Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- ...
- 187
- Seuraava »
[q]Vampyrella, 11.8.2009 22:58:
Muhun on kyllä iskenyt ihan mieletön negistelyaalto, mutta toisaalta ei mikään ihme näillä univeloilla ja väsymystiloilla. :( Pirhana!
[/q]
Siellä se Jesse-Possu röhisee!
Eka kerran iski pelko yksinasumisesta.
En jaksais odottaa enää hetkekäkään.
[q]Ana-5000, 25.8.2008 16:18:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[/q]
Make that a double.
[q]Ana-5000, 25.8.2008 16:50:
---
Rubicon, 25.8.2008 16:46:
---
Ana-5000, 25.8.2008 16:18:
---
Make that a double.
---
[/q]
Cheers, mate.
elämä tuntuu muuttuvan monimutkaisemmaksi sen myötä kun lomat loppuu -_-'
Mä mietin miks nainen sanoi minua huonoksi rakastajaksi. Kohtuuton väite minuutin näytön perusteella..
[q]Annakins, 25.8.2008 16:08:
[/q]
Mä jaksan, mut en silti haluais, ku haluisin mieluummin kaiken tänne mulle heti nyt. Mikä lasketaan alkuviikoks? Keskiviikkoon asti?
[q]anniharha, 25.8.2008 20:22:
---
Annakins, 25.8.2008 16:08:
---
Mä jaksan, mut en silti haluais, ku haluisin mieluummin kaiken tänne mulle heti nyt. Mikä lasketaan alkuviikoks? Keskiviikkoon asti?
[/q]
En mä tiedä kun 2 viikkoakin on näköjään 3 viikkoa ja päivät viikkoja :/
Ensilumi!
Ehdin nähdä 1,5h päikkäreillä niin häiritseviä unia et huhhuh :S
Onpas perkeleen tylsää.
...missä sä oot?
"Light up, light up..."
...Voi perkele?
..
hitto kun kuumemittari on rikki. ei tässä oikeen oo mitään tekemistä niin vois samantien mennä nukkumaan.. heti tupakan jälkeen
Tänään ei oo yhtään niin huono päivä ku eilen Vaik unohin avaimet ja lompakon kotiin..
Mietin äsken, että miksi ihmiset tekevät uudenvuodenlupauksia ja mikä niiden funktio on siinä vaiheessa kun ne on unohdettu pääsiäiseen mennessä kuitenkin..?
Itse en ole tehnyt ns. "lupauksia" uudelle vuodelle enää vuosikausiin.. Ehkä korkeintaan luvan unohtaa/olla lupaamatta mitään..
Tällä hetkellä mielessäni onkin ajatus siitä että voisi oikeastaan esittää toiveita uudelle vuodelle lupauksien sijasta..
[q]H3li, 25.8.2008 21:23:
Lisäksi oon naureskellu mun toisen ystin viikonlopputoilailulle, sain todella hauskoja mielikuvia puhelun perusteella *sydän*
[/q]
lol *sydän*
[q]Optik, 2.1.2009 09:06:
Mietin äsken, että miksi ihmiset tekevät uudenvuodenlupauksia ja mikä niiden funktio on siinä vaiheessa kun ne on unohdettu pääsiäiseen mennessä kuitenkin..?[/q]
Luulen että uudenvuodenlupausten perimmäinen idea olisi saada ihmiset miettimään millä tavalla he voisivat kehittää itseään tai elämäänsä parempaan suuntaan, mutta aika usealla uudenvuodenlupaukset liittyvät asioihin mitä he eivät haluaisi tehdä, mutta kokevat jonkinlaista painetta yrittää tehdä kuitenkin. Usein uudenvuodenlupaukset liittyvät erinäisiin paheisiin (mässäily, laiskottelu, tuhlailu, jne), mitkä kuitenkaan eivät ole välttämättä muutettavissa jollei ihminen itse niin todella ole päättänyt tehdä - ja silloinhan tuon päätöksen voi tehdä minä päivänä hyvänsä.
Itse tein "uudenvuodenlupauksen" siitä että pyrin johonkin kuoroon, harrastelijateatteriin tai larppiryhmään, koska haluaisin kehittää esiintymiskykyäni sekä ulospäinsuuntautuneisuuttani. Tosin tämä taitaakin kuulua enemmän tuohon "minkätahansapäivänlupaus"-kategoriaan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- ...
- 187
- Seuraava »