Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Kaakaota vai teetä?

..krhm...seksiä.

Olen tässä miettinyt, että olisi hienoa ottaa norsu parvekkeelle. Sen vois tuoda sinne ihan pienenä niin et se mahtuis ovesta ja antaa sitten kasvaa

Sitten en kyllä tiedä mitä sillä tekisin

Mut kaikkein hauskinta olis kuitenkin sanoa kavereille, et hei, ei me voida kaikki mennä yhtä aikaa tupakalle, ku siellä on se norsu ja sinne ei mahdu

Et tällaista tänään

Miksen mä tiedä mitä mä haluan, luulin tietäväni ja haluavani, mutta epäröin.. Miksei kukaan ihminen johon törmään myöskään tiedä mitä haluaa.. vois joskus olla helpompaa tää ihmissuhde_karuselli
Melkein koko päivän mun mieli pyörittelee ikuisuuskysymyksiä ja muita tosi_vakin'_syvällisiä pohtimisia

minä voisin ottaa kaikki nämä pennit mitä on kertynyt... nimimerkillä rahapulassa...

Oispa jos ens perjantai ja absintit käynnistymässä*hih*

[q]MaSari:
---
äm:
Joku voisi kehittää esimies-kengät.
Niissä olisi kulkusia tai muita mekastimia ja niiden lähestymistä ei voisi olla huomaamatta.
Nyt havahdun liian usein siihen, että esimies seisoo takanani, kun suoritan asiattomuuksia koneellani. Tyyppi on ilmestynyt siihen hiljaisuuden keskeltä. Spuuki.

---

Mun pomo pitää sellasta ihana avainnippua mukanaan joka hetki, joten tiedän varmasti missä se menee Tiedän siis valmistua etukäteen siitä, että se ei varmasti yllätä mua istuskelemasta

[/q]

Onneksi itse saa olla duunis omassa kopissa ja välillä ovelle jopa koputetaan, ennenkuin tullaan käymään.
Ei pomo näe helposti jos jossain onkin istuskelemassa aktivoimatonta biomassaa.
(Ai miten niin koko ajan klubituksessa...*nauru*´)

[muokattu 18.4.2004 14:55]

mutsilla on tänään synttärit. ja se on huomiseen asti 300km:n päässä. pitäsköhän sille soittaa...?

Mun aamu alkoi väärin, ku huomasin leivän väsättyäni, että kahvi on loppu.
Jäi leipä syömättä.

Näin aamupöhnässä en voi tajuta miksi Butt-Ugly Martians on suomennettu Mahdottomat
Marsilaiset.

Miksei voi vaan lukea kiltisti tenttiin? Miksei??

Olispa huomenna vapaata..

en haluu mennä kouluun..
se o iha plöö...mesta....
mut kai sitä on sit pakko...
jep..

Haaveilen olevani jossain älyttömän isossa sängyssä,pehmeiden tyynyjen ja peittojen keskellä...jossain kivassa seurassa...

Miks mä olen hereillä tähän aikaan?

Ärsyttävää kun masentaa...
Ja tiedän syynkin, joka on vielä masentavampi

[muokattu 3.5.2004 00:33]

”Kylläpäs mulla menee tällä hetkellä koulu päin persettä”

\”jos et tiedä missä olet niin et voi olla eksynyt\”

[q]mayah:
Sunnuntaimuusit on turhia.
[/q]

Miks mä oon liika aikasin duunis ja joutuu hengaan klubbaris ihan vapaa-ajallaan*ding*

O