Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Kaikki loksahti paikoilleen ja on nyt niin kuin niiden pitääkin olla, kun kumpikin on rehellinen itselleen ja toiselle niin asioilla on tapana järjestyä. Ja tällä kertaa ne järjestyivät juuri parhainpäin. Joku voisi samaisessa tilanteessa kuvitella menettäneensä jotain eikä kykenisi näkemään sitä kaikkea hyvää, mutta itsestäni tuntuu että olen sata kertaa rikkaampi kuin ennen.

*sydän*

Huuda kun tarviit mua
ja mä lupaan sulle etten mä tarvi ketään muuta ku sua

Vanha elämä alkaa haalistua, pyyhkiytyä pois mielestä. Kohta sitä ei enää ole olemassa. Uusi elämä alkaa...

Mä en haluuuu mennä töihin...*grr*
Mutta kaipa sinne pitää nyt lähteä..

Uusi vaihde uudet kujeet. Pitää unohtaa kaikki aikaisemmin oppimansa ja kuunnella kahden omituisen, mutta mukavan Jenkin höpinöitä miten asiat nyt sit toimiikaan. Ammattisanasto ja lyhenteet hieman hämää mut aika luottavaisin mielin tässä rullataan omalta osaltaan, kolleegasta en voisi sanoa samaa :D

Lisäys: Ei kettu et on muuten pähee uus systeemi

Jos kulkee samaa polkua pitkälle, voi oppia sen polun mahtavimmat salaisuudet ja ehkä löytää onnen. Jos kokeilee monia eri polkuja, voi oppia että niillä kaikilla on hienoja salaisuuksia, ja ehkä löytää onnen.

..olispa jo lauantai...*blush*

tartteis varmaan alkaa siivoomaan kohta, kun tuli laiskoteltua viime viikko sen suhteen ku ei koulun jälkeen jaksanu enään välittää vaik vähän pölystä oiski ollu,meni vaan suoraan päikkäreille ja illal ei sit enään halunnu siivoo*tirsk**tirsk*

Kaksi puolivuotiasta koiraa on riehunu keskenään jo 4 tuntia.
Kaunkohan ne meinas vielä jaksaa?
Ja onkohan meidän takapihasta mitään jäljellä sen jälkeen?

Ihan kauhee autokuume..

[q]lostgone, 27.12.2006 19:07:
Enkä ensi kerralla solmi pikkuveljen pitkiä hiuksia penkin niskanojaan sen ajaessa autoa.*justjoo*
Lupaamattakin on selvää, etten - pikkuveljen kaverin tavoin - fiksusti kuse sen auton sivuikkunaan/auton ollessa liikkeessä, jonka kyydissä pitäisi päästä kotia baarista.*nauru*
[/q]

harmi, että mun pikkusiskolla on lyhyet hiukset. :(

Tällä hetkellä pitäisi olla varmaan paljonkin ajatuksia mutta..Kunpa voisin palata puoli vuotta taaksepäin, tekisin monet asiat toisin..

Harmittaa kun tuhlasin tänään "shoppaillessa" enemmän rahaa ku mitä oli tarkotus..*poks*
nyt sitten kotiin päästyäni tajusin ostaneeni paljon kaikkea turhaa,enkä pysty olemaan ilonen niistä tarpeellisista asioista jotka sain hankittua(ne joita lähin hakemaan).
Ens kerralla sit taas viisastuneena liikenteeseen..

[q]ee102, 11.5.2005 19:21:
"Pitäisköhän aloittaa nettilakko?"
[/q]

Ei.

Kylläpäs oli ihana päivä*plur* Aurinko,parasta seuraa,kahen tunnin rullaluistalulenkki,jätskiä ja yhen kivan viekussa makoilua*plur* ja kohta iloisin mielin unimaahan*nukkuu*

Pitäs varmaan mennä kauppaan...ennen ku se menee kiinni...*ding*
No,onneks se on tossa 2min. kävelymatkan päässä, ni kerkeen jos lähen vasta vähän ajan päästä*iloinen*

Fiiliksissä uuden mikserin myötä, joka saapuu huomen postiin. :) myös äiteen lettuja venailen, ku yläkertaan asti tuoksuu =D

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O