Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 187
- Seuraava »
Päivän mantra: "Pidä sitä seikkailuna"
Toistan itseäni, mutta sitähän ne mantrat on ja tällä mennään taas
"Pidä sitä seikkailuna"
Kummasti tuntuu olevan vähän hauraalla tasapainolla tämä huolellisella vaivalla kasattu hyvä mieli, kun pohjimmaisena kuitenkin kiristää niin pirusti.. Mutta, kuten kaikki tiedämme, sellaista kiristelyä ei oo mihin punkku ei auta! Jahka siis sorvi minut päästää, suuntaan punkkukaupan kautta perjantain viettoon Onhan sentään paljon kaikkea kivaa luvassa!
Niin se taitaa olla että ihminen on tyytyväinen kun sillä on kaikki mitä se tarvitsee, mutta onnellinen vasta sitten kun saa jotakin mitä haluaa.
Olipas sellaiset vibat, että teki mieli kääntyä ovelta takaisin. Kävellä autolle, ja porhaltaa tuhatta ja sataa kottiin. Mutta kun työpaikalta ei viitsi tehdä sellaista katoamistemppua. Ja ne vibat vaan olivat koko illan siellä.*poks*
On se jännä, miten joku pystyy aiheuttamaan mussa sellasen olon, että oon tämän henkilön mielestä jotenkin ällöttävä, etova, likainen, iljettävä.. mitä noita ei-niin-mukavia sanoja nyt onkaan :D
:[
Pitäisköhän mun lopettaa bileissä käynti kun mä en enää osaa nauttia vaikka olis kuinka hyvät kekkerit.. :/
[size=1]Tai sit mua ei ole vaan halittu tarpeeks..[/size]
http://konemetsa.net/news/14/the_konemetsa_crew_have_decided_not_to_arrange_the_festival_in_2010/
tuolla lukee jotain :P katsoppas hihiii..
---
---
Oon niin innoissaniiii äää nyt sain tietää että...
"Vuonna 2010 Konemetsää ei järjestetty, mutta nähtävästi vuonna 2011 järjestetään." ♥
IHANAA!
---
Whaaaaat!! Mistä infoa??
---
Noihan on samat infot jotka tuolla on ollu jo vuoden, eli en menis liikoja hehkuttelemaan.. Mitään uutta ei ole kuulunu koko vuoteen.
Jos tänään jaksaisin olla puolisen tuntia pidempään töissä, ja huomenna myös, saisin ens viikolla pidettyä kaksi palkallista vapaata yhden sijaan :) Se olis ehkä ihan jees.
Ja si oiskin pian viikonloppu :) jännittää ehkä. Ja pelottaa valmiiks se hemmetin automatka. No, ehkä mä selviän.
Oon niin innoissaniiii äää nyt sain tietää että...
"Vuonna 2010 Konemetsää ei järjestetty, mutta nähtävästi vuonna 2011 järjestetään." ♥
IHANAA!
Noihan on samat infot jotka tuolla on ollu jo vuoden, eli en menis liikoja hehkuttelemaan.. Mitään uutta ei ole kuulunu koko vuoteen.
Kappas Jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin pian pitäisi alkaa kyllä tulemaan jotain lisäinfoa jos ne järjestettäisiin.
Kappas Jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin pian pitäisi alkaa kyllä tulemaan jotain lisäinfoa jos ne järjestettäisiin.
Jeh, sillon joskus muinoin oli liput myynnissä joulukuussa.. Ettäh.. Huonolta näyttää.
Nyt vois olla yks kappale ihkukiksubileitä paikallaan.*jiihaa*
Odottamisen aika on PITKÄ ja mulla on iha ihmeellinen olo. plop.
A friend in needs a friend indeed,
A friend with weed is better.
[q]sapeli, 1.11.2007 13:44:
potuttaa? se rumempi sana mikä tulee mieleen ei mahtuis tohon
[/q]
Se o tollane valintatehtävä :D kaikki käy, mitkä sopii tohon kolmen viivan sisään :D
öhhh ahistais.
Fail.
Jos sitä si taas vaihteeks boottais koneen.
Hm, mitäköhän mä laittasin huomenna päälle?
Toivottavasti mä en törmää tiettyihin ihmisiin viikonloppuna.
Jänskättäis.
Halp.
Pioneer HDJ-1000-G (Gold Limited)
Päivän sana: MUOVI.
Ässä hihasta: ei kaikki "kultaa" mikä kiiltää.
Jep-jep, näiden testailu osoitti selkeästi sen miten varsin pienin parannuksin sekä kauniilla maalikerroksella vedetään ylihintaa välistä a là made in China.. no, joo sieltähän ne useimpien brändityrkkyjen tuoteperheet jo tietty muutoinkin tulevat.
Äänentoisto piti kutinsa ja paineensietokyky ulottui laajalle.
Matalissa taajuuksissa ja keskiäänien skaalassa ei (toistaiseksi) löytynyt juurikaan moitittavaa. Sitä vastoin taasen kolmikon jumboksi jäi aavistuksen tukkoisella soinnillaan kaikkein korkeimpien äänien erottelevuus, jossa on mielestäni parannettavaa useammallakin kuin yhdella valmistajalla.
Stereo-Mono -kytkin tuo muassaan omaa soittotyyliäni ajatellen suht olemattoman joskin toki tervetulleen lisän. Sen verta vähänlaisesti, kun tuota yhden korvan taktiikkaa tulee käytännössä hyödynnettyä.
Pienoisen pettymyksen aiheutti kieltämättä konseptin kokolailla ylenpalttinen muovisuus, joka (luojan kiitos) ei tällä kertaa välittynyt esim. kuuntelumukavuuteen toiston yhteydessä, jolloin joidenkin mallien ritinärätinä änkee/tunkee kuultavan musiikin sekaan kuin kirppu koiraan.
Itse elementeille olisi jo tämän luokan toistajiin suonut 53mm kupit, leveämmän pannan, alumiinia tuomaan käytännön kontrastia jo kestävyyttäkin silmällä pitäen JA mikä tärkeintä SUUREMMAT aukot muutoin oikein miellyttäviin korvapehmusteisiin, jotka poissulkivat ulkoisia häiriöitä odotettua huomattavasti paremmin.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...