Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- ...
- 187
- Seuraava »
Tänään harmittaa ensimmäistä kertaa se ettei ole kavereita helsingissä. Oon asunut täällä vuoden, enkä koe itseäni mitenkään helsinkiläiseksi. Suurin osa ystävistä asuu vanhalla kotipaikkakunnalla ja käynkin mieluummin siellä kun ei tää kaupunki ole mun paikka muutenkaan.
Mutta tänään olisin halunnut tosi kovasti tanssimaan eikä ole ketään joka lähtis mun kanssa. Yksin en oikein osaa lähteä. Poikis kuuntelee lähinnä punkia eikä ole kuulemma eläessään tanssinut että sekään ei oikein käy.
Pitänee juoda kaljaa sen sijaan.
jahas, vai että sellaista.
En tiiä et mitä ajattelis, koska näin ei oo mulle vielä koskaan käynyt. No mut, katellaan miten käy.
[q]Aurinkoneiti, 26.3.2009 19:45:
---
JasoX, 26.3.2009 19:39:
---
Aurinkoneiti, 26.3.2009 17:34:
"Muutoksenhakija lähettää valituksen omalla vastuullaan." Mitähän kamalaa tapahtuu, jos lähetän valituksen KELAlle.
---
Olet vastuussa jos KELA mokaa tietenkin ;)
---
Niinpä tietysti.*hmph*
[/q]
Perus KELA settiä, sehän ei ole koskaan väärässä. ;)
Miks asiat ei ikinä mee niinku on suunnitellu??
tahtoo kotiin pelaa Grandiaa
äh alkais nyt jo vähän jännättää ja pitäis vetää kiltisti viel 5h unta kuulaa.
no äh unihan tuli oikeen hyvin ja lepposasti mut nyt sit alkaa taas vähän jännättää. Eiköhän se laukee sit ku pääsee sinne oottelee ja huutelee nimeään pääsykokeisii
miks pitää väsyttää jos ei malttais nukkuu..
Hitto mitkä bileet tulee olee, jihuuuuu! Voi tanssin taika sentään*plur*!
Miksei ircci-kanavilla oo mainoskatkoi ?
subjektiivisesti taas täytyy todeta kuin ihminen on koodattu vihaan ja väkivaltaan ja nauttimaan siitä ja sen näkemisestä
no ei menny monta päivää ku joutuu totee taas uudestaan asian =P
"valkoiseksi vihaksi" ne jotkut tätä kai kutsu
KAUNEUTTA!
ja ai että on tulossa rouhee loppuviikon kankkunen. hyvä päivä tämä sunnuntai
Toivottavasti systeri pärjäilee ahdistaa kun se on niin yksin ja niin kaukana.
huomasin että tämänkin kysymyksen ja vastauksen voi ymmärtää ainakin kahdella tavalla
"Mitä olet tehnyt ansaitakseni tämän?" "Et mitään"
[q]Aurinkoneiti, 16.2.2010 16:58:
Hoitoalalla työskentelevät naiset näyttävät vetävän puoleensa persoonallisuushäiriöisiä äijiä.
[/q]
niiltä saa sitä hoivaa nii
[q]gr, 26.4.2009 13:55:
Miksei ircci-kanavilla oo mainoskatkoi ?
[/q]
Nyt on niin kuollutta kanavilla, että jopa mainoskatko piristäis ;)
Oon ylihysteerinen nauramisesta ja silti mun olo on tyynempi kuin aikoihin.
Ristiriitoja, ristiriitoja.
Miten mä taas unohdin mennä nukkumaan?
miks mä en nuku? viime yönä meni aikas myöhään et menin nukkumaan ja sit viel pakolliset yskimisvalvomiset yöllä. ja ny jo hereil
rinsessakin nukkuis vielä et ihan hyvin vois pötköttää, mut ei, ku yskittää ja vituttaa ja on "ne"
silmät vuotaa ja henki pihisee
Luulin käsitelleeni koko asian unholaan, mutta pahin taisikin nousta mieleen 2 vuoden jälkeen.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- ...