Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- ...
- 187
- Seuraava »
mä niin vihaan erästä ihmistä
Mitähän sitä tekis?
[q]Freja, 17.10.2007 16:21:
---
---
Auts Tuo Samu Haberilta näyttäminen menee kyl jo aika pahaks
Tsemppiä (siihen varsinkin, ku puudutus lakkaa)
[/q]
Kiitos.*hihu* Kunhan tää Samu Haber look menis pois, ni helpottais. Spårassakin ihmiset katsoo pitkään tyyliin, et ei kai toi vaan oo se fairytale gone bad -dude?*ding* En tod oo, multa o vaan poistettu hampaita! Luoja, kuinka pienestä sitä oppii ymmärtämään vähemmistön kohtaamia ennakkoluuloja ihan uudella tavalla.
[q]Freja, 17.10.2007 20:57:
Mun tekemä jauhelihakastike on vaa ihan parasta.
[/q]
Munki ois, ku vaa ehtis tekemään joku päivä ruokaa *kiireil* *pökr*
Oma ajatus: jänskättää mitä työpäivästä tulee, toimitaan normia pienemmällä työvoimalla...
Nyt tiedän, että jalan lähentäjälihasryhmään
kuuluvan harjannelihaksen origo on häpyluu
ja insertio reisiluun takapinnalla sijaitseva
linea aspera-linja.
Maailma on nyt niin paljon parempi paikka.
Vielä toinen päivä koulutusta, ou jeah.
Anatomiaa ja nättejä tyttöjä, can´t ask
for more.
tässä maassa on kallista olla kipee*hmph*
[q]Hyzenthlay, 26.10.2007 23:16:
Hauskaa, kun ikkuna on vartin auki ja helsingin yöstä kuuluu "äääööörggh". Muistaa taas, että missä asuu. Kallio <3<3<3 tulee niin kotoisa olo.
[/q]
Olettaen, et tää lainaamani on sarkasmii, meitsi diggaa näist seuduist. Vaik'en Kallios asukaan vaan Kurvis, voisin ajatella, et koen kaiken tämän siistin. Kyttiä, deekuja ja teinixxxei kyyläämäs toisiaa Ikuisen Vapun Aukiolla sekä porttikongeis goisivii illanviettäjii ei voi olla diggaamatta. Ai nii joo, oon jeesannu samas rapus asuvaa muutamaa herrasmiestä kadult ylös ku ovat nauttineet muutakin kuin kansalaisluottamusta liiankin isolla kädellä eikä oo päässeet tantereelt koivillee omin avuin.
Sörkka = parhaus!
äkkiä kello kuuteen ja pois täält duunista.. ja ei noit asiakkaitakaa tarvis käydä turhan paljoo enää tänää...*igor* nii ja sit nopee myös sunnuntai ku tää lähtis kanarialle viikoks
[q]H3li, 3.11.2007 19:19:
nimenomaan, en mä siit kilareit sais , jos on tunnin, kaks, tai vaik kaks päivää jäles aikataulusta.
[/q]
sama tääl.... (jos ois vastaava tilanne siis)
vaik täl hetken tosin ei oo ketään, kelle "ei_vetäis_kilareita"
mut tolla periaatteella kuitenkin, ei sit tartte turhasta niuhoo!!
[q]Avernian, 6.11.2007 21:48:
Mikä on plafondi?
[/q]
Lamppu.
http://www.kodin1.com/images/3444/small/7893308.jpg
Lasi viskiä tärkeälle ystävälle ja toivolle parantumisesta.
[q]mariq, 21.11.2007 14:44:
Onkohan mulla vaihdevuodet tai jotain
[/q]
Sul on vaihde-elämä Mut kelläpä ei ois...
[q]sapeli, 21.11.2007 14:47:
---
mariq, 21.11.2007 14:44:
Onkohan mulla vaihdevuodet tai jotain
---
Sul on vaihde-elämä Mut kelläpä ei ois...
[/q]
Tai vaihde-päivät
Tosin, keksin juuri ainakin paria näistä hyvistä päivistä yhdistävän tekijän: Solarium! Ehkä edellisenä päivänä nautittu valohoito on vaikuttanut positiivisesti seuraavan päivän vireystasoon..
mua ei oo viel ikinä koskaan kuunaan panettanu näin lujaa =( oisin valmis mennä raiskaan vaik peliautomaatin...
Vois mennä vaiks kylpyyn lillumaan.
Pakko mennä lääkäril käymää myöhemmi viel, ei voi mitään.
Toivottavasti paranisin viikonlopuksi..
Luulin et jonku ihmisen nimi oli sen lempinimi, mut se oliki oikee nimi. En tajuu mitä sen vanhempien päässä o liikkunu ku tollasen nimen antanu :D
Tjooh. Tirsk.
Mutta pääasia on, et mul on iha hyvä fiilis, ku ei oo enää yhtä asiaa mun harteilla painamassa. Olo on mukavan kevyt :)
missä mun joulufiilikset on.. vähän tylsää ku ei tunnu joululta.. mut toisaalt oon ihan liian fiiliksis reissuunlähdöst.. enää 2 päivää...!
Viha.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- ...