Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- ...
- 187
- Seuraava »
[q]martina, 28.5.2006 13:55:
tekis mieli vetää perseet.
[/q]
Tervetuloa kerhoon, on hyviäkin päiviä...mutta tämä päivä sisältää roiman annoksen ultimaalista v*tusta. Vaikka tein lupauksen olla juomatta 3kk... Tämäkin menee varmaan masiksen piikkiin, ei pitäisi alkaa miettimään omaa elämää ja mitä sen kanssa tekisi.
Tarttis ostaa uus koru kieleen.. Kesän lopulla aina suoritan sen, ja nythän se ois taas aika uusia.
Mihin on kadonnu sanoma biisien sanotuksista?
Selailin eilen Youtuubia, ja rupes tulee ikävä ysäriä ja bändejä kuten Bad Religion ja Rage Against The Machine joilla oli oikeesti jotain sanottavaa. *eikä*
edit: lol
Joskus vain tulee sellainen olo, että tekisi mieli olla yksikseen jossakin kaukana luonnossa nuotion ääressä tähtikirkkaan taivaan alla, kuunnella nuotion räiskintää, katsoa taivaan tähtösiä, mietiskellä niitä näitä, jouda kupillinen tai kaksi nuotiolla keitettyä kahvia ja päästä eroon kaupunkiympäristön häiritsevästä hälinästä. Tällä hetkellä on juuri sellainen olotila, olla vain ja rauhoittua.
Janoinen ja nälkäinen rakkaudenkaipaaja.
Miksköhä suomessa ei oo samallaisia clubeja homoille ku esim. saksas. Ja heteroille kans. Thnx.
Pienehkö nettiriippuvuus kehittynyt. Ja se netti tulee toimimaan vasta maanantaina.... ei muuten haittaisi yhtään tämä ero kyseisestä asiasta, mutta kun työnhautkin toimii parhaiten sitä kautta.
En muista, mitä opettaja pyysi minua tekemään tänään.
On olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita, ettei niistä puhumalla selviä.
Puuh. Sitä tuntee treenanneensa eilen pitkästä aikaa.
Jääkiekkoilijoiden puhe puhe on mun mielestä aika aika koomista kun ne aina aina hieman toistaa toistaa joitain sanoja.. sanoja.
Tuntuu siltä että meitä on taas kerran kusetettu.. Tulipa taas niin sopivaan aikaan uutinen lentokoneista ja terroristijuonesta. Manipulointia sanon minä!
a) mitään oikeaa faktaa ei ole esitetty, ainoastaan epämääräisiä pulautuksia
b) mistään pommeista ei ole konkreettisia todisteita
c) tietolähde (MI5) on juuri se taho joka moisen valheen syöttäisikin
d) epäiltyjen nimiä voi keksiä vaikka satoja ilman että kukaan epäilee mitään
e) Bushin iloisuus ja elekieli aiheesta haastatellessa kertoi enemmän kuin tuhat sanaa
f) kun nuo kaikki uutiset lukee uudestaan tästä vinkkelistä, tuntuu vaan koko ajan enemmän tältä
Mietin vaan että mikä on kengän ja vesipullon jälkeen seuraava kapistus, mitä siellä lentokoneessa pitäisi pelätä kuollakseen
Olipa ihana sauna.
Ensi vuodeksi toivon. Maailmanrauhaa.
Onneksi se ihana vanha nainen pääsi pois sieltä hoitokodista parempaan paikkaan hoitoon.
Huomaa et on taas syksy, kun kissanristiäisiä on monet samalle päivällekin.
Miksi naiset ei vaan pysty tulee toimeen toistensa kanssa.. varsinkin suuremmissa projekteissa......
On mulla kyllä tosi hyvä mies *sydän*
Näin unta, että Klubbarin yläpalkissa komeili lihavoituna 1K, mutta ei se sit ollutkaan totta*igor*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- ...
- 187
- Seuraava »