Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- ...
- 187
- Seuraava »
Koiran vai suden pääkallo?
hieman outoa olla yksin serkun ja sen miehen asunnossa tampereella aamukahvia tässä juon, kissa tossa temmeltää pitkin kämppää. täytyis tästä pikkuhiljaa raahautua nysse-pysäkille, jotta pääsis keskustaan muutamaks tuntii shoppailemaan/kattelemaan ennenku kotikaupunki kutsuu. johan täällä on oltukkin, kun sunnuntaina tulin
hieno reissu! särkänniemi
Tajuton väsymys. Kamalaa katsoa silmiin, joista kuvastuu tyhjyys.
Nyt taitaa olla niin, olen elänyt suurinpiirtein puolet elämästäni. Eikä ole samantekevää, miten elän eteenpäin. Mutta on mukavaa huomata, etten tunne itseäni vanhaksi.
Miksi mä taas uskottelin itselleni jotain ja toivoin parasta!
Oonkohan ollu liikaa töissä, kun rupeen unenpöpperössä tiliöimään ajatuksia ja tekemisiä..
Hmm. Pieni epäilys hiipi mieleen. Mä suunnittelen pikkujouluja meidän tiimille kahden ihanan ihmisen kanssa, joiden kanssa mä tuun ylihyvin toimeen. Silti äsken toisen kanssa jutellessa tuli vaan mieleen, et musta tuntuu, et meiän visiot kivoista pikkujouluista ei oo samanlaisia. Itseasias ne on jopa päinvastaisia.
Noh, eiköhän tollasten ihmisten kanssa aina pääse kompromissiin. Parempihan se on, et on monenlaisia näkökulmia, vaikka siitä ehkä tuleekin osaks aika hankalaa.
Sen näkee si ens viikolla.
Mitä pakanallisempaa menoa, sen parempi.
Pelasin tänää ekaa kertaa elämässäni Carcassonee ja taisin jäädä koukkuun. O_o
Mua niin ottaa päähän eurokankaan ylihinnoitellut kankaat joiden laatu on tosi surkeeta. Tikkurilassa oli joskus sellainen kiva kangaskauppa, mutta tänään kun meinas siellä käydä niin eipäs sitä enää ollutkaan joten taas piti mennä "tukemaan" eurokangasta. Katotaan kun saan aikaiseksi tehtyä sen vaatteen niin varmaan pvc rupee taas halkeemaan ekalla käyttökerralla kuten viime tekeleen kanssa kävi. En tosiaan muista koska viimeks olisin ollut eurokankaan kankaiden laatuun tyytyväinen *toktok* Jos joku tietäis jotain hyviä kangaskauppoja suomesta/euroopasta niin ois kiva saada linkkiä.
Jos eräät haluamani asiat eivät loksahda erityisen hyvin paikalleen vaikkapa seuraavan vuoden sisään, on aika alkaa miettimään hiukkasen suurempia elämänmuutoksia ja todeta että etsin jotakin varmaan aivan väärästä paikasta tai sitten aivan liian väärään aikaan. Jos vielä vuoden päästä mietin samaa asiaa, täytynee kääntää ihan uusi sivu elämässä.
[q]Mar6, 21.8.2008 23:30:
Jos eräät haluamani asiat eivät loksahda erityisen hyvin paikalleen vaikkapa seuraavan vuoden sisään, on aika alkaa miettimään hiukkasen suurempia elämänmuutoksia ja todeta että etsin jotakin varmaan aivan väärästä paikasta tai sitten aivan liian väärään aikaan. Jos vielä vuoden päästä mietin samaa asiaa, täytynee kääntää ihan uusi sivu elämässä.
[/q]
Ongelmallinen asia, mutta koskettaa varmasti jokaista jossain elämän vaiheessa! Jos tietää mitä etsii niin ei ole hajuakaan mistä se voisi löytyä, ja jos on hyvässä paikassa niin juuri siinä vaiheessa elämää sieltä ei ehkä olekaan tarkoitus löytää sitä mitä hakee.
Toisaalta, sitten jos vaihtaa paikkaa niin aika olisikin ehkä ollut oikea siinä aiemmassa paikassa, tai etsinnän kohde on vaihtunut.
Sen kuitenkin olen huomannut että jos antaa itsensä pysyä vapaana, on lopulta oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Mulle kans penni: mitähän tekis tänä viikonloppuna?
Kaikki tutut menossa lauantaina bileisiin mut ite menisin mieluummin tänään, mut sit taas toinen puolisko kannattaa kotoilua... Oikeen mikään ei nyt innosta.
[q]Freja, 21.8.2008 21:30:
Pelasin tänää ekaa kertaa elämässäni Carcassonee ja taisin jäädä koukkuun. O_o
[/q]
oih, carcassonne on kyl nii hyvä siihen jää koukkuun
muoks: varsinkin monien lisäosien kera pelaaminen on superkivaa
olipas aivan sairaan hyvä keikka eilen nosturissa.
the birthday massacre *sydän*
nyt teen kuolemaa.
voihan vatsa!
turvonnu niin suureksi että varmaan kohta syntyy joku virtahepolapsi.
kiitos "ruuansulatus" taas paljon...
miksei voi elimistö toimia ikinä?!
Nyt ei kyllä tee yhtään mieli olla töissä.
Hitto mulla on ihania ystäviä..... Ne vaan on *sydän*
tässä sitä odotellaan kauhulla huomista... konefestarista kotiutuneena, pojat lähti gloriaan vielä jatkoille
kotimatkalla tuli jo eksäni kaverin parvekkeelta bilekutsuja, mut en poikennut sinnekkään
[q]Claudi0, 26.1.2009 22:56:
mitä enemmän on aikaa, sitä vähemmän saa aikaan.
[/q]
*Reps* Toi sävel tossa lopussa oli kyllä kaiken huippu =) Voin hyvinkin kuvitella kyseisen ongelman. Kuulun siihen ihmisjoukkoon, joka toistaa tota samaa kaavaa
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- « Edellinen
- 1
- ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- ...
- 187
- Seuraava »