Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]Vampyrella, 28.4.2010 12:59:
Heh! :D Mä just mietinkin, että pitäis printata toi jääkaapin oveen, niin ei pääse unohtumaan oikeanlainen asenne.
[/q]
Mä niiin suosittelen et teet niin, päivittäinen hymyvirnistys taattu

Alla mun oma ehdoton suosikki, ei voi virnistämättä joka kerta kun ton näkee

Oon niin innoissaniiii äää nyt sain tietää että...

"Vuonna 2010 Konemetsää ei järjestetty, mutta nähtävästi vuonna 2011 järjestetään." ♥

IHANAA!

Whaaaaat!! Mistä infoa??

[q]mariq, 28.4.2010 13:46:

Tää on kans must hyvä:

[/q]
..toi oli eka mikä oli magneettina jääkaapin oves, sain kaverilta synttäri lahjaks<3

plus Vampy: [size=18]x) <3[/size]

[q]Freja, 28.4.2010 13:10:
Mul o jääkaapin oves tällane:
http://farm3.static.flickr.com/2326/2515694702_692348e8a7.jpg
[/q]
Heheeheee, ihana *tirsk**pepsodent*

http://konemetsa.net/news/14/the_konemetsa_crew_have_decided_not_to_arrange_the_festival_in_2010/
tuolla lukee jotain :P katsoppas hihiii..

---
Oon niin innoissaniiii äää nyt sain tietää että...

"Vuonna 2010 Konemetsää ei järjestetty, mutta nähtävästi vuonna 2011 järjestetään." ♥

IHANAA!
---

Whaaaaat!! Mistä infoa??

täytyy myöntää, että äskeisen visuaalisesti todistamani jpg-kuvan konteksti oli vulgaariudessaan sellaista, jotta se jopa minussa edisti suhteellisen hyvin ruumiini pyrkimyksiä sisältönsä tyhjentämseen oraalisesti

NICE! :)

"Hiihtäminen kiinnostaisi, voisi suksia vittuun"

[q]Quakey, 12.8.2009 03:01:
elämä tuntuu muuttuvan monimutkaisemmaksi sen myötä kun lomat loppuu -_-'
[/q]

nytkö vast huomasit*toktok*

"The world is like a ride in an amusement park, and when you choose to go on it you think it's real because that's how powerful our minds are. The ride goes up and down, around and around, it has thrills and chills, and it's very brightly colored, and it's very loud, and it's fun for a while.

Many people have been on the ride a long time, and they begin to wonder, "Hey, is this real, or is this just a ride?" And other people have remembered, and they come back to us and say, "Hey, don't worry; don't be afraid, ever, because this is just a ride." And we...kill those people. "Shut him up! I've got a lot invested in this ride, shut him up! Look at my furrows of worry, look at my big bank account, and my family. This has to be real." It's just a ride. But we always kill the good guys who try and tell us that, you ever notice that? And let the demons run amok... But it doesn't matter, because it's just a ride. And we can change it any time we want. It's only a choice. No effort, no work, no job, no savings of money. Just a simple choice, right now, between fear and love.

The eyes of fear want you to put bigger locks on your doors, buy guns, close yourself off. The eyes of love instead see all of us as one.

Here's what we can do to change the world, right now, to a better ride.
Take all that money we spend on weapons and defenses each year and instead spend it feeding and clothing and educating the poor of the world, which it would pay for many times over, not one human being excluded, and we could explore space, together, both inner and outer, forever, in peace."

Neidillä on tänään taas Bill Hicks Appreciation Day *sydän*

Vihdoinkin kämppä missä asun myytiin, mutta muuttoa pukkaakin sit elokuun lopussa.
Pieni kämppis idea oli jo mielessä, mutta sekin nyt kuopattiin kun kaveri ei pystykään muuttamaan Helsinkiin nyt syksyllä.
Katsoo nyt että mitäs tässä oikein keksiikään, onneks sitä asioilla on tapana kääntyä parhain päin :)

Ärsyttää ku jengi on jatkuvasti maassa erinäisistä syistä. Ehkä mä oon vähän tunnevammanen, mut mä en pysty samaistumaan kovinkaan monen itsesääliin, jotka johtuu ihan arkipäiväisistä syistä, ei elämää mullistavista tapahtumista. Ihmiset käyttävät suruaan hyväkseen lähipiirin kustannuksella. Pyydetään palveluksia, joita ei tarvita, ja joita ei tarvitse maksaa takaisin. Käyttäydytään miten huvittaa, jälleen muiden kustannuksella. Rupee vituttaa. Tässä mun lista, jota ei tarvitse noudattaa, mutta jos jotain surupalveluksia multa haluaa, niin kannattaa.

Mulle saa soittaa jos:

1 § Sulla todetaan syöpä, tai muu vakavasti vammautava, tai fataali sairaus.

2 § Lähipiirillesi on tapahtunut artiklassa yksi määritelty asia.

3 § Sua vaan yksinkertaisesti ahdistaa, tai masentaa jokin muu, kuin riita kaverin kanssa, potkut ilman yli yhden ihmisen käsittävää ruokakuntaa, tai kaksi viikkoa kestäneen seurustelun, johon et ollut vielä ehtinyt edes asennoitua vuoksi.

Muuten voit mun puolesta lähteä maanpakoon.

Aamen.

PS: Älkää antako surulliselle lapselle aina vaan karkkia ja haleja. Antakaa niiden välillä itkeä yksin..

PPS: Surumieliset on ihan mulkkuja.

Matkustushimo iski oikein olan takaa, tekis mieli vaan pakata rinkka ja lähtee vähän kiertelee eurooppaa x) Matkakassaa keräämään siis!

Ja toisekseen, en muista milloin olisin odottanut mitään yhtä paljon kuin tulevaa perjantaita; Ihana tulee pitkästä aikaa kotiin <3 .... JA saan tietää uudesta duunista et sainko sen paikan vaiko enkö *pökr*

...voisko jo olla perrrjantai, jookosta? *kärsimätönhymiö*

Löysin eilen illalla ompelupakin pohjalta vanhat neulepuikot ja villalankaa, ja muistin, et mähän osaan kans neuloa ... tosin siitä on kyllä melkein kymmenen vuotta ku mitään viimeksi neulonut, mut kyl sitä vaan ihmeen kaupalla muistikin miten silmukat tehdään etc. joten kyhään tässä nyt itselleni säärystimet testiksi.
Se on kyl jännä et miten asioita voikaan noin vain unohtaa, mutta ihan yhtä jännää kuinka nopeasti ne muistuvatkaan tarpeen tullen takaisin mieleen :)

Two can be as bad as one;
it's the loneliest number since the number one.

Montakohan Ristoranten mozzarellapizzaa oon syöny elämässäni? Mietin vaan. Satoja.

Hih, tuli mieleen se yksi mozzarella pizza minkä ostit hirveeseen nälkään shelliltä ja lämmitit sen sit mikrossa, kun kukaan ei saanu sitä kaasu-uunihärpäkettä toimimaan siel vanhassa meikun kämpässäs

Juuri kuin odottamasi asia tapahtuu ja annat itsesi olla siitä riemuissasi, kuulet asiaan liittyvän lisäyksen joka pilaa koko homman niin pahasti, ettei sinua voisi kiinnostaa osallistua koko juttuun enää vittuakaan.

ja vielä caps lock päivä innoittamana;

HELVETTI ETTÄ IHMISTÄ VOIKIN VITUTTAA.

Tunnistan taas tarpeeni kirjoittaa.

Koko skene perustuu eskapismiin. Ihme läppää et siihen sallitut keinot pitäisi standardisoida kollektiivisesti.
Pääsylippu suodaan niille, jotka kykenee joogan, laaserin ja basson avulla pakenemaan banaalia elämäänsä, jossa ei individualismille ole tilaa. Loput on paikalla pilaamassa skeneä.
''limudisko sen olla pitää'' Vaan annatko oikeutta valita?

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O