Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Oispa jotain konkreettista mistä pitää kiinni ettei vajois aina kun tilaisuus tulee, mistään ei vaan tunnu tulevan enää tarpeeks hyviä fiiliksiä että jaksais olla hyvällä päällä päivän loppuun asti.

Ilotulituksen pauke kuului tänne asti.

Huomenna niin monta ihmistä ketä oikeasti tahtois nähdä enkä tiedä kykenenkö repeämään jokapaikkaan :/

Haha, oonkohan antanut ittestäni jotenkin kovan juhlijan kuvan töissä, kun duunikaveri kysy, että onko tää viikonloppu juhla- vai lepoviikonloppu

olipas kivat etkot lauantaina.
ihania tyyppejä, lämmin ilma ja nalle puh kimble.
oli ehkä kivointa.

Joka ikinen tiistai tässä parin kuukauden aikana olen tullut näihin aikoihin kotiin yhtä hämmentyneenä...tämän aiheuttaa mies, miksi?

[q]Anata, 11.6.2007 15:15:
Jos olisin saanut valita, en olisi syntynyt tälle planeetalle.*hmph*
[/q]
Mistä tiedät millaista jollain muulla planeetalla alkanut elämäsi mahdollisesti olisi?

Jos saisin pennin jokakerta kun on tunnen itteni näin tyhjäks omien ajatuksieni takia oisin varmaan jo rikas mies.

Oon tässä ainakin pari viikkoa miettiny, että mistä saisi hommattua yhden biisin.

Sitten selailin tylsyyksissäni shufflella winamppia ja just se biisi tuli ja ehkä pitkästä aikaa isoin WTF moment xD

Siellä libraryssähä se on ollu kuukauden päivät, oletin vaan automaattisesti, ettei mulla ollut sitä

En koskaan luottanut exääni,vaikka kuinka yritin...ei oo mukavaa juoda yksin siiderii...

neljä. enää neljä. ^^

Taasko Sinkkuelämää mun töllöstä?
Ei voi jaksaa

ihme ihmisii...

oon niin onnellinen et mul on nuo kaks murmelia tuossa *sydän* *sydän*
mua on koko aamun halailtu ja pussailtu kilpaa, jopa tappelu meinas tulla siitä et kumman vuoro on pussata... hih, ihanat pienet

muoks: ja pienempi on niin liikkis ku se ei osaa viel kunnolla pussata ja tulee vaan suu auki antaa kuolapusui... iiiiihana *sydän*

Huh, menipäs aika nopeasti, ihana ilma oli ulkona. Unohdin ihan kokonaan, että tuli varattua pyykkitupa aamuksi. Pitäis olla jo nukkumassa jos meinais herätä sinne ajoissa. Kukahan meil on kylässä, en tunnista ääntä, hmmh.

"kaikkea sitä.."

valmistuis jo toi lasagne!!

Hmm.. Miten mä voin aina olla myöhässä?

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O