tanssimisesta...

Back to häröily O

Meikeläinen on semmonen DanceMachine, että!!!

tykkään paaaaaljon *sydän* ilta on melkeen pilalla jos ei saanu tampattuu yhtään. ja himassaki tulee välil pompittuu aika huolella *pahis**nauru*

TÄYSIIIII!! ainut ongelma on nää mun pikkuletit jotka saattaa ruoskia liian lähellä olevat lähes hulluuden partaalle...*blush* huomaa aina et reilu metri tulee ympärille tilaa kun erehtyy vetää liian fiiliksellä

tehkää se tunnolla ja täysii *sydän*

Tanssiminen on kyllä ihan mainiota. Ainut vaan että mun tanssityyli on kehittynyt jotenkin niin hyperaktiiviseksi meuhkaamiseksi, ettei sitä jaksa edes kovin montaa biisiä. Näyttäväksi ovat sitä kyllä kehuneet. Huonosta yleiskunnosta johtuen bileissä tulee notkuttua tanssilattian reunalla ja välillä tanssahdeltua lattiaa pitkin poikin. Semmosta rentoa diggailumeininkiä. Viimeks oikeen olan takaa tuli tanhuttua koneistossa junkkahuoneessa kun Alloy sytytti universumin tuleen tautisen tiukalla setillään.

Tuleehan tota tampattua varsin paljon. Melkein mikä vaan menee, missä on suht nopea tempo rap & rnb *poks**sars*

mielellään tanssii, ja usein tulee vietettyy lähes koko ilta siel lattian puolella. ja musatyylistähän se täysin riippuu, lähes kaikki menee kuitenkin, huonoin tanssikokemus varmaan on se kun satuin puolivahingossa hiphop iltaan, ei olis millään halunnu mennä lattialle ja se onnistukin vasta kun oli ottanut muutaman oluen, ja silti oli täyttä tuskaa tanssia musiikkia joka ei iske ollenkaan.

[q]lilraw, 23.12.2004 21:03:
Tuleehan tota tampattua varsin paljon. Melkein mikä vaan menee, missä on suht nopea tempo rap & rnb *poks**sars*
[/q]

Kunnon konemusaklubin puutteessa kyllä itellä tulee suosittua täällä Oulussa lähinnä yhtä hevibaaria (Hevimestaa) ja paria perusbaaria joissa kyllä tulee sitä perseenkeikutusmusiikkia, jota ei kovin kauaa jaksa tanssia ees "huumorilla". Harmi ku ei näillä seuduilla pääse millon tahansa reivihenkisiin bileisiin, joissa tanssiminen ja musiikista nauttiminen ois pääasia ja joissa sois sellanen (rankempi) suht. nopeatempoinen konemusa. Sitä kyllä mieluiten tanssis ja vaikka useampaan kertaan viikostaki. No, melko pian muutan Etelä-Suomeen. Jospa se siitä sitten.

Mä rakastan tanssia. siis hullun lailla Mut ainut ongelma on huonot nivelet ja nilkkoihin alkaa särkemään välillä niin pahasti että pitää pitää taukoa. Mut ei ne tauot kauheen kauaa kestä, maksimissaan 5-10 min*hih*

[q]noena, 19.4.2005 22:27:
Mä rakastan tanssia. siis hullun lailla Mut ainut ongelma on huonot nivelet ja nilkkoihin alkaa särkemään välillä niin pahasti että pitää pitää taukoa. Mut ei ne tauot kauheen kauaa kestä, maksimissaan 5-10 min*hih*
[/q]

Mulla se on selkä Seuraava päivä menee aina ihan vammameiningillä

[q]sapeli, 19.4.2005 22:31:
---
noena, 19.4.2005 22:27:
Mä rakastan tanssia. siis hullun lailla Mut ainut ongelma on huonot nivelet ja nilkkoihin alkaa särkemään välillä niin pahasti että pitää pitää taukoa. Mut ei ne tauot kauheen kauaa kestä, maksimissaan 5-10 min*hih*

---


Mulla se on selkä Seuraava päivä menee aina ihan vammameiningillä
[/q]

Voi pientä. mä en taas pahemmin kävele seuraavana päivänä
vammaniveliset.org

no en miekää ehkä lähe lattialta vaikka tulis paskempi biisi väliin. se tanssiminen on ihan jees silloinkin mut sit se vasta on kivaa kun tulee joku älyttömän hyvä setti tai biisi... harvemmin kyl sinne lattialle eksyn enne ku tulee semmosta kelpoa shaissea.. mut sit ei pääse enää pois helposti :) taukoja pitää kyl olla, eihän sitä muute jaksa pitkään.

edit:

niin ja musta voi usein saada sen kuvan et oon nauttinu paljonkin aineita, jos biisi vie mukanaan vaikka sitä sattuu ihan selvinpäin sitä irrottelua

Bileisii meen yleensä iha sitä varte et voi bilettää tanssilattialla.*jiihaa*
Sit on tietysti ain joskus sellasii bileit mis on nii paljo kavereit ym tuttui joit ei oo nähny pitkää aikaa et ne meneeki enemmä hengailuks ja kavereitten kans istumiseks...*hih*

Yleensä oon vesilinjalla ku sillei jaksaa selvästi paremmi, vettä juoden jaksaa kevyesti tanssii vaik 5h putkee ilma taukoi mut jos juo yhenki oluen ni sit ei enää jaksakkaa samaa tapaa.
Tosin talvel muutamis bileissä meni vahingos lipsahtaa vähä *känni*...

Nautinnollisinta on kun antaa kaikkensa täysii ja sydämmestä ja tanssilattialta lähtiessä jalat on niin uupuneet että hyvä jos kävellä pystyy.... silloin mul on paras fiilis

Ja off course, nopeempaaaaaa......

Tuleehan sitä välillä vähän nosteltua, voi tosin vaan kuvitella miten hassun näköseltä tän pojan fiilistelyt näyttävät

mulle kaverit kerran sanoi yhteen ääneen, et en ehkä oo hyvä tanssimaan mut näytän ainaki siltä et tiiän tasan tarkkaan mitä teen.

en kommentoi.

Mä lähen aina ensisijaisesti tanssimaan.
Sillon vaan unohtaa ittensä *sydän* Onneksi on jo perjantai, niin pääsen taas huomenna vähän heiluskelemaan.

Mun tanssityyliä on kyllä haukuttu turhan kaupalliseksi (=pepun liikehdintä on aika tehokasta),
mutta en tosissani osaa tanssia ilman lantiota. Kyllähän kaikki ruumiinosia pitää saada käyttää tanssissa

Huomenna taas tanssimaan *sydän*

Tanssiminen, mahdollisimman fiiliksellä(syntyy musasta..kiitti Ana, Niko, Olli, Grizzley, Lionel Tiger jne..*nauru*) on vaan NIIIIIN parasta!!!

Unohtuu kaikki ikävä, kroppa saa kyytiä ja voi sitä tunnetta!

vähän tanssijalkaa kutkuttas taas.. viimeaikoina jääny tanssiminen vähemmälle tuon penikkatautini takia mutta sit ku jalat on kunnossa ni vois taas pistää bileissä jalalla koreaksi ja lopettaa sen pousailun (mitä en selkeestikkään osaa *igor*)

Yleensä jalat tanssittu hajalle joka bileissä, että menen kai tuohon "hullujen" joukkoon.

O