Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

bunkakuun ;)

\\\"pitäiskö mitata kuume, jos sitä on, voin hakee saikkuu... mut ei siit oo mitään iloo ku en oo nyt vähää aikaa töissä, joten en sit ehkä mittaakkaan...\\\" --> rajikseen!!!

Pitäiskö jo mennä nukkumaan, ei oo mitään tekemistäkään.. eiku katonpa mitä tossa topikissa on

*poks*Garo*nukkuu*

[q]devisss:
Miten voi olla beautiful within, ja beautiful without?!
[/q]

En nyt tiedä onko tämä itsestäänselvyys monellekin, mutta "without" tarkoittaa siis tässä yhteydessä "ulkopuolisesti" - ei "ilman" niinkuin yleensä. Ja pyydän anteeksi jos tässä oli ihan jostain muusta kysymys.

Doublejee tii ef meit? vittu. örk. pitäs nukkua. ei jaksa. mitähän vittua sitä nyt. ei jaksa. vittu et noi starbat on kaukana. vittu kun pitää olla niin paska kamera, ettei saanut tuosta siilistä äsken hyvää kuvaa. millonkohon se kiippari tulee? mitä vittuu. ei jaksa. miksen mä tehny sitä duunia tänään, ää vittu ei jaksa. vois mennä nukkumaan

mitä on tapahtunut saako entistä takaisin pitäiskö vaan luovuttaa antaa olla, saadaankohan se kämppä, onko pakko lähetä kaverin mökille viikonlopuksi, mitä tehdä anvilin kans, onko rahaa ruokaan, millon tää ruotsintunti loppuu.. taisin saada jo paljon rahaa...

mitähän sielä on ruokana ja uskaltaako tota ruokaa ees syödä?*ding*

[q]sapeli:
Yritänpä löytää jokaisesta päivästä päivän *hymy*:n... Siellä se jossain lymyilee - toisina päivinä tosin se suorastaan hyppää naamalle, joskus sitä pitää vähän aikaa etsiä.
[/q]
Ja silloin tällöin sitä pitää tonkia henkihieverissä ei sikäli, on se aina vaivan arvoista.

Miten toi nainen voi muka itkeä tossa leffassa? Se on panttivankina, suu teipattuna ja se itkee. Nenähän menee tukkoon tolleen parkuessa, mitä kautta se muka hengittää? Korvillako? Pyh. Tyhmä leffa.

mietin josko menis suihkuun, pistäis ittensä kuntoon ja sen jälkeen lähtis kauppaan

[q]äm:
Miten toi nainen voi muka itkeä tossa leffassa? Se on panttivankina, suu teipattuna ja se itkee. Nenähän menee tukkoon tolleen parkuessa, mitä kautta se muka hengittää? Korvillako? Pyh. Tyhmä leffa.
[/q]

Aivan totta....

Blop.

Tajusin kauppareissulla (sellaisen metsäpolun kautta missä ajatus saa vaeltaa) että mulla on elämässäni nyt kaikki oleellinen mitä olen koskaan toivonut tai halunnut - kaikki muu on vain sivuseikkoja. Mä luulen että se ei oikein vielä ole edes kolahtanut tajuntaan - tai sitten se ei edes yllätä... Loppujen lopuksi en yhtään vähempää elämältäni odottanutkaan, enpä vain tiennyt että juuri nyt asiat olisivat näin hyvin. Tämä on niitä päiviä kun tajuaa kuinka hyvin asiat oikein on.

V*****aa niin maan prkleesti... ei yhtää hyvät fiilikset täl hetkel...*grr*

Yritänpä löytää jokaisesta päivästä päivän *hymy*:n... Siellä se jossain lymyilee - toisina päivinä tosin se suorastaan hyppää naamalle, joskus sitä pitää vähän aikaa etsiä.

niskat jumittaa duunissa... aaaarrrghh!

Salille pitäis mennä kun pääsis vaan ovesta ulos.. vaatteetki pakattu jo.*haukottel*

Mietin mihin seuraaviin bileisiin pääsen osallistumaan ja samalla mietin mitähän helvettiä tekisin seuraavaksi

Reaalin alustavat pisteet nyt 34,
vanha E:n raja on 32, tavoitteeni
oli E.

Mutta säilyykö raja ja pisteet samana siihen asti,
että se arvosana tulee sieltä...

En kestä odottaa niin kauan...

O