Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- ...
- 187
- Seuraava »
Jos tästä tsemppais ja siivois ja tekis safkaa ja kävis kaupassa ja maksais laskun ja kävis vaihtaa yhen jutun ja lähtis sit duuniin.. Niin, tai sit menis nukkumaan
[q]äm:
Työpaikan jääkaappi on täynnä siideriä ja koska mä en ollut pikkujouluissa, niiden täytyy olla mua varten. Eikös joo?
[/q]
ilman muuta - ja muut ilman*piis*
Hmm..saatana ku sais sen kunnon Basarin siis oikee saksalaisen!*joo*
ja nomicin lahna puheet,,,*justjoo**täh*
Mitäköhän tähänki topiccii on heitetty.....plaaah, jatkan siivousta
Mitä kirjotan kaverin synttärionnitteluun?
Mietin notta syödäkkönä kepappia tahi eikönä syödä...
mulla on mielessa pannulla oljyssa paistetut leivankannikat joitten paalle laittaa lajan ravitsemusrasvaa ja kylmasavulohta <3
sita menulla tanaan kun paasee kotiin <3 <3
mista esim chicane on saanut ideansa biiseillensa.. *ding*... vois menna nukkumaan... heh...
saisinko mieluummin pinnin?*piis*
Olisi jo huominen.*malttamattomana*
[q]Avernian:
onpas taas turha topikki
[/q]
Olemme samalla aaltopituudella...
jos tänään jaksais mennä kauppaan,.. huoh...
Champion NIGAA!!!
Paras topic Evah!
Aaaaarrrrgggh
[q]äm:
Joku voisi kehittää esimies-kengät.
Niissä olisi kulkusia tai muita mekastimia ja niiden lähestymistä ei voisi olla huomaamatta.
Nyt havahdun liian usein siihen, että esimies seisoo takanani, kun suoritan asiattomuuksia koneellani. Tyyppi on ilmestynyt siihen hiljaisuuden keskeltä. Spuuki.
[/q]
Kehotan hankkiutumaan (joo, helpommin ehkä sanottu kuin tehty) sen kokoiseen pikkupomo-asemaan, että voit vähän vapaammin sijoitella työpistettäsi. Itse silloin joskus NuMedia-päivinäni hankkiuduin pomottamaan tiimiäni suojaisimpaan cubicleen, johon ei päässyt (tai nähnyt) kuin yhdestä suunnasta kiertämällä ja noinkin ainoastaan niin että mulla oli vähintään hyvät 10 sek aikaa vaihtaa näytön näkymät Monkey Islandista Exceliin syventymään projektiaikatauluihin.
*sydän* syrjäiset cubiclet ja hyvään kulmaan sijoitetut 19-tuumaiset. *sydän*
[muokattu 18.2.2004 19:41]
Jesh! voin lähteä koululta kotiin! ...syömään ja nukkumaan...*nukkuu*
vaikka itseasiassa mieli tekisi siiderille
[q]Orfeus:
Oispa jo ens perjantai ja absintit käynnistymässä*hih*
[/q]
Todellakin*joo*
Olipa söpö. Ja vaikutti pelottavan mukavaltakin...
vittu ku jaksais tehdä edes jotain...
[q]SyndroDome, 22.9.2008 23:50:
Jäbä oli hetken hiljaa kunnes totes "tuli puhelu kaks minsaa sitten. Faija on kuollu" Mitä oikeesti tohon voi sanoa? Menin aika hiljaseks vaikka erittäin sanavalmis olenkin. Ei vaan oikeen löytynyt sanoja.
Laitto kyllä taas kelaamaan, että miten nopeesti se elämä voi muuttua.
[/q]
Niin... ei niitä sanoja löydy kun on tarpeeksi vakava paikka. Tunteet valtaa alaa sen verran. Eikä siinä ole mitään pahaa.
Mä en varmasti osaisi sanoa mitään meidän Henkan kihlatulle tai äidille, ainoastaan halata ja itkeä yhdessä.
Elämä voi todellakin muuttua hetkessä. Ei sellaiseen tarvitsekaan olla olemassa valmiita sanoja.
Huomenna koitan mennä töihin. Onneksi meidän lähiesimies oli ymmärtäväinen ja antoi mulle luvan tuoda surun mukanani, vaikka itse en sitä haluaisi varsinkaan asiakkaiden taakaksi mukaani ottaa. Toisaalta, suru kuuluu elämään, halusimme tai emme.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- ...
- 187
- Seuraava »