti liikehtiä sieltä täältä, ja siitä alkaa keho rentoutumaan enemmän ja enemmän, kunnes tanssii täysin luonnostaan miettimättä mitä tekee. Nyt ei vain yksinkertaisesti päässyt alusta eteenpäin..... Sen tiedän että väkisin ei itseään voi tanssimaan laittaa, jos ei se tunne vain tule ja vie mennessään.

Niin se tässä lähinnä kiinnostaa että käykö kenellekään muille noin? Ja käykö usein? Ja tietysti hyviä teorioita mistä se vois johtua olis mielenkiintoista nähdä.

[q]silencio:
Ja tietysti hyviä teorioita mistä se vois johtua olis mielenkiintoista nähdä.
[/q]

Paskaa musaa?

[q]K:


Paskaa musaa?
[/q]

Niin.... Sen nyt oisin itsekin ehkä (huom. ehkä) osannut päätellä jos siitä johtuisi.*hymy* Musaa mistä ei pidä harvemmin tekee mieli tanssia. Saati sitte että tulisi ihan tarve liikkua sen mukana.

[q]silencio:
---
Niin.... Sen nyt oisin itsekin ehkä (huom. ehkä) osannut päätellä jos siitä johtuisi.*hymy* Musaa mistä ei pidä harvemmin tekee mieli tanssia. Saati sitte että tulisi ihan tarve liikkua sen mukana.
[/q]

No mutta ”hyväksyttävästä” musiikistakin eri biisit vetoavat ihan eri lailla. Kokeile tuossa tilanteessa huoneen vaihtoa tai seuraavan DJ:n odottelua :)

Minusta fiiliksen kannalta paljon tärkeämpää on kuinka paljon eläytyy musiikkiin ja laittaa energiaa mukaan, kuin se, miten ”hyvin” tanssii tai kuinka uskottavalta tanssiessaan näyttää. En muista vuosiin katsoneeni ketään asenteella ”heiluupa tuo hölmön näköisesti, rauhoittuisi vähän” (miinus känniääliöt).

edit: niin ja en siis itse todellakaan tanssi hyvin, mutta olen hiljalleen vakuuttanut huonon itsetuntoni siitä, ettei ihmisiä oikeasti kiinnosta tanssinko hölmön näköisesti vai en.

[muokattu 15.8.2004 20:54]

[q]silencio:
En päässyt liikkeelle kunnolla. Normaalisti se tapahtuu luonnostaan, niin että pikkuhiljaa alkaa pienesti liikehtiä sieltä täältä, ja siitä alkaa keho rentoutumaan enemmän ja enemmän, kunnes tanssii täysin luonnostaan miettimättä mitä tekee[/q]

Joskus noinkin...mulla oli eilen täysin päinvastainen tilanne, tuntui että ulkomaailma katosi tanssista täysin ja elin vaan musiikkia ja ilmapiiriä koko kehollani välittämättä toisten mielipiteistä*hih*

[q]Juhgu:

Minusta fiiliksen kannalta paljon tärkeämpää on kuinka paljon eläytyy musiikkiin ja laittaa energiaa mukaan, kuin se, miten ”hyvin” tanssii tai kuinka uskottavalta tanssiessaan näyttää. En muista vuosiin katsoneeni ketään asenteella ”heiluupa tuo hölmön näköisesti, rauhoittuisi vähän” (miinus känniääliöt).

[muokattu 15.8.2004 20:54]
[/q]

Joo, ei siinä mitään ongelmaa yleensä olekaan etteikö musiikki veisi mennessään. Ja en usko että toi että ajattelisin mitä mieltä muut on siitä tanssimisesta enää on ongelma. (Nuorempana varmasiti oli) Joskus kaikki voi olla ihan ok, ei kelaa mitään ylimääräisiä, tulee biisi mikä saa haluamaan tanssia. Mutta keho ei vain suostu rentoutumaan siihen pisteeseen että pystyisi tanssimaan. Koska mä en ainakaan tajua miten se muuten on mahdollista.
Tai mistä sitä tietää, voihan se olla toi yllämainittu syy, eipä sitä välttämättä itse edes tunnistaisi.
En ainakaan ihan tosta vaan usko että se tosta ois.

[q]yana:
jos joku on turistin leima niin se että käy kysymässä joltain tanssityylin takia "mitä sä oot vetäny"
[/q]

....koska "ei-turisti" kyllä tietää tanssityylin perusteella, että mitä kukakin on vetäny!

harvemmin tulee sevinpäin tanssittuu... mut jos on alkoholii veressä ja oikeenlaista musiikkia ni kyl tanssilattia kutsuu aika herkäst...*hymy*

*justjoo**lohduttel**kuolaa**täh*

alkuun ehkä tulee seurattuu, mut riippuu aika usein musasta ja seurasta.. ja of course aina ilman minkäänlaisia lisä aineita.. ellei limuu lasketa.. paras fiilis on selvinpäin tanssiminen..

[q]zenny:
harvemmin tulee sevinpäin tanssittuu... mut jos on alkoholii veressä ja oikeenlaista musiikkia ni kyl tanssilattia kutsuu aika herkäst...*hymy*
[/q]

Iheme tuohua, kun ei pysty tanssiin selvinpäin

[q]xl8r:

Iheme tuohua, kun ei pysty tanssiin selvinpäin
[/q]

kummaa remee jos ei pysty olee tansimatta selvinpäin

Mut tääl päin onkin vaan jotaa "perseen heilutus" baarei... eli musiikki on aika harvoin tanssittavaa.. esim. suomalainen hip hop ei oikee kolaha mulle....

[q]Juhgu:
---
silencio:
---
Niin.... Sen nyt oisin itsekin ehkä (huom. ehkä) osannut päätellä jos siitä johtuisi.*hymy* Musaa mistä ei pidä harvemmin tekee mieli tanssia. Saati sitte että tulisi ihan tarve liikkua sen mukana.

---


No mutta ”hyväksyttävästä” musiikistakin eri biisit vetoavat ihan eri lailla. Kokeile tuossa tilanteessa huoneen vaihtoa tai seuraavan DJ:n odottelua :)

Minusta fiiliksen kannalta paljon tärkeämpää on kuinka paljon eläytyy musiikkiin ja laittaa energiaa mukaan, kuin se, miten ”hyvin” tanssii tai kuinka uskottavalta tanssiessaan näyttää. En muista vuosiin katsoneeni ketään asenteella ”heiluupa tuo hölmön näköisesti, rauhoittuisi vähän” (miinus känniääliöt).

edit: niin ja en siis itse todellakaan tanssi hyvin, mutta olen hiljalleen vakuuttanut huonon itsetuntoni siitä, ettei ihmisiä oikeasti kiinnosta tanssinko hölmön näköisesti vai en.

[muokattu 15.8.2004 20:54]
[/q]

Juhgu ihan liian itse kriittinen! Eikä pidäkkään välittää mitä muut ajattelee tyylistä.. sehän pilaa vaan fiiliksin.

Yleensä seuraan taustalla menoa...

Tosin RUSH - Pleasure Dome:ssa se tausta unohtu kokonaan ja vietin 2,5 tuntia tanssilattialla yhteen menoon 3 siiderin voimalla. Kun nyt satuin olemaan ekaa kertaa jossain muualla kun tavallisessa pissis baarissa. Tuli vähän innostuttua!

Tanssiminen on...
Niin, eipä sitä voi kuvailla. Välillä parempaa kuin... noh, niin...
Ja ei ole onneksi "tanssilukko" koneiston jälkeen palannut.
Ja toivottavasti pysyykin taas poissa monta vuotta, tai ikuisesti.

Tän takiahan bileisiin just tullaan..eli et päästään bilettää.. ..sitä musiikkia voi kuunnella kotonakin...tosin kotonakin tulee aina tanssiittuu jos tulee oltuu yksin himas.. ..mut kuiteki..sen takiaha bileisii mennää...bilettää iha kybällä.. ..jos bileis ei tee mieli tanssii ni ei oo ku kaks syytä A) on kipeä mut silti halus lähtee käymää bileis tai B) huonot bileet

Aina mennään. Oli paikka ja aika mikä tahansa. Ei se oikeastaan ole edes itsestä kiinni, vaan korkeammat voimat pakottaa :P

[q]Ihan A:
....koska "ei-turisti" kyllä tietää tanssityylin perusteella, että mitä kukakin on vetäny!
[/q]HöpöHöpö!!!

Mulla ainakin on erittäin energinen tanssityyli, joka ei millään tavalla liity kiellettyihin päihteisiin.

[q]Tumppi:
Tanssittua tulee kyllä joka bileissä. Se on vaan niiin kivaa
[/q] Joka bileissä vähintään 'yhdet jortsut' täytyy käydä vetäsee. Josjakun on hyvää musaa, nii ei siin paljoo pousailla.

O