Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Voi mietinnät. Voi ajatukset.
Huoh.

:) On mul oikeesti ihan hyvä olla.

onneks ulkona on niin huono ilma, et ihan mielellään meen tänään töihin 10-18...*justjoo*
*grr**igor*

[q]sativa, 3.12.2009 22:29:
Meillä psykologian luennoitsija sanoi, että aika tuntuu aikuisena menevän nopeammin, koska hermosolut eivät enää uusiudu aivokuoressa niin tiheään tahtiin kuin lapsena, vaan ovat enemmänkin löytäneet jo sen tehokkaimman tavan olla siellä ja sykkiä tai jotain - en tiedä kun meni vähän ohitse - jos joku tietää enemmän tästä, niin kiinnostais kuulla!
[/q]
Mulle joku joskus selitti sitä ajan suhteellisuudella. Joka päivä päivästä tulee pienempi osa elämää.

Yes Rocher eli ykäroskis

[q]lostgone, 10.7.2008 15:24:
Nukahdin Euroopassa, herasin Afrikassa.*jiihaa*
[/q]
hienoa että oot päässyt ehjänä perille*hali*
nyt et saa sitten tehdä muuta kuin nauttia reissusta ja ottaa mulle muutaman kuvan sarvikuonoista!*hihu*

on vaan niin ikävä...*uuh*

Oon täs nyt viikon putkee kattonu kaikki maholliset avaruus -aiheiset dokumentit mitä netistä löytyy. Ihan järkyttävää kuinka niihin voi hurahtaa. Tajusin äsken että olin sitte puol tuntii selittäny frendille niistä:D
Oikeen huomas kuinka innoissaan se oli että sai kuulla kaikki 7 tapaa miten maailma voi loppua tai kuinka joskus toisen maailmansodan aikana on bongailtu jtn tähden räjähtelyjä.:D
Noh mut anyway ne on tosi mielenkiintosia juttuja. Jos mun matikan numero ois joku muu kun 6, nii musta tulis ihan selkeesti tähtitieteilijä.
Ja voitteko kuvitella, että joku juntti myy kuusta tontteja:D Ja jotku toiset viel juntimmat oikeesti ostaa niitä:D Jenkit*justjoo*

"*nukkuu*"

[q]Aurinkoneiti, 2.8.2008 00:45:
Mistähän saisi salviaa?
[/q]''It is illegal to import salvia to Finland, but legal to posses and grow inside the country.''
:D Onneksi Salvia huumehörhelö on kotoperäinen kasvi. Hmm. Mitenköhän on ton hullukaalin laita :D
Onkohan sen kasvatus kielletty kun sen joskus mustalaiset (lue:romanit) Suomeen toivat?
Nyt niitä löytää erityisesti Suomenruotsalaisilta alueilta.

Mielummin tota

[q]Aurinkoneiti, 3.8.2008 00:00:
Aattelin vaan sitä ruoan maustamiseen ja lääkinnälliseen tarkoitukseen. En tiedä hullunkaalin kasvatuksen laillisuudesta mitään. Kaverini kertoi sen rehottavan Someron suunnalla erään vanhan mökin nurkilla. En muista oliko sitä istutettu vai oliko se levinnyt itsestään. Mutta kaverini sai siitä voimakkaan allergisen reaktion.
[/q]Aborttiako meinasit :D Tujonilla ei tietääkseni ole hirveästi lääkinnällisiä ominaisuuksia sen lisäksi. kerro toki niistä jos viitsit. Ei menny kaveris sekasin? Sitä käytti esim. shamaanit sianihran kanssa hallusinogeenina (älkää saatana kokeilko. Se on hulluruohoakin myrkyllisempaa) sianihraan sekoitettuna iholle levittämällä...

Naapurissa on bileet. Hirvee öykkälämöykkälä, ja ovi oli ollu auki ja niiden kissa tuli mua vastaan rapussa kun tulin töistä. Melkein oisin osannu sen katseesta lukea että "pelasta minut, korviani särkee" Mutta pitäkööt bileensä, sillä kundilla on tänään 18-vee synttärit ja niillä on häätö kuukauden päästä edessä. Nauttikoot siis, kerran sitä vain täysi-ikäisiksi tullaan

jos mä olisin enemmistö, olisin fasisti.

onks täs elämäs enää muut ku työ*ding*

pari tuntia takaisinpäin :P

*kohinaa*

Now gimme sum money?

Klubituksen pilvenpoltto taisi aiheuttaa sen,että kaikki on kadonnut pimeyteen tai mustaan aukkoon.
Eihän täältä enää löydä mitään järkevästi. En tykkää tästä mustuudesta. :D
Kaikki on mustaa!

Sanos muuta

[q]Sand3, 26.1.2009 11:13:
[avautuminen]
Miksi joistain asioista tulee järkyttävä ahdistus? Sen jälkeen tulee olo, etten ole mitään. Olen tyhmä ja aivoton. Huoh. Ja mitä enemmän tästä asiasta joutuu kuulemaan / mietimmään, sitä enemmän tulee vain henkisesti paha olla.
[/avautuminen]
[/q]

et ole ainoa jos se yhtään lohduttaa

[q]UkeUke, 26.6.2010 16:09:
---
-Equalizer-, 26.6.2010 11:29:
rupee olee jo pahimmat möhläykset ynnä muut selätettty täs elämäs*hymy*sekin mennyt kaaliin että ei pidä ihan joka ihmiseen luottaa

---

Heh.. Joo vaikka mulla ikää reippaasti vähemmän onki ni tuntuu siltä, että ei ehkä niin naiivi kannata olla maailmalle mitä haluais olla. Paska juttu.
[/q]

ehkä pahin just tämä että sitä ollaan niin kaveria silloin kun rahaa on ja sitten kun ei ole kadotaan paikalta pois..mutta minkäpä sä teet sitä kun maailmaan mahtuu näköjään mitä tahansa..enää en olekaan niin luottavainen kehen tahansa ihmisiin ja elelen hyvin hiljaksiin. meinasi tulla vain hirveät sotkut ja kaikki kaatua mutta selätin kaikki ongelmat eikä näin käynytkään koska siellä olisi mennyt moni muu mukana jorpakkoon samalla. ikä myös pistää viisastumaan näistä emämöhläyksistä perusteellisesti. rahalla et saa ystäviä se on käynyt jo selväksi..minä voin kirjoittaa tämän tänne koska minulla on ihmisiä jotka ajatelevat että miksihän en ole kemuissa enää käynyt. tuota pikaa rupean kyllä taas käymään enkä tyystin katoa.:s I Miss you all

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O